Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 07.05.2018 12:16. Дата последних изменений - 25.06.2018 17:02

Охоронні послуги (Реагування на тривожну сигналізацію на об'єктах ВРТП "УКРГАЗЕНЕРГОСЕРВІС") -

Идентификатор закупки UA-2018-05-07-000449-b  
ID c06bf244f0bd414a8cdb44ef6b455072  
Ожидаемая стоимость
151`210.08 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Реагування на тривожну сигналізацію на об'єктах ВРТП "УКРГАЗЕНЕРГОСЕРВІС" Згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі "Охоронні послуги (Реагування на тривожну сигналізацію на об'єктах ВРТП "УКРГАЗЕНЕРГОСЕРВІС")". Дана закупівля здійснюється у відповідності до UA-P-2018-01-02-001489-b. Обсяг надання послуг: згідно технічного завдання необхідно встановити обладнання тривожної сигналізації та здійснювати реагування на 4-х об’єктах Замовника. Місце надання послуг: на території Замовника: Адміністративно-лабораторний корпус, розташований за адресою: м. Боярка, вул. Маяковського 49; Автогараж, розташований за адресою: м. Боярка, вул. Маяковського 49; Центральний склад №1, №2, розташований за адресою: м. Боярка, вул. Маяковського 49; Складські приміщення та крита стоянка автомобілів, розташований за адресою: м. Боярка, вул. Магістральна, 51. Строк виконання послуг – 21 (двадцять один місяць) з дати укладання договору, але не пізніше 03.04.2020 року. Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками - Андрющенко Іван Миколайович, начальник відділу безпеки та охоронних заходів, тел. (044) 406-33-15 , факс (044) 406-33-30, andryushcenko-in@utg.ua.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Філія "ВРТП "УКРГАЗЕНЕРГОСЕРВІС" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ"  
Ожидаемая стоимость 151`210.08 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 756.05 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
07.05.18
Период уточнений
до 14.05.18
Период обжалования
до 20.05.18
Прием предложений
до 24.05.18
Аукцион
25.05.18
Квалификация
с25.05.18
Предложения рассмотрены
с05.06.18
Завершен
25.06.18
07.05.2018, 15:56
Щодо вогнепальної нарізної зброї
Общий вопрос о закупке
В Додатку І Тендерної документації у розділі 2 «Технічні і якісні характеристики» у підпункті 6 зазначено: всі працівники групи реагування (наряду охорони) повинні бути забезпечені форменим одягом, переносними радіостанціями, спеціальними засобами індивідуального захисту та самооборони, оснащенні вогнепальною нарізною зброєю (пістолети, автоматична зброя), які відповідають вимогам чинного законодавства.
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності нарізної вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність нарізної вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність нарізної вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникм для участі у даній процедурі закупівлі!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.05.2018, 11:16)
Доброго дня!
Дякуємо за Ваше звернення шановний автор запитання на закупівлю: «Охоронні послуги (Реагування на тривожну сигналізацію на об'єктах ВРТП "УКРГАЗЕНЕРГОСЕРВІС")». Ознайомившись із змістом Вашого запитання інформуємо, що основним напрямом діяльності Замовника торгів (Філії "Виробниче ремонтно-технічне підприємство "УКРГАЗЕНЕРГОСЕРВІС" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРТРАНСГАЗ" ) є сервісне обслуговування технологічного обладнання компресорних станцій, магістральних газопроводів, автомобільних газонаповнюючих компресорних станцій та забезпечення здійснення швидкого ремонту агрегатів газотранспортної системи. Це в свою чергу забезпечує виконання основних завдань ПАТ «УРТРАНСГАЗ», а саме: транспортування природного газу споживачам України, транзит природного газу через територію України до країн Західної і Центральної Європи, зберігання природного газу в підземних сховищах, здійснення зовнішньоекономічної діяльності.
У відповідності з п.2. ст.6 Закону України «Про основні засади забезпечення кібербезпеки України», об’єкти, які надають послуги у сферах життєзабезпечення населення, зокрема у сфері постачання електричної енергії і газу відносяться до об’єктів критичної інфраструктури, та мають велике значення для економіки та промисловості, функціонування суспільства та безпеки населення, виведення з ладу або порушення функціонування яких може справити негативний вплив на стан національної безпеки і оборони України, навколишнього природного середовища, заподіяти майнову шкоду та становити загрозу для життя і здоров'я людей.
На об’єктах, де необхідно здійснювати надання послуг з реагування на тривожну сигналізацію, зберігаються дороговартісні запасні частини, які використовуються при ремонтах газотранспортної системи, викрадення, знищення чи пошкодження яких може спричинити значні майнові та іміджеві збитки не тільки ПАТ «УКРТРАНСГАЗ», а і державі в цілому, адже в такому разі під загрозу може бути поставлений транзитний потенціал України. Саме з цих умов під час визначення критеріїв відповідності Учасника, який буде надавати Філії послуги охорони, основну увагу було надано адекватному реагуванню на потенційні загрози, які, у виключних випадках, можуть супроводжуватись використанням вогнепальної нарізної зброї. Також така вимога обумовлена проведенням на території України антитерористичної операції, а на теперішній час проведенням операції об’єднаних сил на Донбасі.
Крім цього, пунктом 5 Правил охорони магістральних трубопроводів затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.02 №1747 визначено, що охорона (у тому числі пожежна) особливо важливих об'єктів магістрального трубопровідного транспорту, включаючи лінійну частину, перелік яких установлюється Кабінетом Міністрів України, здійснюється також відповідними органами Національної поліції на договірних засадах.
Частиною 2 статті 6 Закону України "Про охоронну діяльність" встановлено, що перелік окремих особливо важливих об'єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями, визначається в порядку, що встановлює Кабінет Міністрів України.
Зазначений порядок визначений постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.13 №421 «Про затвердження Порядку визначення переліку окремих особливо важливих об'єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями» (далі Порядок).
Згідно з п.3 Порядку: включення об'єктів до переліку окремих особливо важливих об'єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями на підставі договорів про надання охоронних послуг, здійснюється відповідно до критеріїв, які затверджуються МВС України за погодженням з Міноборони та СБУ.
Наказом МВС України від 01.09.15 № 1053 (погодженого з Міноборони та СБУ і зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 22.09.15 за № 1124/27569) затверджено «Критерії, відповідно до яких об'єкти включаються до переліку окремих особливо важливих об'єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями на підставі договорів про надання охоронних послуг» (далі Критерії).
Відповідно до абзацу 16 розділу II зазначених Критеріїв до переліку окремих особливо важливих об'єктів включаються об'єкти, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави відповідно до Переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04 березня 2015 року № 83. Згідно з цією постановою Публічне акціонерне товариство «УКРТРАНСГАЗ» включено до переліку об'єктів, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.15 №937, затверджено перелік об'єктів державної та інших форм власності, охорона нерухомого майна (незалежно від цільового призначення) яких здійснюється виключно органами поліції охорони на договірних засадах. До зазначеного Переліку включено Публічне акціонерне товариство «УКРТРАНСГАЗ» (код ЄДРГІОУ - 30019801).
Враховуючи викладене, вимога щодо наявності в учасника вогнепальної нарізної зброї, не є дискримінаційною, а зумовлена вимогами законодавства та сьогодення.