Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 29.07.2024 14:02. Дата последних изменений - 12.09.2024 16:06

«Будівництво комплексу (Високівський заклад дошкільної освіти Високівської сільської ради Житомирської області) з благоустроєм території в с. Високе по вул. Центральна, 15 Б, Житомирської області» (ДК 021:2015 (СРV) – 45210000-2 - Будівництво будівель) -

Идентификатор закупки UA-2024-07-29-005795-a  
ID e199987051574ce2a1986262c5ec7fd9  
Общая ожидаемая стоимость закупки
47`045`202.55 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ  
Общая ожидаемая стоимость закупки 47`045`202.55 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 235`226.01 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
29.07.24
Период уточнений
до 16.08.24
Период обжалования
до 16.08.24
Прием предложений
до 19.08.24
Квалификация
с19.08.24
Предложения рассмотрены
с26.08.24
Завершен
12.09.24
08.08.2024, 08:31
дискримінаційні умови
Общий вопрос о закупке
Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено, що замовник у тендерній документації зазначає один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Встановлюючи в тендерній документації один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв, замовник встановлює для учасника спосіб документального підтвердження відповідності.

Такі кваліфікаційні критерії, як досвід виконання аналогічного договору та наявність фінансової спроможності можуть встановлюватися замовником, якщо предметом закупівлі є тверде паливо, бензин, дизельне пальне, природний газ, газ скраплений для автомобільного транспорту, газ скраплений для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електрична енергія.

У розділі 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону
(пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування)" тендерної документації закупівлі зазначено:
фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови,
якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом
5 останніх календарних років повинен становити не менше ніж 30% від очікуваної
вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих
торгів.
Ця норма не відповідає нормам закоку "Про публічні закупівлі", оскільки Замовник не може встановити вимогу підтвердити учасником його обсягу річного доходу більше ніж один рік.
Також Засовником не обгрунотвано чому середньорічний оборот повинен становити не менше ніж 30% від очікуваної
вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих
торгів.
Чому на 5%, 10% або 15%?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.08.2024, 15:35)
Шановний потенційний Учаснику!
Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі встановлено у відповідності до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) з урахуванням умов та специфіки виконання робіт за предметом закупівлі.
Звертаємо увагу, що об’єкт фінансується за кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Програми з відновлення України (далі – ПВУ/Програма), порядок та умови надання якої, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2021 №1324.
Джерелом фінансування субвенції є кошти позики Європейського інвестиційного банку, які надаються кінцевому бенефіціару на безповоротній основі відповідно до Угоди про передачу коштів позики №13110-05/174 від 24 жовтня 2023 року, яка була підписана між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Високівською сільською радою та Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної (військової) адміністрації.
Відповідно до абзацу 10 пункту 3 Особливостей закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором.
А тому, розроблення та затвердження тендерної документації Замовником здійснювалась з урахуванням Посібника Національні процедури закупівель (далі – Посібник), який є Додатком 1 до Керівних принципів імплементації Програми, що встановлює спеціальні вимоги до Учасників процедури закупівлі.
В свою чергу, керуючись пп. 3 п. 4.3 «Кваліфікаційні критерії» Розділу 4 «Тендерна документація» Посібника Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій, що полягає у підтвердженні Учасником фінансової спроможності, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років повинен становити не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
До того ж, принагідно зазначаємо, що згідно з ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Відтак, твердження потенційного Учасника стосовно того, що Замовник не може встановлювати вимогу щодо підтвердження учасником його обсягу річного доходу більшому ніж один рік є хибним, адже законодавство у сфері публічних закупівель встановлює обмеження лише стосовно граничної суми обсягу річного доходу, яка не повинна перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі.
Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації при здійсненні закупівлі діє в межах наданих повноважень та у порядку встановленому чинним законодавством.