Процедура закупки объявлена 29.09.2024 22:05. Дата последних изменений - 13.11.2024 00:00
Інженерно-консультаційні послуги під час будівництва Реконструкція нежитлової будівлі(літ.А) під будівлю побутового обслуговування з адміністративними приміщеннями на вул. Теслярській,2 у Голосіївському районі м. Києва ДК 021:2015: 71530000-2 – Консультаційні послуги в галузі будівництва -
| Идентификатор закупки | UA-2024-09-29-000343-a | |
| ID | 47aeb39fe9024b4683bc4d70e47ebc6d |
Общая ожидаемая стоимость закупки
2`937`196.80 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 2`937`196.80 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
29.09.24
Период уточнений
до 14.10.24
Период обжалования
до 14.10.24
Прием предложений
до 17.10.24
Аукцион
17.10.24
Квалификация
с17.10.24
Предложения рассмотрены
с07.11.24
Закупка не состоялась
13.11.24
29.09.2024, 22:21
СС
Общий вопрос о закупке
який клас наслыдків об'єкту будівництва?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован02.10.2024, 19:33)
Клас наслідків (відповідальності) обʼєкту - СС3
01.10.2024, 12:44
Аналогічний договір
Общий вопрос о закупке
Закупівля здійснюється на інженерно-консультаційні послуги під час будівництва реконструкції нежитлової будівлі під будівлю побутового обслуговування з адміністративними приміщеннями. Згідно умов тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від учасників вимагається надання аналогічних договорів на виконання робіт предмету
закупівлі в закладах освіти. Тому просимо внести відповідні зміни, а саме прибрати прив'язку про заклади освіти у вимозі щодо аналогічного договору.
закупівлі в закладах освіти. Тому просимо внести відповідні зміни, а саме прибрати прив'язку про заклади освіти у вимозі щодо аналогічного договору.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован06.10.2024, 23:26)
дякую за питяння, відповідні зміни буде внесено
04.10.2024, 16:10
Щодо визначення очікуваної вартості інженерно-консультаційних послуг
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, в Додатку 3 до тендерної документації, зокрема п.3.2 розділу 3 проекту Договору про надання інженерно-консультаційних послуг передбачено : «Оплата за надані Послуги перераховується Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця. Оплата за Договором проводиться з розрахунку 1,0 % від підсумку глав 1-9, графи 7, затвердженого зведеного кошторису до основного Договору підряду по даному Об’єкту та може уточнюватися розрахунком на підставі актів виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ф. КБ-3)».
Визначення інженерно-консультаційних послуг в розмірі 1,0 % від підсумку глав 1-9, графи 7, затвердженого зведеного кошторису до основного Договору підряду є не дотримання Замовником положень нормативних актів та нівелює професію інженера-консультанта та технічного нагляду як фахівця.
Відповідно до статті 17 Закону України «Про інвестиційну діяльність» вартість будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, визначається на підставі кошторисних норм України щодо ціноутворення у будівництві відповідно до статті 7 Закону України «Про ціни і ціноутворення».
Статтею 7 Закону України «Про ціни і ціноутворення» установлено, що при обчисленні вартості будівництва об’єктів, що будуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, застосовуються кошторисні норми України щодо ціноутворення у будівництві, затверджені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері містобудування та архітектури.
Пунктом 7 Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Мінрегіону від 25.06.2021 № 162, зареєстрованим у Мін’юсті 17 вересня 2021 р. за № 1225/36847 (далі – Порядок), установлено, що кошторисна вартість об’єктів будівництва, що визначається на стадії проектування, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (зі змінами) є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. При цьому вартість будівництва визначається на етапі передпроектних робіт, на етапі проектування, на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель та на стадії проведення взаєморозрахунків.
Пунктом 4.32 цієї Настанови установлено, що до глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» окремими рядками включаються, зокрема кошти на здійснення технічного нагляду в розмірі 1,5 % від підсумку глав 1 – 9 ЗКР та надання послуг інженера-консультанта за договором про надання інженерно-консультаційних послуг, залежно від етапу, на якому він залучений, в розмірі 3 % від підсумку глав 1 – 9 ЗКР (без урахування вартості технологічного обладнання, у тому числі медичного, а також меблів та інвентаря).
Пунктом 4.32.1 передбачено, що кошти на надання послуг інженера-консультанта обумовлені договором про надання інженерно-консультаційних послуг (у розмірі залежно від етапу, на якому він залучений), визначаються відповідно до додатку 42 цієї Настанови.
Отже, для здійснення технічного нагляду при визначенні вартості будівництва має бути передбачено фіксований відсоток (1,5 %) від глав 1 – 9 ЗКР (без урахування технологічного обладнання, меблів та інвентаря), а для інженера-консультанта такий відсоток визначається залежно від етапу, на якому він залучений. При цьому показник вартості для кожного етапу чітко визначений у додатку 42 цієї Настанови (наприклад, на етапі будівництві – 2,0 %, проектування - 0,6 % і т.д., разом не більше 3%).
Означені вимоги є обов’язковими при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів. При цьому саме кошторисна вартість об’єктів будівництва, що визначається на стадії проектування, використовується для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Замовник ігнорує вимоги законодавства щодо визначення вартості будівництва шляхом заниження очікуваної вартості предмета закупівель. Це унеможливлює якісне надання послуг інженера-консультанта та здійснення технічного нагляду відповідно до вимог законодавства та обмежує участь у закупівлі добросовісних виконавців. Внаслідок цього:
– порушується один з базових принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» – принцип добросовісної конкуренції серед учасників;
– створюються ризики неякісного виконання будівельних робіт, у тому числі щодо відповідності їх обсягу та якості проектній документації, дотримання графіків виконання робіт, відповідності будівництва графікам фінансування тощо через неналежне здійснення технічного нагляду та надання інженерно-консультаційних послуг.
Отже, просимо визначити очікувану вартість інженерно-консультаційних послуг та привести тендерну документацію, зокрема п.3.2 розділу 3 проекту Договору про надання інженерно-консультаційних послуг (Додаток 3 до тендерної документації) відповідно до вимог чинного законодавства.
Визначення інженерно-консультаційних послуг в розмірі 1,0 % від підсумку глав 1-9, графи 7, затвердженого зведеного кошторису до основного Договору підряду є не дотримання Замовником положень нормативних актів та нівелює професію інженера-консультанта та технічного нагляду як фахівця.
Відповідно до статті 17 Закону України «Про інвестиційну діяльність» вартість будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, визначається на підставі кошторисних норм України щодо ціноутворення у будівництві відповідно до статті 7 Закону України «Про ціни і ціноутворення».
Статтею 7 Закону України «Про ціни і ціноутворення» установлено, що при обчисленні вартості будівництва об’єктів, що будуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, застосовуються кошторисні норми України щодо ціноутворення у будівництві, затверджені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері містобудування та архітектури.
Пунктом 7 Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Мінрегіону від 25.06.2021 № 162, зареєстрованим у Мін’юсті 17 вересня 2021 р. за № 1225/36847 (далі – Порядок), установлено, що кошторисна вартість об’єктів будівництва, що визначається на стадії проектування, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (зі змінами) є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. При цьому вартість будівництва визначається на етапі передпроектних робіт, на етапі проектування, на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель та на стадії проведення взаєморозрахунків.
Пунктом 4.32 цієї Настанови установлено, що до глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» окремими рядками включаються, зокрема кошти на здійснення технічного нагляду в розмірі 1,5 % від підсумку глав 1 – 9 ЗКР та надання послуг інженера-консультанта за договором про надання інженерно-консультаційних послуг, залежно від етапу, на якому він залучений, в розмірі 3 % від підсумку глав 1 – 9 ЗКР (без урахування вартості технологічного обладнання, у тому числі медичного, а також меблів та інвентаря).
Пунктом 4.32.1 передбачено, що кошти на надання послуг інженера-консультанта обумовлені договором про надання інженерно-консультаційних послуг (у розмірі залежно від етапу, на якому він залучений), визначаються відповідно до додатку 42 цієї Настанови.
Отже, для здійснення технічного нагляду при визначенні вартості будівництва має бути передбачено фіксований відсоток (1,5 %) від глав 1 – 9 ЗКР (без урахування технологічного обладнання, меблів та інвентаря), а для інженера-консультанта такий відсоток визначається залежно від етапу, на якому він залучений. При цьому показник вартості для кожного етапу чітко визначений у додатку 42 цієї Настанови (наприклад, на етапі будівництві – 2,0 %, проектування - 0,6 % і т.д., разом не більше 3%).
Означені вимоги є обов’язковими при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів. При цьому саме кошторисна вартість об’єктів будівництва, що визначається на стадії проектування, використовується для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Замовник ігнорує вимоги законодавства щодо визначення вартості будівництва шляхом заниження очікуваної вартості предмета закупівель. Це унеможливлює якісне надання послуг інженера-консультанта та здійснення технічного нагляду відповідно до вимог законодавства та обмежує участь у закупівлі добросовісних виконавців. Внаслідок цього:
– порушується один з базових принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» – принцип добросовісної конкуренції серед учасників;
– створюються ризики неякісного виконання будівельних робіт, у тому числі щодо відповідності їх обсягу та якості проектній документації, дотримання графіків виконання робіт, відповідності будівництва графікам фінансування тощо через неналежне здійснення технічного нагляду та надання інженерно-консультаційних послуг.
Отже, просимо визначити очікувану вартість інженерно-консультаційних послуг та привести тендерну документацію, зокрема п.3.2 розділу 3 проекту Договору про надання інженерно-консультаційних послуг (Додаток 3 до тендерної документації) відповідно до вимог чинного законодавства.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.10.2024, 21:30)
дякуємо за Ваше питання, наразі готуються зміни до ТД з метою приведення тендерної документації у відповідність Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (зі змінами)