Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 25.10.2024 12:02. Дата последнего редактирования мониторинга 19.11.2024 09:35

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2024-10-25-000054  
ID 54c8506ab3a640a5b8bce8dee11d93a0  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
25.10.24
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 3 Особливостей та пункту 13-1 Порядку № 861. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 13-1 Порядку № 861 та пункту 3 Особливостей під час формування тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.  
Дата публикации 14.11.2024 17:00  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Відділу освіти, культури, молоді та спорту Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.09.2024 №23092024-1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 08.10.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю"ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ"(далі- ТОВ"ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ"), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ "ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ", документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ТОВ "ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ" протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.10.2024 №10102024-1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.10.2024, договір про закупівлю робіт від 23.10.2024 № 719 (далі – Договір), додаткова угода від 31.10.2024 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін від 31.10.2024 до Договору, додаткова угода від 07.11.2024 № 2 до Договору, повідомлення про внесення змін від 07.11.2024 до Договору, пояснення та документи від 30.10.2024 та 07.11.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Згідно пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до абзацу третього пункту 3 Особливостей у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році 20 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті. При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема як: дизель-генераторні установки. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Порядок № 861). Відповідно до пункту 13-1 Порядку № 861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. В ході проведення моніторингу встановлено, що відповідно до технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації) при виконанні робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту у Комунальному закладі "Самійлівський ліцей Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області" за адресою: Харківська область, Лозівський район, с. Самійлівка, вул. Миру, 51 передбачено, в тому числі, набуття у власність та установлення, зокрема, дизель-генератора з АВР в кожусі, IP23, 380В, (130 кВА) у складі: двигун JOHN DEERE в шумоізоляційному кожусі з розширенним паливним баком, АВР KOHLER SDMO J130. Учасником ТОВ "ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ" у складі тендерної пропозиції надано Локальний кошторис на будівельні роботи №04-01-01на електропостачання, встановлення дизельного генератора, та Пiдсумкова вiдомiсть ресурсів, в розділі IV якої визначено встановлення учасником устаткування – "Дизель-генератор з АВР в кожусі, IP23, 380В, (130 кВА) у складі: двигун JOHN DEERE в шумоізоляційному кожусі з розширенним паливним баком, АВР KOHLER SDMO J130" вартістю 1 680 800,00 грн. Однак, у тендерній документації Замовника відсутні вимоги щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва товару, який набувається Замовником у власність за результатами даної закупівлі, зокрема: щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності, чим порушено вимоги пункту 13-1 Порядку № 861 та пункту 3 Особливостей №1178.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 14.11.2024 17:00  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Відділ освіти, культури, молоді та спорту Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області в межах виконання зобов'язання щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-09-23-014128-a повідомляє. З метою недопущення у подальшому порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час формування тендерної документації: 1) 18.11.2024 проведено нараду із зазначених вище питань під головуванням профільного заступника голови Близнюківської селищної ради Лисенка Олексія Миколайовича. 2) Після внесення змін до кошторису Відділу освіти, культури, молоді та спорту Близнюківської селищної ради на 2024 рік уповноважену особу буде направлено на навчання з метою підвищення рівня кваліфікації. А також оформлено підписку на профільне видання "Держзакупівлі". 3) Заплановано розгляд питання неухильного дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час чергового засідання робочої групи "Прозорість та підзвітність" у Лозівському районі Харківської області.  
Дата редактирования  
Дата создания 19.11.2024 09:35  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.10.2024 № 71-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1.Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3.Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 24.10.2024 № 71-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 13 UA-2024-09-23-014128-a 23.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Лілія Бондар. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА  
Дата решения о начале мониторинга 24.10.2024 00:00  
Дата публикации 25.10.2024 13:09  
Дата создания 25.10.2024 13:09  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913645  
Адрес компании Ukraine, Хмельницький  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 38) 265-73-60
lilichkabondar@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 25.10.2024 13:09 - 15.11.2024 23:00  
Дата публикации решения о результатах 14.11.2024 17:00 - 29.11.2024 00:00