Процедура закупки объявлена 09.07.2024 15:53. Дата последних изменений - 17.07.2024 08:57
Тест-смужки для визначення pH сечі №100
| Идентификатор закупки | UA-2024-07-09-008805-a | |
| ID | 16d5ebf681e54b299d5d4d7715249797 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2024-07-08-011535-a |
Ожидаемая стоимость
24`801.42 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
ПРИМІТКА: Замовник – Санаторій «Трускавець» СБУ інформує Учасників (потенційних Постачальників), що для здійснення вимірювання показників сечі у клініко-діагностичній лабораторії використовується апарат CITOLAB READER, який запрограмований на роботу з оригінальними тест-смужками однойменного виробника. Якщо Учасник -Постачальник пропонує еквівалент даного товару, Він за власний рахунок зобов’язується провести перекалібрування фотоколориметричних показників. Медико-технічні завдання до предмету закупівлі: 1. Умови оплати – відповідно до умов договору. 2. Учасник при поставці повинен надати Декларацію про відповідність предмету даної закупівлі Технічному регламенту щодо медичних виробів, який затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 754 від 2 жовтня 2013 року, або №753 від 2 жовтня 2013 року з додатками. Декларації до предмету закупівлі надаються при поставці товару та повинні бути завірені постачальника. 3. Товар повинен бути внесений до Реєстру осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг. 4. Строк придатності товару на момент поставки на склад замовника повинен становити не менше 80% від передбаченого виробником та зазначеного на заводській упаковці 5. Доставка товару на адресу Замовника проводиться за рахунок Учасника протягом трьох робочих днів з моменту отримання від Замовника замовлення. 6. Поставка товару повинна здійснюватися транспортом Учасника до місця поставки транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару. Товар повинен постачатися Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам 7. Товар повинен передаватися Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою або мати сліди використання. Маркування повинно відповідати технічному регламенту. Упаковка повинні мати відповідне маркування, вказану дату виготовлення та кінцевого терміну зберігання, зберігати цілісність. Форма випуску повинні відповідати таким, що вказані в документації. 8. Заміна на аналоги є недопустимою. 9. Поставка до 31.07.2024 року. Примітка: Закупівля проводиться відповідно до Особливостей визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р.зі змінами (Електронний каталог)
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Санаторій "Трускавець" СБУ | |
| Ожидаемая стоимость | 24`801.42 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
09.07.24
Прием предложений
до 12.07.24
Квалификация
с12.07.24
Предложения рассмотрены
с16.07.24
Завершен
17.07.24
Спецификация закупки
| 1) |
Тест-смужки для визначення pH сечі №100
ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 82200, Україна, Львівська область, м.Трускавець, вул. Шевченка,23
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.07.2024
Информация по поставке партиями: ПРИМІТКА: Замовник – Санаторій «Трускавець» СБУ інформує Учасників (потенційних Постачальників), що для здійснення вимірювання показників сечі у клініко-діагностичній лабораторії використовується апарат CITOLAB READER, який запрограмований на роботу з оригінальними тест-смужками однойменного виробника. Якщо Учасник -Постачальник пропонує еквівалент даного товару, Він за власний рахунок зобов’язується провести перекалібрування фотоколориметричних показників.
Медико-технічні завдання до предмету закупівлі:
1. Умови оплати – відповідно до умов договору.
2. Учасник при поставці повинен надати Декларацію про відповідність предмету даної закупівлі Технічному регламенту щодо медичних виробів, який затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 754 від 2 жовтня 2013 року, або №753 від 2 жовтня 2013 року з додатками. Декларації до предмету закупівлі надаються при поставці товару та повинні бути завірені постачальника.
3. Товар повинен бути внесений до Реєстру осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг.
4. Строк придатності товару на момент поставки на склад замовника повинен становити не менше 80% від передбаченого виробником та зазначеного на заводській упаковці
5. Доставка товару на адресу Замовника проводиться за рахунок Учасника протягом трьох робочих днів з моменту отримання від Замовника замовлення.
6. Поставка товару повинна здійснюватися транспортом Учасника до місця поставки транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару. Товар повинен постачатися Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам
7. Товар повинен передаватися Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою або мати сліди використання. Маркування повинно відповідати технічному регламенту. Упаковка повинні мати відповідне маркування, вказану дату виготовлення та кінцевого терміну зберігання, зберігати цілісність. Форма випуску повинні відповідати таким, що вказані в документації.
8. Заміна на аналоги є недопустимою.
9. Поставка до 31.07.2024 року.
Примітка: Закупівля проводиться відповідно до Особливостей визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р.зі змінами (Електронний каталог)
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 25 штука
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
ПРоект договору на Прозорро Маркет_ тести ph.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.07.2024 15:51
Версия документа от: 09.07.2024 15:51
ID: 07b493fd8aad4c21894ecccb10d1f588
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.07.2024 15:53
Версия документа от: 09.07.2024 15:53
ID: bc610c8872db4720b38dc55e2c1fbf04
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Тест-смужки для визначення pH сечі №100
Технічні характеристики
Аналіт ацетон : Да
Кількість одиниць в упаковці Ожидаемое значение: 100
Аналіт лейкоцити : Да
Аналіт нітрит : Да
Аналіт уробіліноген : Да
Аналіт білок : Да
Аналіт pH : Да
Аналіт кров : Да
Аналіт питома вага : Да
Аналіт білірубін : Да
Аналіт глюкоза : Да
Матеріал дослідження Ожидаемое значение: Сеча
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 09.07.2024 15:53 | |
| Начало периода приема предложений | 09.07.2024 15:53 | |
| Окончание периода приема предложений | 12.07.2024 08:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Санаторій "Трускавець" СБУ |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 20000060 |
| Юридический адрес | 82200, Україна, Львівська область, м Трускавець, вул. Шевченка, 23 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 12.07.2024 08:00
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБДІАГНОСТИКА"
ID: f934e79b1841481ebb943d0a99a53988
23`170.05
Гривна с НДС
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
23`170.05
Гривна с НДС
Тест-смужки для визначення pH сечі №100
0.00 без НДС
Победитель
16.07.2024 14:10
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБДІАГНОСТИКА"
Код ЕГРПОУ:44184814
23`170.05
Гривна с НДС
16.07.2024
14:10
Заключенные договоры
Номер договора
173
Дата подписания
16.07.2024
Дата начала действия
16.07.2024
Дата завершения действия
31.12.2024
Цена договора
23`170.05 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
21`654.25 Гривна
