Процедура закупки объявлена 16.07.2024 10:31. Дата последних изменений - 01.08.2024 11:30
Плівка рентгенівська медична (НК 024:2023: 40979 - Медична рентгенівська плівка екранна, 40978- Стоматологічна рентгенівська плівка неекранна, 63183-Медична плівка для принтера) за кодом ДК 021:2015: 32350000-1 - Частини до аудіо- та відеообладнання (32354000-9 – Плівки) -
| Идентификатор закупки | UA-2024-07-16-001824-a | |
| ID | 3c2b830b74324b45b7fa0557c3c8efe9 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
359`800.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для надання медичної допомоги хворим згідно вимог НСЗУ Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-16-001824-a Джерело фінансування : власні кошти від господарської діяльності (кошти НСЗУ та кошти спеціального рахунку) Очікувана вартість предмета закупівлі: 359 800,00 грн. з ПДВ. З них за рахунок коштів НСЗУ – 356 740,00 грн. та за рахунок коштів від надання платних послуг – 3 060,00 грн. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі проведеного моніторингу отриманих комерційних пропозицій. Місце поставки (передачі) Товару: м. Суми вул. Хворостянка,3. Строк поставки товару: протягом 2024 року згідно поданих заявок з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів. Розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти днів з днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 359`800.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
16.07.24
Период уточнений
до 21.07.24
Период обжалования
до 21.07.24
Прием предложений
до 24.07.24
Квалификация
с24.07.24
Предложения рассмотрены
с24.07.24
Завершен
01.08.24