Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 24.02.2025 17:19. Дата последнего редактирования мониторинга 02.09.2025 16:47

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2025-02-24-000113  
ID 04918e7b149347128e3855f82d207d1d  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
24.02.25
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження та забезпечення публічності, передбачених статтями 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, надання роз’яснення щодо ТД, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо врахування в подальшому вимоги статей 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди в умовах договору про закупівлю та тендерній документації, недопущення у подальшому недотримання вимог Рамкової Угоди та встановлених порушень, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 14.03.2025 11:50  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу закупівлі: 14 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, надання роз’яснення щодо ТД, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово-комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.10.2024, перелік змін до ТД, роз’яснення щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.10.2024, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «СТАНІ МАГНУМ» (далі – ТОВ «СТАНІ МАГНУМ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.10.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.10.2024, договір від 15.10.2024 № 29 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднені в електронній системі закупівель 17.10.2024, 18.10.2024, 01.11.2024, 24.12.2024, 25.12.2024, 25.02.2025, 27.02.2025, 04.03.2025, додаткові угоди від 17.10.2024 № 1, від 18.10.2024 № 2, від 01.11.2024 № 3, від 23.12.2024 №№ 4, 5, 6, від 25.02.2025 № 7, від 27.02.2025 № 8, від 03.03.2025 № 9 до Договору, пояснення та документи Замовника, отримані 11.03.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. У підпункті 1.3 пункту 1 таблиці Додатка 4 до ТД Замовником визначено, що учасник повинен підтвердити досвід повного виконання не менше ніж двох аналогічних договорів шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією тендерною документацією. Аналогічний договір – договір підряду, що передбачає виконання робіт щодо капітального ремонту, або реконструкції, або нового будівництва будь-якої будівлі* (або її частини), та з урахуванням інших вимог, що передбачені цією тендерною документацією. *Згідно визначень понять Державного класифікатору будівель та споруд. На підтвердження даного кваліфікаційного критерію учасник у складі тендерної пропозиції, повинен надати: - копії аналогічних договорів (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо їх змісту, кількості, тощо), а так само разом з копіями оформлених належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину, який вчиняється суб’єктом господарської діяльності) первинних облікових документів, форми яких згідно положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (або так само ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, якщо аналогічний договір був укладений протягом періоду дії вказаного ДСТУ, тощо) застосовуються при визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок бюджетних коштів згідно аналогічного договору, та щодо всього обсягу фактично виконаних робіт згідно такого договору. Аналогічні договори сумарно має (-ють) бути виконаний (-ні) не менше ніж на 99 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Учасник ТОВ «СТАНІ МАГНУМ» у складі тендерної пропозиції надав аналогічні договори від 28.11.2022 № 24, від 08.06.2023 № 30, від 16.12.2022 № 245 та від 09.10.2023 № 371, та підтвердні первинні облікові документи щодо обсягів виконаних робіт згідно з наданими аналогічними договорами. Проте згідно з наданими учасником ТОВ «СТАНІ МАГНУМ» у складі тендерної пропозиції підтвердними документами щодо обсягів виконаних робіт згідно з наданими аналогічними договорами вони сумарно виконані на суму 19 680 069,74 грн з ПДВ, що ставить 98,71 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, тобто менше 99 %, як вимагає Замовник, що не відповідає вимогам підпункту 1.3 пункту 1 таблиці Додатка 4 до ТД. Також учасник ТОВ «СТАНІ МАГНУМ» у складі тендерної пропозиції не надав до договору підряду від 16.12.2022 № 245 копії оформлених належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину, який вчиняється суб’єктом господарської діяльності) первинних облікових документів щодо всього обсягу фактично виконаних робіт за зазначеним договором, а саме: надано документальне підтвердження виконаних робіт на суму 11 054 759,50 грн з ПДВ, тоді як обсяг фактично виконаних робіт за зазначеним договором становить 12 473 831,00 грн з ПДВ, що підтверджується оприлюдненим в електронній системі закупівель звітом про виконання цього договору у закупівлі за номером ID: UA-2022-12-19-022822-a та даними офіційного державного вебпорталу з відкритими даними про використання розпорядниками та одержувачами публічних коштів державного та місцевих бюджетів https://spending.gov.ua/new/, що не відповідає вимогам підпункту 1.3 пункту 1 таблиці Додатка 4 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 06.03.2025 щодо обґрунтування рішення Замовника про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТАНІ МАГНУМ» вимогам підпункту 1.3 пункту 1 таблиці Додатка 4 до ТД при наявності зазначених невідповідностей його тендерної пропозиції вимогам ТД Замовника, Замовник 11.03.2025 надав пояснення, яке не спростовує факту виявлених невідповідностей тендерної пропозиції зазначеного учасника вимогам ТД Замовника. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТАНІ МАГНУМ» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 09.10.2024). Водночас зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «СТАНІ МАГНУМ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «СТАНІ МАГНУМ» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме щодо виправлення учасником помилок в частині ненадання у складі тендерної пропозиції підтвердних документів щодо обсягів виконаних робіт згідно з наданими аналогічними договорами, які б сумарно були виконані не менше ніж на 99 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, та в частині ненадання у складі тендерної пропозиції копій оформлених належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину, який вчиняється суб’єктом господарської діяльності) первинних облікових документів щодо всього обсягу фактично виконаних робіт за договором підряду від 16.12.2022 № 245 відповідно до вимоги ТД Замовника. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди встановлено. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План). Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-24-015353-a, Замовник здійснив закупівлю відповідно до річного плану закупівель на 2024 рік, у пункті 8 якого зазначено, що джерелом фінансування закупівлі є кошти державного бюджету у розмірі 11 061 500,00 грн та місцевого бюджету у розмірі 8 875 108,80 гривень. Розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти у 2024 році здійснено відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 13 серпня 2024 р. № 763-р (зі змінами), згідно з яким по об’єкту Йосипівський ліцей Маяківської сільської ради Одеського району Одеської області, вул. Софіївська, 101, с. Йосипівка, Одеський район, Одеська область передбачено обсяг субвенції у сумі 11 061,50 тис гривень. Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту» Міністерством освіти і науки України, відповідальним за впровадження вказаної інвестиції. Враховуючи зазначене, на закупівлю за номером ID: UA-2024-09-24-015353-a поширюються умови Рамкової угоди. Статтею 3 Рамкової угоди встановлені обмежувальні заходи Європейського Союзу щодо: - ненадання коштів або економічних ресурсів прямо або опосередковано Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь (пункт 1 статті 3 Рамкової угоди) шляхом встановлення зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації. (пункт 11 статті 9 Рамкової Угоди); - участі Осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що підпадають під дію обмежувальних заходів, шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів (стаття 3 Рамкової угоди). Статтею 5 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання: - участі у закупівлі міжнародних і регіональних організацій, фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що фактично зареєстровані у прийнятних країнах (частина перша статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (пункт третій статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі з неприйнятних країн (країни, які не визначені пунктом 1 статті 5) не у випадках, передбачених пунктом 8 статті 5 Рамкової Угоди. Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами: - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). Статтею 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності: - зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди). Разом з тим, Замовником в тендерній документації та проєкті договору про закупівлю (Додаток № 5 до тендерної документації) не враховані визначені вимоги, встановлені статтями 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 14.03.2025 11:50  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание З метою виконання зобов’язання щодо здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, після розгляду висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, ID моніторингу: UA-2024-09-24-015353-a, по об’єкту закупівлі: «Капітальний ремонт харчоблоку Йосипівського ліцею за адресою: Одеська обл., Одеський район, с. Йосипівка, вул. Софіївська, 101. Коригування» (КОД ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи). Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-24-015353-a, Замовником прийнято рішення проведення перевірки уповноваженої особи відповідальної за допущені порушення. За результатами перевірки щодо уповноваженої особи відповідальної за допущені порушення, підтверджено що уповноваженої особою допущено: порушення абзацу 39 пункту 13 Особливостей, а саме: порушення пункту 43 Особливостей та не встановила вимоги щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження та забезпечення публічності, передбачених статтями 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди. Та прийнято рішення щодо видачі попередження уповноваженій особі Владиславу ФОМЕНКУ, та вжити заходів щодо недопущення таких порушень у подальшому, а саме: врахування в подальшому вимоги статей 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди в умовах договору про закупівлю та тендерній документації, недопущення у подальшому недотримання вимог Рамкової Угоди та встановлених порушень. Проведення додаткових навчань та участь в онлайн тренінгах щодо здійснення публічних закупівель. Також збільшення уваги на виявлені порушення та їх недопущення в подальшій роботі.  
Дата редактирования  
Дата создания 20.03.2025 12:21  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.02.2025 Одеса № 41 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 24.02.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 24.02.2025 № 41 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 1 UA-2024-09-24-015353-a 24.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ  
Дата решения о начале мониторинга 24.02.2025 00:00  
Дата публикации 24.02.2025 17:41  
Дата создания 24.02.2025 17:41  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40477150  
Адрес компании Ukraine, Одеса  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 48) 705-51-89
sgi820921@ukr.net 

Название организации ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40477150  
Адрес компании Ukraine, Одеса  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 48) 705-51-89
molodoi2003@ukr.net 

Название организации ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40477150  
Адрес компании Ukraine, Одеса  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 48) 705-51-89
sgi820921@ukr.net 

Название организации ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40477150  
Адрес компании Ukraine, Одеса  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 48) 705-51-89
molodoi2003@ukr.net 

Название организации ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40477150  
Адрес компании Ukraine, Одеса  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 48) 705-51-89
r.v.hladkyi@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 24.02.2025 17:41 - 18.03.2025 00:00  
Дата публикации решения о результатах 14.03.2025 11:50 - 29.03.2025 00:00