Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 12.08.2024 11:12. Дата последних изменений - 04.09.2024 17:45

Поточний ремонт приміщень з заміною вікон та дверей для усунення аварії в будівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 140» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Мандриківська, буд. 151

Идентификатор закупки UA-2024-08-12-002748-a  
ID f1ac85ce04984999b6070f7fa5b8092e  
Идентификатор плана UA-P-2024-08-12-003552-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
8`500`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Общая ожидаемая стоимость закупки 8`500`000.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 127`500.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
12.08.24
Период уточнений
до 17.08.24
Период обжалования
до 17.08.24
Прием предложений
до 20.08.24
Аукцион
21.08.24
Квалификация
с21.08.24
Предложения рассмотрены
с23.08.24
Завершен
04.09.24

Спецификация закупки

Лот № 1. Поточний ремонт приміщень з заміною вікон та дверей для усунення аварії в будівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 140» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Мандриківська, буд. 151

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 8`500`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 42`500.00 Гривна  
Электронная банковская гарантия 127`500.00 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту 21.08.2024 14:34 - 21.08.2024 14:57  

Условия оплаты согласно договора

Событие Предоставления услуг  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 120 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Поточний ремонт приміщень з заміною вікон та дверей для усунення аварії в будівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 140» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Мандриківська, буд. 151
ДК 021:2015: 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Мандриківська, буд. 151
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Тендерная документация

Проект договора
Додаток № 5 - Проєкт договору.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 12.08.2024 11:13
Версия документа от: 12.08.2024 11:13
ID: 3b750896db734f04a0c9c7174d8472c6
Техническое описание предмета закупки
Додаток № 6 - дефектний акт.rtf
Загружено в ЦБД Prozorro: 12.08.2024 11:13
Версия документа от: 12.08.2024 11:13
ID: 8a13c683380e4009866a0429dd9503f1
Техническое описание предмета закупки
Додаток № 7 - конфігурація.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 12.08.2024 11:13
Версия документа от: 12.08.2024 11:13
ID: 1ec8b5d5a2c54e14ac31116779e61a98
Нетипизированный документ
Додаток № 8 - Перелік документів інформації для Учасника .docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 12.08.2024 11:13
Версия документа от: 12.08.2024 11:13
ID: e377f24e9238424d945cf1c4fe4fb226
Нетипизированный документ
Додаток № 9 - Перелік документіві нформації для Переможця .docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 12.08.2024 11:13
Версия документа от: 12.08.2024 11:13
ID: c7bfe3617145444da9665d7e98ddfe3f
Тендерная документация
Тендерна документація.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 12.08.2024 11:13
Версия документа от: 12.08.2024 11:13
ID: 320c44035d354baeb42216d843ef6906
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 12.08.2024 11:14
Версия документа от: 12.08.2024 11:14
ID: 3cb2b859c6d84b5e90356d56a2ca7939
Нетипизированный документ
audit_f1ac85ce04984999b6070f7fa5b8092e_7f7db1b70be74555826e9831f735b8b3.yaml
Загружено в ЦБД Prozorro: 21.08.2024 14:57
Версия документа от: 21.08.2024 14:57
ID: 77085b12875b4d2fa969ccee71241206

?:tender item config

Oписание критериев

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 12.08.2024
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 12.08.2024
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 12.08.2024
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 12.08.2024
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 12.08.2024
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 12.08.2024
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 12.08.2024
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 12.08.2024
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 12.08.2024
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 12.08.2024
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Архивная"

Дата публикации требования: 12.08.2024
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 12.08.2024
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 12.08.2024
Забезпечення тендерних пропозицій
Критерий относится к лоту Поточний ремонт приміщень з заміною віко
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 127 500,00 грн. (сто двадцять сім тисяч п’ятсот грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 308201720344290042000095804. ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 12.08.2024
Забезпечення виконання договору
Критерий относится к лоту Поточний ремонт приміщень з заміною віко
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Замовник вимагає від переможця внесення ним забезпечення виконання договору про закупівлю у строк не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 % від суми договору. Вид забезпечення виконання договору – банківська гарантія (оригінал в паперовому вигляді). Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен закінчуватися не раніше ніж через один місяць після закінчення строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття переможець разом з банківською гарантією має надати довідку з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Разом з банківською гарантією переможець надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді копії, завіреної Банком-гарантом. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо), завіреною Банком-гарантом. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок переможця. Банківська гарантія повинна містити таку інформацію: У банківській гарантії Учасник має бути зазначений як Принципал, а Замовник – Бенефіціар, а також зазначено суму та конкретний строк дії гарантії. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом 5 робочих днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається переможцю в повному обсязі у разі невиконання або неналежного виконання переможцем будь якого власного зобов’язання за Договором або дії (бездіяльність) переможця, що призведе до неможливості подальшого виконання Договору, у встановлені строки. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 308201720344290042000095804. ) Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 12.08.2024
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Критерий относится к лоту Поточний ремонт приміщень з заміною віко
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Наявність в учасника складського/виробничого приміщення у власності або на правах оренди (строком оренди не менше ніж до 31.12.2024). На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням. ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 12.08.2024
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Критерий относится к лоту Поточний ремонт приміщень з заміною віко
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах 1 (одного) виконроба, 1 (одного) інженера з охорони праці та не менше 4 (чотирьох) працівників робітничих спеціальностей. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника; - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників; - копія наказу про призначення на посаду / виконання функцій інженера з охорони праці, копії документів про проходження навчання з охорони праці (посвідчення та протокол/витяг з протоколу); - копії особистих медичних книжок та медичних карток на усіх працівників робітничих спеціальностей, вказаних у довідці про наявність працівників (особисті медичні книжки мають бути надані за формою 1-ОМК, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150, та медичні картки за формою № 140-5/о, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 або наказом Міністерства охорони здоров’я України від 28.07.2014 № 527). ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 12.08.2024
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Критерий относится к лоту Поточний ремонт приміщень з заміною віко
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (під аналогічним розуміється договір щодо виконання поточного/капітального ремонту приміщень/будівлі). На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору; - копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором. ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 12.08.2024

Даты и сроки

Дата публикации 12.08.2024 11:14  
Завершение периода уточнений 17.08.2024 00:00  
Начало периода приема предложений 12.08.2024 11:12  
Окончание периода приема предложений 20.08.2024 23:59  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 40506248  
Юридический адрес 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 21.08.2024 14:57
Поточний ремонт приміщень з заміною вікон та дверей для усунення аварії в будівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 140» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Мандриківська, буд. 151
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ПП "ВКФ Конкорд"
ID: 9e549836d3474774affaeab9a7dfb7a8
6`926`140.50
Гривна с НДС
2
ПП ЕЛІН ПЛЮС
ID: b964027efd664d0ebb13668197fb75c8
7`896`705.91
Гривна с НДС

Квалификация участников

Поточний ремонт приміщень з заміною вікон та дверей для усунення аварії в будівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 140» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Мандриківська, буд. 151
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
6`926`140.50
Гривна с НДС
Дисквалифицировано
23.08.2024 13:58
2
7`896`705.91
Гривна с НДС
Победитель
23.08.2024 14:11

Сообщение о намерении заключить договор

Поточний ремонт приміщень з заміною вікон та дверей для усунення аварії в будівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 140» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Мандриківська, буд. 151
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ПП ЕЛІН ПЛЮС
Код ЕГРПОУ:34588367
7`896`705.91
Гривна с НДС
23.08.2024
14:11

Заключенные договоры

Поточний ремонт приміщень з заміною вікон та дверей для усунення аварії в будівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 140» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Мандриківська, буд. 151
Номер договора
170ПТР/24
Дата подписания
04.09.2024
Дата начала действия
04.09.2024
Дата завершения действия
31.12.2024
Цена договора
7`896`705.91 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
6`580`588.26 Гривна