Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 16.05.2018 23:28. Дата последних изменений - 12.06.2018 15:05

«Архітектурні, інженерні та планувальні послуги» (послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна) -

Идентификатор закупки UA-2018-05-16-002608-a  
ID a162deec62224547bb8695950424b47b  
Ожидаемая стоимость
95`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

архітектурні, інженерні та планувальні послуги з оформлення документів щодо об’єктів нерухомого майна згідно Додатку 5 (Дислокації об'єктів) з метою їх обстеження та оцінки технічного стану; визначення їх фактичної площі та об’єму; послідуючого виготовлення технічних паспортів Об’єктів (у тому числі, в електронному вигляді), підготовка документів для проведення державної реєстрації з урахуванням положень та вимог чинного законодавства України.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "БАХМУТСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ"  
Ожидаемая стоимость 95`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 475.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
16.05.18
Период уточнений
до 22.05.18
Прием предложений
до 25.05.18
Аукцион
29.05.18
Квалификация
с29.05.18
Предложения рассмотрены
с31.05.18
Торги отменены
12.06.18
17.05.2018, 15:51
Відповідні документи
Общий вопрос о закупке
У абзаці другому п.п. 2.1 Замовник вимагає: "Учасник у довідці зазначає працівника, який при укладанні договору закупівлі буде призначений контролером, що здійснюватиме контроль за якістю виконання робіт з технічної інвентаризації. Контролер повинен мати стаж роботи інженером (техніком, спеціалістом тощо) з технічної інвентаризації або на керівних (контролюючих) посадах у структурі бюро технічної інвентаризації. Учасник у складі тендерної пропозиції надає відповідні підтверджуючі документи."
У зв'язку з цим, прошу роз'яснити, які саме "Відповідні документи" має надати учасник?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован17.05.2018, 20:27)
Для підтвердження наявності працівників у штаті Учасник надає копії трудових книжок на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників.
18.05.2018, 05:26
Кількість послуг- 21 единиця.
Общий вопрос о закупке
Мы так понимаем , что ожидаете из 21 услуг - 21 штук паспортов. Но у вас на одном только адресе числится несколько построек. Нельзя делать несколько паспортов на один адрес. Значит за одним адресом в одном паспорте будет несколько построек, земельний участок ( который закреплен за этим адресом ) и хозяйственные постройки и споруди.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.05.2018, 12:28)
Да, Вы правильно поняли, нам нужно 21 штук паспортов.
18.05.2018, 16:09
Дискримінація учасників
Общий вопрос о закупке
Доброго дня, шановний Замовник! Вимагаємо видалити з тендерної документації дискримінаційні вимоги до учасників зазначені у додатку 4, п.п 2.1: Учасник у довідці зазначає працівника, який при укладанні договору закупівлі буде призначений контролером, що здійснюватиме контроль за якістю виконання робіт з технічної інвентаризації. Контролер повинен мати стаж роботи інженером (техніком, спеціалістом тощо) з технічної інвентаризації або на керівних (контролюючих) посадах у структурі бюро технічної інвентаризації. Учасник у складі тендерної пропозиції надає відповідні підтверджуючі документи. Що це за примарна посада, Контролер? Яку мету ви переслідуєте? Для проведення технічної інвентаризації достатньо Сертифікованого Інженера-інвентаризації нерухомого майна, який і є відповідальною особою за якість робіт з проведення інвентаризації. Також на підставі чого у п.п. 3.1 того ж додатку, ви вимагаєте: Досвід роботи Учасника повинен бути не менше 3 років, що підтверджується датою реєстрації Учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських об’єднань. Що заважає новоствореному підприємству взяти на роботу працівника з досвідом роботи 15 років і так само якісно виконати роботу! Видаліть обмеження по даті створення підприємств! Своїми діями ви відверто звужуєте коло учасників, а одним з принципів здійснення закупівель,
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник, не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників,
Відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене, ваші дії, як Замовника (в частині встановлення зазначених вище вимог Документації) порушують вищевказані вимоги ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.05.2018, 10:13)
Виправлено
19.05.2018, 11:16
Технічний паспорт
Общий вопрос о закупке
Будь ласка, скажіть у Вас єсть старі технічні паспорти?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.05.2018, 11:23)
Да, тільки не на всі об'єкти