Процедура закупки объявлена 09.08.2024 09:51. Дата последних изменений - 25.08.2024 00:00
ЦТО_24Т_020_ВО Шини для навантажувача -
| Идентификатор закупки | UA-2024-08-09-001424-a | |
| ID | 2b991aa5d9ec47d3977ccd2e459ad74b |
Общая ожидаемая стоимость закупки
252`776.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | філія "Термінальний оператор" АТ "Укрзалізниця" | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 252`776.00 Гривна (без НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
09.08.24
Период уточнений
до 16.08.24
Период обжалования
до 16.08.24
Прием предложений
до 19.08.24
Квалификация
с19.08.24
Предложения рассмотрены
с19.08.24
Закупка не состоялась
25.08.24
09.08.2024, 10:42
Стосовно технічної специфікації
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику, в Додатку А Технічної специфікації є наступна вимога "Шина автомобільна 23,5-25, всесезонна
Продукція має відповідати вимогам: ДСТУ 8815:2018" Звертаємо Вашу увагу, що дана шина не відповдає ДСТУ 8815:2018 "Шини пневматичні для вантажних колісних транспортних засобів та причепів до них. Загальні технічні умови". Згідно п.1 ДСТУ 8815:2018 "1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
1.1 Цей стандарт поширюється на нові пневматичні шини (далі — шини) для колісних транспорт-
них засобів категорій М2, М3, N, О3 та О4, які отримують офіційне затвердження типу за Правилами
ЄЕК ООН № 54 [4], призначені для експлуатування на дорогах різних категорій в усіх кліматичних зонах
за температури навколишнього середовища згідно з рекомендаціями виробника та для експорту.
Примітка. До колісних транспортних засобів категорій:
М2 — належить самохідний колісний транспортний засіб, призначений для перевезення пасажирів, у якому кількість місць
для сидіння, крім місця водія, перевищує вісім, максимальною масою не більше ніж 5 т;
М3 — самохідний колісний транспортний засіб, призначений для перевезення пасажирів, у якому кількість місць для сидіння,
крім місця водія, перевищує вісім, максимальною масою більше ніж 5 т.
О3 — причепи (напівпричепи) максимальною масою більше ніж 3,5 т, але не більше ніж 10 т;
О4 — причепи (напівпричепи) максимальною масою більше ніж 10 т.
До колісних транспортних засобів категорії N належать колісні засоби, що мають не менше ніж чотири колеса та призначені
для перевезення вантажів, а саме:
N1 — колісний засіб максимальною масою не більше ніж 3,5 т;
N2 — колісний засіб максимальною масою більше ніж 3,5 т, але не більше ніж 12 т;
N3 — колісний засіб максимальною масою більше ніж 12 т [1].
Стандарт не поширюється на шини з регульованим тиском та на шини транспортних засобів,
призначених для роботи в шахтах, рудниках, кар’єрах та інших особливих умовах експлуатування.
Крім того Правила ЄЕК ООН № 54, яким повинна відповідати шина, поширюються на шини індекс швидкості яких F (80 км/год) і вище. Затребувана вами шина 23,5-25 не автомобільна призначена для спецтехніки (навантажувачів) і ніяким чином не відповідає ДСТУ 8815:2018. Просимо внести відповідні зміни в умови тендерної документації
Продукція має відповідати вимогам: ДСТУ 8815:2018" Звертаємо Вашу увагу, що дана шина не відповдає ДСТУ 8815:2018 "Шини пневматичні для вантажних колісних транспортних засобів та причепів до них. Загальні технічні умови". Згідно п.1 ДСТУ 8815:2018 "1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
1.1 Цей стандарт поширюється на нові пневматичні шини (далі — шини) для колісних транспорт-
них засобів категорій М2, М3, N, О3 та О4, які отримують офіційне затвердження типу за Правилами
ЄЕК ООН № 54 [4], призначені для експлуатування на дорогах різних категорій в усіх кліматичних зонах
за температури навколишнього середовища згідно з рекомендаціями виробника та для експорту.
Примітка. До колісних транспортних засобів категорій:
М2 — належить самохідний колісний транспортний засіб, призначений для перевезення пасажирів, у якому кількість місць
для сидіння, крім місця водія, перевищує вісім, максимальною масою не більше ніж 5 т;
М3 — самохідний колісний транспортний засіб, призначений для перевезення пасажирів, у якому кількість місць для сидіння,
крім місця водія, перевищує вісім, максимальною масою більше ніж 5 т.
О3 — причепи (напівпричепи) максимальною масою більше ніж 3,5 т, але не більше ніж 10 т;
О4 — причепи (напівпричепи) максимальною масою більше ніж 10 т.
До колісних транспортних засобів категорії N належать колісні засоби, що мають не менше ніж чотири колеса та призначені
для перевезення вантажів, а саме:
N1 — колісний засіб максимальною масою не більше ніж 3,5 т;
N2 — колісний засіб максимальною масою більше ніж 3,5 т, але не більше ніж 12 т;
N3 — колісний засіб максимальною масою більше ніж 12 т [1].
Стандарт не поширюється на шини з регульованим тиском та на шини транспортних засобів,
призначених для роботи в шахтах, рудниках, кар’єрах та інших особливих умовах експлуатування.
Крім того Правила ЄЕК ООН № 54, яким повинна відповідати шина, поширюються на шини індекс швидкості яких F (80 км/год) і вище. Затребувана вами шина 23,5-25 не автомобільна призначена для спецтехніки (навантажувачів) і ніяким чином не відповідає ДСТУ 8815:2018. Просимо внести відповідні зміни в умови тендерної документації
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.08.2024, 13:56)
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо, що до Додатку 1 тендерної документації будуть внесені необхідні зміни.
13.08.2024, 16:21
Сертифікат якості
Общий вопрос о закупке
Добрий день, згідно вимог Долатку 2 до тендерної документації Учасникам необхідно надати документи підтверджуючі якість товару: або декларацію про відповідність, або декларацію постачальника, або сертифікат якості, або паспорт якості, або інструкцію з експлуатації про відповідність. Зауважую, що з 01.01.2018 Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 №46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» втратив чинність, тому державна система сертифікації припинила своє існування. Таким чином з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації.
А також згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів» наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» втратив чинність, тому запропонований Товариством з обмеженою відповідальністю «Техноторг-Дон» товар, а саме гумові пневматичні шини для транспортних засобів великої та малої тонажності, камери протектори та ободні стрічки не підлягають обов`язковій сертифікації та оцінці відповідності вимогам технічних регламентів на території України.
Крім того інформую, що уся необхідна інформація, що стосується якості та технічних характеристик шин (виробник, норма шаровості, індекс швидкості, навантаження тощо) вказується безпосередньо на самій шині виробником. У зв’язку з цим жодних документів (паспортів, зразків тощо), які б додатково підтверджували якість та відповідність, виробником не надаються.
Для підтвердження вище наведеної інформації можна ознайомитися із листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 12.01.2018 № 3433-06/1382-07 щодо сертифікації. Прошу внести зміни до тендерної документації.
А також згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів» наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» втратив чинність, тому запропонований Товариством з обмеженою відповідальністю «Техноторг-Дон» товар, а саме гумові пневматичні шини для транспортних засобів великої та малої тонажності, камери протектори та ободні стрічки не підлягають обов`язковій сертифікації та оцінці відповідності вимогам технічних регламентів на території України.
Крім того інформую, що уся необхідна інформація, що стосується якості та технічних характеристик шин (виробник, норма шаровості, індекс швидкості, навантаження тощо) вказується безпосередньо на самій шині виробником. У зв’язку з цим жодних документів (паспортів, зразків тощо), які б додатково підтверджували якість та відповідність, виробником не надаються.
Для підтвердження вище наведеної інформації можна ознайомитися із листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 12.01.2018 № 3433-06/1382-07 щодо сертифікації. Прошу внести зміни до тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован14.08.2024, 14:25)
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до встановленої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної документації.