Процедура закупки объявлена 12.10.2024 17:22. Дата последних изменений - 07.12.2024 09:51
Металопластикові вікна з встановленням
| Идентификатор закупки | UA-2024-10-12-000580-a | |
| ID | ef021f7bfcde4786b1c140953745d86d |
Общая ожидаемая стоимость закупки
337`500.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Військова частина А3719 | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 337`500.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
12.10.24
Период уточнений
до 17.10.24
Прием предложений
до 23.10.24
Аукцион
23.10.24
Квалификация
с23.10.24
Предложения рассмотрены
с25.10.24
Торги отменены
16.11.24
Спецификация закупки
Лот № 1. Вікна металопластикові з встановленням
Параметры торгов
| Ожидаемая стоимость | 337`500.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 1`700.00 Гривна | |
| Дата начала аукциона по лоту | 23.10.2024 15:58 - 23.10.2024 16:33 |
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Выполнения работ | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 15 Банковские дни |
Спецификация закупки
| 1) |
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Код ДК 021:2015:44220000-8 Столярні вироби (Вікна металопластикові)
В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент".
1. Предмет закупівлі, характеристика та обсяг:
Металопластикові вікна повинні відповідати вимогам ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель».
Віконний блок повинен мати мінімально допустиме значення опору теплопередачі світлопрозорих огороджувальних конструкцій 0,9 м²/Вт. відповідно до таблиці1 з урахуванням п.5.2.1 та п.5.2.2 ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель» в залежно від температурної зони експлуатації будівлі, що приймається згідно з додатком А.
Профіль: профільна система (5-ти камерний та більше), колір-білий, гума чорна (або сіра), монтажна ширина – не менше 70мм. Повинен забезпечувати високу міцність та статику конструкцій з армуванням не менш 1,5 мм, мати 2 контури ущільнювача.
Склопакет: двокамерний (3 скла), з прозорим склом.
Фурнітура: стальна, поворотно- відкидна, жорстка, корозієстійка. Ручка віконна, біла.;
Підвіконня: довжина підвіконня –1300 мм, ширина – 350 мм. Дві заглушки з торців. Колір – білий.
Відлив: довжина підвіконня –1150 мм. ширина відливу – 200мм., матеріал – оцинкована сталь з покриттям. Колір – білий.
Розмір вікна 1800ммх1150мм
Гарантійний термін експлуатації – не менше 5 років.
Монтаж включає в себе демонтаж старого вікна та установку нового вікна, встановлення металевих відливів та підвіконня.
Креслення вікна наведено у додатку 3 документації по закупівлі "Технічні вимоги"
Перед виготовленням металопластикових блоків віконних виїзд фахівця для уточнення розмірів та інших вимог замовлення обов’язковий
Перед виготовленням металопластикових блоків віконних виїзд фахівця для уточнення розмірів та інших вимог замовлення обов’язковий
2. Рік виготовлення товару: не раніше 2024 року.
3. Строки та умови постачання товару: з дати укладання договору, але в будь-якому разі, не пізніше 31.12.2024 р., доставка та монтаж за адресою: 77420, Івано-Франківська область, Івано-Франківський район, с.Майдан.
4. Загальні вимоги.
- Ціни за одиницю товару вказуються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувальне-розвантажувальних робіт і тари, вартість пакування, фасування, транспортні послуги демонтажу старих конструкцій та монтажу нових конструкцій.
- Не допускається поставка виставочних та дослідних зразків товару. Товар повинен бути новим, без дефектів, таким що не був у вжитку мати оригінальну упаковку.
- Вимоги до тари та упаковки: товар постачається в упаковці (тарі, палеті), що забезпечує захист його від пошкодження або псування під час транспортування та зберігання.
- Товар, що буде постачатися, повинен відповідати нормам та стандартам, що діють на території України на даний вид товару. Для підтвердження постачальник надає копії документів, що підтверджують якість товару (сертифікат відповідності, та/або технічний паспорт, та/або санітарно-епідеміологічний висновок, та/або паспорт якості, та/або інші відповідні документи, передбачені законодавством для товарів даного виду).
5. Якість Товару, що постачається, повинна відповідати технічним, якісним та кількісним вимогам, встановленим тендерною документацією та відповідними чинними нормативними документами (ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо), які діють на момент проведення процедури закупівлі, далі – на строк виконання угоди (зокрема: ДСТУ EN 14351-1:2020 Вікна та двері. Вимоги.Частина 1. Вікна та зовнішні двері (EN14351-1:2006 + A2:2016, IDT).
6. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати чинні на момент розкриття тендерних пропозицій:
- Сертифікат відповідності профілів полiвiнiлхлоридних для огороджувальних будівельних конструкцій згідно ДСТУ Б В.2.7.-130:2007;
- Протокол випробувань на відповідність профілів полiвiнiлхлоридних для огороджувальних будівельних конструкцій щодо відповідності до ДСТУ Б В 2.7-130:2007;
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профілі полівінілхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій щодо відповідності до ДСТУ Б В.2.7-130:2007;-
- Сертифікат відповідності на склопакети згідно ДСТУ EN 1279-1:2022;
- Протокол випробувань на відповідність фурнітури для віконних блоків відповідно до ДСТУ Б В.2.6-39:2008;
- Сертифікат відповідності на фурнітуру для віконних блоків відповідно до ДСТУ Б В.2.6-39:2008
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру відповідно до ДСТУ Б В.2.6-39:2008;
7. Приймання товару по якості та кількості здійснюється матеріально-відповідальними особами замовника. У разі виявлення неякісного товару або такого, що не відповідає умовам договору, Постачальник зобов’язаний за власний рахунок та власними силами протягом 3-х робочих днів замінити неякісний товар на якісний.
8. При постачанні товару повинні надаватися супровідні документи, що підтверджують його походження, якість, відповідність державним стандартам. Під час отримання товару, обсяг товару має відповідати обсягу, який зазначено у супровідних документах.
Учасник за власний рахунок забезпечує демонтаж старих та встановлення нових конструкцій на об’єктах Замовника.
Примітка: у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент».
ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 22 штука
|
Тендерная документация
![]() |
Нетипизированный документ
Тендерна Документація_випр.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 16.10.2024 16:28
Версия документа от: 16.10.2024 16:28
ID: 9d87f4c139c947c4a5a936ac5ca7ed5c
|
![]() |
Нетипизированный документ
Тендерна Документація.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 12.10.2024 17:22
Версия документа от: 12.10.2024 17:22
ID: 9d87f4c139c947c4a5a936ac5ca7ed5c
|
![]() |
Нетипизированный документ
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії та відсутність підстав для відмови в участі.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.10.2024 12:56
Версия документа от: 15.10.2024 12:56
ID: b73238f8a88c410394757e4ffe4e1a0b
|
![]() |
Нетипизированный документ
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії та відсутність підстав для відмови в участі.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 12.10.2024 17:22
Версия документа от: 12.10.2024 17:22
ID: b73238f8a88c410394757e4ffe4e1a0b
|
![]() |
Нетипизированный документ
Додаток 2 Форма тендерної пропозиції.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 12.10.2024 17:22
Версия документа от: 12.10.2024 17:22
ID: 6159e57a1a9c428985171e479eb2b929
|
![]() |
Нетипизированный документ
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 12.10.2024 17:22
Версия документа от: 12.10.2024 17:22
ID: 669dcbd1c62541ddbce9806584326f42
|
![]() |
Нетипизированный документ
Додаток 4 Проект договору.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 12.10.2024 17:22
Версия документа от: 12.10.2024 17:22
ID: 076b49eeef124b80a05010e8fb180b1d
|
![]() |
Нетипизированный документ
Додаток 5 Погодження з проєктом договору.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 12.10.2024 17:22
Версия документа от: 12.10.2024 17:22
ID: bd96c4f0aa0b4e2fab3a74377a9e05a2
|
![]() |
Нетипизированный документ
Додаток 6 Лист-згода персональні дані.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 12.10.2024 17:22
Версия документа от: 12.10.2024 17:22
ID: cd6e647b2ed146fdbd91c5fe1e093b31
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 16.10.2024 16:29
Версия документа от: 16.10.2024 16:29
ID: cf55362a0719475db19008155430b0be
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.10.2024 12:57
Версия документа от: 15.10.2024 12:57
ID: cf55362a0719475db19008155430b0be
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.10.2024 19:22
Версия документа от: 14.10.2024 19:22
ID: cf55362a0719475db19008155430b0be
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 12.10.2024 17:23
Версия документа от: 12.10.2024 17:23
ID: cf55362a0719475db19008155430b0be
|
![]() |
Нетипизированный документ
audit_ef021f7bfcde4786b1c140953745d86d_ac72019be78944158c9bef300056b5bd.yaml
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.10.2024 16:33
Версия документа от: 23.10.2024 16:33
ID: 93760cca67814c65916611263d5989cf
|
Ход аукциона
?:tender item config
▼Даты и сроки
| Дата публикации | 12.10.2024 17:23 | |
| Завершение периода уточнений | 17.10.2024 00:00 | |
| Начало периода приема предложений | 18.10.2024 17:00 | |
| Окончание периода приема предложений | 23.10.2024 00:00 |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Військова частина А3719 |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 24973434 |
| Юридический адрес | Україна |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 23.10.2024 16:33
Вікна металопластикові з встановленням
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
2
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС"
ID: 8d5e8b37daa94942907f92b8c0dece92
287`000.00
Гривна с НДС
3
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП"
ID: 0fb22726a1f04c438b6fdc334ca914c2
231`000.00
Гривна с НДС
Квалификация участников
Вікна металопластикові з встановленням
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
231`000.00
Гривна с НДС
Победитель
25.10.2024 11:47
3
287`000.00
Гривна с НДС
Не рассматривался
Сообщение о намерении заключить договор
Вікна металопластикові з встановленням
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП"
Код ЕГРПОУ:39484237
231`000.00
Гривна с НДС
25.10.2024
11:47
