Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 08.08.2024 18:48. Дата последних изменений - 13.09.2024 18:10

«Капітальний ремонт частини першого поверху (кімнати 119-154 згідно Технічного паспорта) блоку «Б» пологового відділення КНП «Сарненська ЦРЛ» Сарненської міської ради за адресою: Рівненська область м. Сарни вул. Я. Мудрого 3» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) -

Идентификатор закупки UA-2024-08-08-011784-a  
ID c9aea6262a704e0089431535aef31579  
Общая ожидаемая стоимость закупки
5`250`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САРНЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" САРНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Общая ожидаемая стоимость закупки 5`250`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Метод избрания процедуры закупки ?:tender procurementMethodRationale eco_criteria  
Закупка объявлена
08.08.24
Период уточнений
до 22.08.24
Период обжалования
до 22.08.24
Прием предложений
до 25.08.24
Квалификация
с25.08.24
Предложения рассмотрены
с30.08.24
Завершен
13.09.24
14.08.2024, 12:25
Щодо фінансування
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник!
Яка сума фінансування і, відповідно обсяг, робіт передбачені на 2024 рік?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован16.08.2024, 22:39)
Шановний запитувачу ! До тендерної документації внесені зміни відповідно до .п. 54 Особливостей Постанова Кабінету Міністрів України, "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", від 12 жовтня 2022 р. № 1178, із змінами
15.08.2024, 18:09
Уточнення
Общий вопрос о закупке
Відповідно до внесених змін: «6. Пункт 28 після абзацу дев’ятого доповнено новим абзацом такого змісту: “Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.”. 7. Пункт 44 доповнити абзацом такого змісту: “Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.” Зверніть увагу – йдеться про документи або інформацію, що не передбачені додатками зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, а не будь-якими іншими додатками до ТД!!! За таких умов, учасники можуть не надавати в складі пропозиції документи, які не внесені до окремого додатку, який називається «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Переможці можуть не надавати документи, які не передбачені окремим додатком «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі». Таким чином, попри те, що ви встановили певні вимоги до учасника в тендерній документації, в технічній специфікації тощо, але, водночас, не продублювали їх у окремих нових додатках, то ненадання таких документів чи інформації з 09.07.2024 не може бути підставою для відхилення.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован16.08.2024, 22:41)
Шановний запитувачу ! До тендерної документації внесені зміни відповідно до .п. 54 Особливостей Постанова Кабінету Міністрів України, "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", від 12 жовтня 2022 р. № 1178, із змінами, *Зміни до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, відповідно до постанови КМУ від 05.07.2024 № 782
16.08.2024, 09:43
Щодо ТД
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
У Розділі І. Демонтажні роботи Додатку 2 до тендерної документації є пункти:
"29. Установлення ванн купальних чавунних". Це установлення чи демонтаж?
"30. Демонтаж плит". Які саме плити Ви маєте на увазі?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.08.2024, 17:54)
Шановний запитувачу!
"29. Установлення ванн купальних чавунних". Це установлення чи демонтаж? Відповідно експертизи даний вид робіт знаходиться у розділі "Демонтаж".
"30. Демонтаж плит". Які саме плити Ви маєте на увазі? Газові.
19.08.2024, 13:31
Щодо ТД
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
У Розділі ІІІ. Електротехнічні рішення Додатку 2 до тендерної документації є пункти:
1; 2; 3; 5 Установлення приладів або апаратів. Які саме прилади або апарати потрібно встановлювати?
Просимо уточнити та внести зміни в тендерну документацію
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.08.2024, 18:12)
Шановний запитувачу!
1; 2; 3; 5 Установлення приладів або апаратів. Які саме прилади або апарати потрібно встановлювати? Матеріал має бути ПЗВ та Відвідні автомати
Відповідно до тендерної документації документа який відповідно до чинного законодавства учасник не зобов'язаний складати учасник надає лист роз'яснення в довільній формі в якому зазначає підставу для ненадання документу.
19.08.2024, 13:38
Обладнання
Общий вопрос о закупке
Спроможність поставки якого саме обладнання повинен підтвердити учасник згідно пункту 8 Додатку 2 до тендерної документації, якщо у Технічній специфікації взагалі відсутній розділ "Обладнання"? Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.08.2024, 18:14)
Шановний запитувачу!
Відповідно до тендерної документації документа який відповідно до чинного законодавства учасник не зобов'язаний складати учасник надає лист роз'яснення в довільній формі в якому зазначає підставу для ненадання документу.
19.08.2024, 18:22
Щодо Вашої відповіді
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
У Розділі ІІІ. Електротехнічні рішення Додатку 2 до тендерної документації є пункти:
1; 2; 3; 5 Установлення приладів або апаратів. Які саме прилади або апарати потрібно встановлювати?
Просимо уточнити та внести зміни в тендерну документацію
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.08.2024, 18:12)
Шановний запитувачу!
1; 2; 3; 5 Установлення приладів або апаратів. Які саме прилади або апарати потрібно встановлювати? Матеріал має бути ПЗВ та Відвідні автомати
Відповідно до тендерної документації документа який відповідно до чинного законодавства учасник не зобов'язаний складати учасник надає лист роз'яснення в довільній формі в якому зазначає підставу для ненадання документу.
Інформація про ПЗВ та відповідні автомати потрібна для складання договірної ціни, отже і тендерної пропозиції. Від їх характеристик залежить ціна. Тому ми і просимо внести зміни в тендерну документацію, зокрема, в Додаток 2 Технічна специфікація!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.08.2024, 18:13)
Шановний запитувачу ! У самого замовника в штаті відсутні сертифіковані спеціалісти, які мають право професійно визначати усі кошторисні та технологічні складові предмета закупівлі, тому потенційним учасникам і було запропоновано відвідати об'єкт для уточнення необхідної інформації для послідуючого розрхуку, потенційним учасником, ціни пропозиції.
19.08.2024, 18:28
Щодо гарантійного терміну
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
У Додатку 2 до тендерної документації вказано:
"Загальні вимоги до учасника:
Гарантійний строк робіт що будуть виконані повинен становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником, початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання акту про приймання-передачі об’єкта (учасник має надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції).
Підрядник протягом трьох років після закінчення гарантійного строку експлуатації об’єкта відповідає за дефекти, що призвели до руйнування, аварій, обвалів на об’єкті, якщо замовник об’єктивно не міг виявити ці дефекти при прийманні об’єкта чи протягом періоду гарантійного строку експлуатації об’єкта."
Тобто, в загальному гарантійний термін фактично складає 13 років? Вимагаємо обгрунтувати нормативно-правовими документами, або внести зміни в тендерну документацію
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.08.2024, 10:23)
Питання договорів будівельного підряду та гарантійних строків за ними регулюються главою 61 «Цивільного кодексу України» (далі –ЦКУ), главою 33 «Господарського кодексу України» (далі-ГКУ) та нормативно-правовими актами у сфері будівництва, в тому числі, Постановою Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова № 668).

Водночас частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацом 3 пункту 103 ‟Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі — Постанова № 668), визначено, що гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі — гарантійний строк експлуатації).

При цьому відповідно до пункту 5 Постанови № 668, гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) є істотною умовою договору, яка відповідно до частини 5 статті 41 Закону змінюватись не може.
19.08.2024, 22:19
Щодо ТД
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
У Розділі 3 Додатку 1 до тендерної документації Ви вимагаєте наявність у учасника не менше 2-х аналогічних договорів, який повністю виконаний, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів.
Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою на капітальний ремонт/будівництво
/реконструкцію, незалежно від форми власності та джерел фінансування обє’ктів медичних закладів, що виконані учасником в повному обсязі у 2019-2024 роках поточного місяця.
Вважаємо це дискримінаційною умовою, оскільки, згідно практики АМКУ, Ви не можете вимагати досвід виконання робіт саме у медичних закладах. Оскільки, згідно частини 1 статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням,
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.08.2024, 18:03)
Шановний запитувачу ! Замовник є закладом охорони здоров'я, і йому є важливим виконання Учасниками процедури закупівлі вимог : ДБН В.2.2-10:2022 Заклади охорони здоров`я. Основні положення, об'єкта, ДБН В.2.2-40:2018 Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення. Із Зміною № 1.
19.08.2024, 23:35
Щодо ТД
Общий вопрос о закупке
Згідно умови Пункту 9 Додатку 2 до тендерної документації:
9.Учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції в період звернення за роз’ясненнями повинні відвідати об’єкт на якому будуть проводитися роботи і скласти та надати в складі тендерної пропозиції підтверджуючий документ про відвідування та огляд об’єкта, завірену представником Замовника та представником від Учасника.
Враховуючи практику органу оскарження, а саме: закупівля № UA-2023-07-22-000082-a, рішення № 12510-р/пк-пз від 10.08.2023, дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон), якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у відкритих торгах, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вищевикладене, просимо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.08.2024, 18:03)
Шановний заапитувачу!
Метою закупівлі є виконання роботи належної якості з врахуванням того, що це є заклад охорони здоров'я, виконання вимог ДБН В.2.2-10:2022 Заклади охорони здоров`я. Основні положення, об'єкта, ДБН В.2.2-40:2018 Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення. Із Зміною № 1,, щоб роботи були виконані в зазначені терміни та за вказану вартість, яка є твердою. У самого замовника в штаті відсутні сертифіковані спеціалісти, які мають право професійно визначати усі кошторисні та технологічні складові предмета закупівлі, тому залучення фахівців є цілком логічно, ця вимога є однаковою для всіх учасників, хто бажає взяти участь у закупівлі і не є дискримінацією.
21.08.2024, 19:38
Щодо відповіді Замовника
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
Виходячи з Вашої відповіді, для виконання робіт в закладах охорони здоров'я, потрібен аналогічний договір з закладами охорони здоров'я, для виконання робіт в закладах освіти - договір з закладами освіти і т.д.? Ви прекрасно розумієте, що це є неправомірна вимога, яку ми будемо змушені оскаржувати у Постійно діючій адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з питань розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Також ми змушені повідомити громадські організації про "особливості закупівель по-сарненськи"
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.08.2024, 23:58)
Шановний запитувачу !
Відповідно до п. 28. Постанови Кабінету Міністрів України від від 12 жовтня 2022 р. N 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.