Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 15.10.2024 18:44. Дата последних изменений - 06.11.2024 16:05

Поточний ремонт дорожнього покриття на ділянці по вул. Центральна від перехрестя з вул. Муканова до буд. № 11 по вул. Захисників України в м. Балаклія Ізюмського району Харківської області -

Идентификатор закупки UA-2024-10-15-015304-a  
ID 96ed73f9efcc4c578a954dc73c4ad289  
Общая ожидаемая стоимость закупки
3`000`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Управління житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою Балаклійської міської ради Харківської області  
Общая ожидаемая стоимость закупки 3`000`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
15.10.24
Период уточнений
до 20.10.24
Период обжалования
до 20.10.24
Прием предложений
до 23.10.24
Квалификация
с23.10.24
Предложения рассмотрены
с25.10.24
Завершен
06.11.24
15.10.2024, 20:11
Наявніст дискримінаційних вимог
Общий вопрос о закупке
Доброго дня. наша компанія планує прийнят участь в даній процедурі закупівлі. Але ознайомившись з кваліфікаційними вимогам Вашої тендерної документації, було встановлено, що вона містить дискримінаційні вимоги по відношенню до нас, як до потенційних учасників даної процедури закупівлі. Так пунктктом 1.1 ч.1 Додатку 1 ТД передбачено, що кожен учасник повинен обов'язково мати у власності обладнання, машин і механізмів для можливості надання послуг по даному предмету закупівлі. Це припущенно було зроблено з того, що жодним пунктом Вашої тендерної документації не передбачено або у власності та/або взято в оренду, лізінг та/або учасник користується послуами. Підводячи підсумок можемо зазначити, що Даною вимогою Вами штучно було звужено коло потенційних учасників. що у свою чергу суперечить одній із основних цілей ЗУ "Про публічні закупівлі" це наявність чесної, добросовісної та здорової конкуреції. На підставі зазначеного вище просимо внести відповідні зміни до пункту 1.1 ч.1 Додатку 1 ТД в частині того що кожен учасник може не мати у власності обладнання, машин і механізмів, а брати їх в оренду чи в лізинг.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.10.2024, 17:53)
Доброго дня!
Шановний Учасник, умови тендерної документації не містять дискримінаційних вимог, ані до вас, а ні до потенційних учасників процедури закупівлі. Замовником вимагається документальне підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», та надано перелік документів, які повинні підтвердити цю відповідність Учасника кваліфікаційному критерію. Ваше ствердження, що кожен учасник повинен обов'язково мати у власності обладнання, машин і механізмів для можливості надання послуг по даному предмету закупівлі, не відповідає дійсності, та тендерна Додаток 1 до тендерної документації не містить цих вимог, що вами описані вище.
Дякуємо за запитання.
15.10.2024, 20:30
Уточнення інформації
Общий вопрос о закупке
Доброго дня. Я є потенційним учасником, та розглядаю можливість прийняти участь в цій закупівлі. Але в мене є питання, щодо строків оплати. Так взявши до уваги розділ оплата оголошення про проведення даної закупівлі, п.4.1 Розділу 4 Додатку 5 Ви як Замовник закупівлі плануєте оплатити по Договору за надані послуги протягом 60 робочих днів. А враховуючи кінцевий строк надання послуг є 31 грудня 2024 року то виникає питання, а коли саме Ваше організація планує заплатити виконавцю за надані послуги так, як 60 робочих днів закінчаться що найменше в другому кварталі 2025 року. То питання наступне 1). чи перебачені кошти по даній закупівлі на цей рік 2). Якщо так передбачені то яким чином Ваша організація зможе сплатити по Даному Договору, якщо кінцевий строк для оплати через казначейській рахунок в цьому році є 25 грудня 2024 року. 3). Якщо передбачені кошти на цей рік то чому Вами було встановлені такі строки оплати?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.10.2024, 17:53)
Шановний Учасник!
Відповідно до вимог тендерної документації, ви як потенційний Учасник надаєте згоду, про те що ви ознайомлені з умовами договору про закупівлю та погоджуєтеся на їх виконання. У випадку наявності фінансування, та можливості виконання договору у строки передбачені Договором про закупівлю, Замовник виконує всі умови Договору, та сплачує на рахунок Виконавця, на підставі підписаного Сторонами акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідки (довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 до 60 (шістідесяти) робочих днів з дня їх підписання. Наразі, під час оплати договорів має місце затримання оплати, у зв’язку з відсутністю коштів, тому Замовником встановлено саме такий час розрахунку за надані послуги, та ви як потенційний Учасник повинні це розуміти та погодитися на умови договору про закупівлю.

Дякуємо за запитання.