Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 24.10.2024 21:49. Дата последних изменений - 24.10.2024 21:49

Послуги з постачання теплової енергії в гарячій воді (закупівля здійснюється з урахуванням положень абзацу четвертого підпункту 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником). Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, додається у вигляді прикріплених документів. -

Идентификатор закупки UA-2024-10-24-016799-a  
ID 3f8f83e72e8b404bab2ad9c1b878d2c4  
Ожидаемая стоимость
489`551.42 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКА ГІМНАЗІЯ № 5 З ПОЧАТКОВОЮ ШКОЛОЮ КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Ожидаемая стоимость 489`551.42 Гривна (без НДС)  
Обоснование Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 із змінами, термін дії воєнного стану встановлено до 09.11.2024 року. Статтею 4 Указу Президента України № 64/2022 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» із змінами, передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася; 3) організовує та здійснює керівництво центральними та іншими органами виконавчої влади в умовах воєнного стану; 4) після початку збройного конфлікту здійснює заходи щодо створення відповідно до норм міжнародного гуманітарного права безпечних зон, організованих у спосіб, який дає змогу забезпечити захист цивільних осіб; 5) визначає особливості здійснення оборонних та публічних закупівель із забезпеченням захищеності державних замовників і замовників від воєнних загроз. Згідно з абзацом сьомим пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, пунктом 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання даної норми Закону та з метою виконання покладених на Кабінет Міністрів України повноважень, урядом було прийнято постанову від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якою було затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. У відповідності до положень абзацу четвертого підпункту 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли, роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Згідно ст. 12 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», надання житлово-комунальних послуг здійснюється виключно на договірних засадах. Послуги з постачання теплової енергії належать до житлово-комунальних послуг на підставі ч. 1 ст. 5 Закону України «Про житлово-комунальні послуги». Відповідно до статті 21 Закону України «Про теплопостачання», якщо до магістральної або місцевої теплової мережі теплопостачальної організації приєднані дві або декілька теплогенеруючих організацій, то встановлення пріоритетності укладання договорів на закупівлю теплової енергії від них здійснюється на конкурентних засадах. Конкурс організовує виконавчий орган міської або селищної ради в порядку, встановленому законодавством. З метою виконання нормативних актів щодо забезпечення ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів, виконання Державної цільової економічної програми енергоефективності і розвитку сфери виробництва енергоносіїв з відновлюваних джерел енергії та альтернативних видів палива, виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.12.2008 р. № 1567-р “Про програми підвищення енергоефективності та зменшення споживання енергоресурсів”, рішенням Корсунь-Шевченківської районної ради від 18.08.2017 р. № 21-3/VII надано згоду на переведення на опалення від котелень на альтернативних видах палива, зокрема Корсунь-Шевченківської загальноосвітньої школи № 5 (вул. Костомарова, буд. 29, м. Корсунь-Шевченківський) та розпорядженням Корсунь-Шевченківської районної державної адміністрації Черкаської області від 23.08.2017 р. № 272 надано дозвіл Відділу освіти районної державної адміністрації на укладання з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРСУНЬ-ТЕПЛО" договорів оренди приміщень та земельних площ під розташування котелень на альтернативних видах палива, зокрема в Корсунь-Шевченківській загальноосвітній школі № 5 по вул. Костомарова, буд. 29, м. Корсунь-Шевченківський (далі – Замовник). 26.09.2017 р. між відділом освіти Корсунь-Шевченківської районної державної адміністрації та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРСУНЬ-ТЕПЛО" укладено Договір оренди комунального майна № 102 щодо передачі у строкове платне користування ТОВ “Корсунь-Тепло” частини приміщення Корсунь-Шевченківської загальноосвітньої школи № 5 з метою надання послуг з постачання теплової енергії для потреб відділу освіти Корсунь-Шевченківської районної державної адміністрації із встановленням обладнання на альтернативних видах палива. На дату укладення Договору оренди Замовник знаходився в підпорядкуванні відділу освіти та вже з 20.09.2021 року, відповідно до рішення Корсунь-Шевченківської міської ради від 04.08.2021 р. № 12-12//VIII, школу № 5 виокремлено як окрему юридичну особу та надано право самостійного ведення бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Договір оренди комунального майна № 102 від 26.09.2017 року, додатковою угодою від 06.01.2021 р. № 2 пролонговано до 31.12.2023 року, а додатковою угодою від 29.12.2023 р. № 5 термін дії Договору продовжено до 30 червня 2024 року, а також, беручи до уваги положення пункту 5 постанови Кабінету Міністрів України від 27 травня 2022 р. № 634 «Про особливості оренди державного та комунального майна у період воєнного стану», якою установлено, що договори оренди державного та комунального майна, строк дії яких завершується у період воєнного стану, вважаються продовженими на період дії воєнного стану та протягом чотирьох місяців з дати припинення чи скасування воєнного стану, крім випадку, коли балансоутримувач з урахуванням законодавства, статуту або положення балансоутримувача про погодження уповноваженим органом управління, до сфери управління якого належить балансоутримувач, за 30 календарних днів до дати закінчення договору оренди повідомив орендодавцю та орендарю про непродовження договору оренди з підстав, визначених статтею 19 Закону, то Замовник має право отримувати теплову енергію від Учасника протягом строку дії такого Договору. Наразі, забезпечення Замовника тепловою енергією виконується із застосуванням обладнання, що належить ТОВ «КОРСУНЬ-ТЕПЛО» та встановлено в приміщенні, що передано Замовником в оренду. Тобто, відсутня технічна можливість надання послуг з теплопостачання будь-якими іншими теплопостачальними організаціями. Таким чином підтверджується відсутність конкуренції з технічних причин та можливість укладення договору про закупівлю послуг з постачання теплової енергії лише з одним постачальником – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОРСУНЬ-ТЕПЛО». Відповідно до статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 13 Закону України «Про теплопостачання», до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері теплопостачання належить, зокрема, встановлення для всіх категорій споживачів тарифів на теплову енергію і тарифів на виробництво теплової енергії (крім тарифів на теплову енергію, вироблену на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях та когенераційних установках) у порядку і межах, визначених законодавством. Постанова НКРЕКП від 22.03.2017 № 308 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності у сфері теплопостачання» (зі змінами) (далі — Ліцензійні умови) передбачає, що ліцензіати (тобто суб’єкти господарювання, що здійснюють виробництво / транспортування / постачання теплової енергії) зобов’язані здійснювати свою діяльність за тарифами, що встановлюються уповноваженим органами місцевого самоврядування (в деяких випадках, уповноваженим законом державним колегіальним органом). Одноставковий тариф на теплову енергію для ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОРСУНЬ-ТЕПЛО» затверджено рішенням виконавчого комітету Корсунь-Шевченківської міської ради Черкаської області від 17.10.2024 р. №311. Під час укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель Учасником надано ліцензії: - на право провадження господарської діяльності з постачання теплової енергії, виданої розпорядженням Черкаської обласної державної адміністрації від 26.10.2017 № 663; - на право провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії на установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії, виданої розпорядженням Черкаської обласної державної адміністрації від 26.10.2017 № 665. Замовник здійснює закупівлю теплової енергії згідно предмета закупівлі в Учасника у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, а саме з урахуванням підключення відповідних технологічних мереж споживача (Замовника) безпосередньо до мереж учасника та за умови затверджених тарифів на надання послуг для даного постачальника. Отже, з урахуванням наявних в Учасника, станом на дату прийняття замовником рішення про здійснення закупівлі, технічних причин, вказаних вище та затверджених тарифів на теплову енергію, замовником прийнято рішення здійснити закупівлю шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель з підстави, що передбачена згідно абзацу четвертого підпункту 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Документальне підтвердження відсутності конкуренції з технічних причин: 1. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.12.2008 р. № 1567-р “Про програми підвищення енергоефективності та зменшення споживання енергоресурсів” 2. Рішення Корсунь-Шевченківської районної ради від 18.08.2017 р. № 21-3/VII «Про надання згоди на переведення на альтернативні види палива об’єктів районної комунальної власності» 3. Розпорядження Корсунь-Шевченківської районної державної адміністрації Черкаської області від 23.08.2017 р. № 272 «Про надання дозволу на укладання договорів оренди» 4. Договір оренди комунального майна від 26.09.2017 р. № 102 з додатковими угодами 5. Рішення Корсунь-Шевченківської міської ради від 04.08.2021 р. № 12-12//VIII «Про переведення «Корсунь-Шевченківської загальноосвітньої спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 5 з поглибленим вивченням іноземних мов імені Героя Радянського Союзу М.С.Дяченка Корсунь-Шевченківської міської ради Черкаської області на самостійне ведення бухгалтерського обліку та фінансової звітності та затвердження Статуту закладу в новій редакції» 6. Розпорядження Черкаської обласної державної адміністрації від 26.10.2017 № 663 «Про видачу ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ „КОРСУНЬ-ТЕПЛО" ліцензії на право провадження господарської діяльності з постачання теплової енергії» 7. Розпорядження Черкаської обласної державної адміністрації від 26.10.2017 № 665 «Про видачу ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ „КОРСУНЬ-ТЕПЛО" ліцензії на право провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії на установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії» 8. Закон України «Про житлово-комунальні послуги» 9. Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» 10. Закон України «Про теплопостачання» 11. Постанова НКРЕКП від 22.03.2017 № 308 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності у сфері теплопостачання» зі змінами 12. Постанова Кабінету Міністрів України від 27 травня 2022 р. № 634 «Про особливості оренди державного та комунального майна у період воєнного стану» 13. Рішення виконавчого комітету Корсунь-Шевченківської міської ради Черкаської області від 17.10.2024 р. №311 «Про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво/ послуги з постачання теплової енергії для котельні ТОВ «КОРСУНЬ-ТЕПЛО» з використанням альтернативних джерел енергії на 2024-2025 роки» З огляду на вищезазначене та з урахуванням положень Особливостей, у Замовника наявні підстави для здійснення Закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до абзацу четвертого підпункту 5 пункту 13 Особливостей, у зв’язку із відсутністю конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Закупка объявлена
24.10.24
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
24.10.24
Информация о мониторинге закупки органами государственного финансового контроля отсутствует