Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 20.07.2024 21:05. Дата последних изменений - 30.07.2024 10:49

ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали. Код НК 024-2023 35201 Канюля назальна стандартна для подавання кисню.Канюля назальна, для дорослих, регульована, носові зубці прямі. -

Идентификатор закупки UA-2024-07-20-000560-a  
ID 81bf66e7d4434c109c1853ef1e3f8b85  
Ожидаемая стоимость
934.80 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Товар повинен відповідати вимогам чинної нормативної документації стосовно даного товару, що підтверджується наданням Замовнику товаросупровідних документів на Товар, а саме: завірених копій чинних сертифікатів чи декларацій про відповідність виробів медичного призначення вимогам відповідних технічних регламентів згідно з чинним законодавством разом з додатками до них (за наявності), сертифікатів якості від виробника (за наявності), та інших документів, наявність яких передбачена чинними нормативно-правовими актами України. Залишковий термін придатності виробів медичного призначення на момент поставки повинен відповідати вимогам чинного законодавства України та має складати не менше 70% від загального терміну придатності, визначеного виробником. Термін поставки Товару: до 25 грудня 2024 року. Місце поставки Товару безпосередньо у приміщення за адресою Замовника (69001, місто Запоріжжя, бульвар Шевченко, будинок 25) транспортом Постачальника. Поставка Товару здійснюється транспортом Постачальника із суворим забезпеченням належних умов додержання спеціальних заходів щодо уникнення механічних, хімічних, термічних ушкоджень Товару та інших умов належного транспортування Товару. Поставка за даним договором здійснюється протягом 5 календарних днів з дати заявки Замовника. Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати вартості товарів, зазначених в специфікації до Договору, максимальним строком відстрочення платежу є 30 робочих днів з дня підписання Сторонами видаткової накладної.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІСЬКА ЛІКАРНЯ №10" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 934.80 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Закупка объявлена
20.07.24
Прием предложений
до 24.07.24
Квалификация
с24.07.24
Предложения рассмотрены
с24.07.24
Завершен
30.07.24
Информация о мониторинге закупки органами государственного финансового контроля отсутствует