Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 17.09.2024 10:49. Дата последнего редактирования мониторинга 01.10.2024 12:39

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2024-09-17-000009  
ID b35b49147c0748b8ac54cebe68f03a5f  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
17.09.24
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення пункту 3 Розділу І Порядку № 708. За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" встановлено порушення вимоги абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей (у редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі). За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону №922. За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом встановлено порушення вимог пункту 4¹ Постанови № 710. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части определения предмета закупки, установлены нарушения законодательства в части непубликации, несвоевременной публикации информации на веб-портале Уполномоченного органа, установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений),  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом оприлюднення Додатку 4 «Підсумкова відомість ресурсів» до договору про надання послуг від 02.08.2024 № 02/2024, та шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 26.09.2024 12:10  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 25 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі – Постанови №710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ПРОФЕСІЙНО - ТЕХНІЧНОГО УЧИЛИЩА № 71 (далі Замовник) ID: UA-P-2024-06-28-000511-a на 2024 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи – протокол б/д, б/н (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.07.2024, тендерну пропозицію учасника торгів ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К", протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 24.07.2024 № 47, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.07.2024 № 11968-р/пк-пз (далі – рішення АМКУ), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 24.07.2024, договір про надання послуг від 02.08.2024 № 02/2024, пояснення замовника надані 23.09.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 18.09.2024. Відповідно до частини дванадцятої статті 8 Закону №922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ та які викладені у рішенні від 13.03.2024 №4614-р/пк-пз, не здійснювався. Під час проведення моніторингу на запит Східного офісу Держаудитслужби від 18.09.2024 Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та надав пояснення від 23.09.2024 про те, що обгрунтування було підготовано, але з певних причин не опубліковано. Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів також не надано, чим порушено вимоги пункту 4¹ Постанови № 710 в частині несвоєчасного оприлюднення Замовником обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. За нормами пункту 15 Особливостей предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону № 922 послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. Згідно з пунктом 3. Розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі – Порядок № 708) предмет закупівлі, зокрема, послуг, визначається замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону № 922 та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Моніторингом установлено, що Замовником предмет закупівлі послуги «Монтаж систем пожежної сигналізації та системи блискавкозахисту (від прямих попадань блискавки та вторинних її проявів), вогнезахисна обробка дерев'яних конструкцій» визначено за кодом ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи, тобто із зазначенням другої цифри Єдиного закупівельного словника, що є порушенням вимоги пункту 3 Розділу І Порядку № 708. В ході моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Додатку №2 до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 24.07.2024, кінцевий строк надання документів – 28.07.2024, проте, переможець процедури закупівлі надав документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у відкритих торгах, установлених для переможця торгів, 29.07.2024 (тобто з порушенням терміну оприлюднення), що не відповідає вимогам пункту 3 Додатку №2 до тендерної документації. Відповідно до вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. При цьому, норми пункту 44 Особливостей є імперативними, тобто обов’язковими для виконання. Слід зазначити, що замовник не наділений правом звільняти учасника закупівлі від надання будь-яких документів чи інформації, у складі тендерної пропозиції, які передбачені вимогами тендерної документації. Враховуючи зазначене, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив переможця процедури ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К", натомість відповідно до протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою від 24.07.2024 № 47 пункту 10 частини першої статті 10 визнано переможцем та укладено з ним договір про надання послуг від 02.08.2024 № 02/2024 на суму 1 630 077,22 гривень. Під час проведення моніторингу на запит Східного офісу Держаудитслужби щодо отримання інформації та відповідних документів з питань, що є предметом цього моніторингу, який оприлюднено через електронну систему закупівель 18.09.2024, Замовником 23.09.2024 опубліковано пояснення, які не спростовують порушення, та оприлюднено рахунки та акти виконаних робіт форми №КБ-2в за серпень 2024 року на загальну суму 1 630 077,22 гривень. Відповідно до даних інформаційно-пошукової системи https://spending.gov.ua/new/ оплата за договором від 02.08.2024 № 02/2024 проведена в повному обсязі на суму 1 630 077,22 гривень. Крім того, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922 Замовник повинен самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Однак, на порушення вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону №922 Замовник в електронній системі закупівель 02.08.2024 опублікував укладений з переможцем процедури закупівлі ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" договір про надання послуг від 02.08.2024 № 02/2024 не в повному обсязі, а саме: не опубліковано Додаток 4 «Підсумкова відомість ресурсів», який є невід’ємною частиною цього договору, що визначено у тендерній документації.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 26.09.2024 12:10  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Всі необхідні заходи для направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому було вжито. Додаток № 4 "Підсумкова відомість ресурсів" до договору надання послуг від 02.08.2024 № 02/2024 прикріпляємо.  
Дата редактирования  
Дата создания 01.10.2024 12:24  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга 16.09.2024 № 126 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.09.2024 № 126 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2024-06-28-000609-a 28.06.2024 ПРОФЕСІЙНО - ТЕХНІЧНЕ УЧИЛИЩЕ № 71 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК  
Дата решения о начале мониторинга 16.09.2024 00:00  
Дата публикации 17.09.2024 16:41  
Дата создания 17.09.2024 16:41  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40477689  
Адрес компании Ukraine, Дніпро  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 56) 722-22-72
olga.kolecnik@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 17.09.2024 16:41 - 09.10.2024 00:00  
Дата публикации решения о результатах 26.09.2024 12:10 - 11.10.2024 00:00