Процедура закупки объявлена 18.06.2024 18:29. Дата последних изменений - 29.07.2024 17:34
Код ДК 021:2015 - 42160000-8 - Котельні установки (Блочно-модульні котельні) -
| Идентификатор закупки | UA-2024-06-18-012550-a | |
| ID | 987210ea65584dd9875e8776892e6682 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
47`903`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КП "Харківські теплові мережі" | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 47`903`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
18.06.24
Период уточнений
до 27.06.24
Период обжалования
до 27.06.24
Прием предложений
до 30.06.24
Аукцион
01.07.24
Квалификация
с01.07.24
Предложения рассмотрены
с17.07.24
Завершен
29.07.24
18.06.2024, 18:54
You still have negative credit.
Общий вопрос о закупке
So, any deliveries to you without security are impossible. We have condolences to Kharkiv people but cannot help. Ukraine has money now. Make deposit or open confirmed bank guarantee.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.06.2024, 15:49)
Умови оплати та постачання зазначено в тендерній документації та оголошенні про проведення закупівлі
19.06.2024, 15:07
Ступінь локалізації виробництва
Общий вопрос о закупке
Однією з вимог тендерної документації є підтвердження ступеню локалізації виробництва. Однак, предметом закупівлі є Код ДК 021:2015 - 42160000-8 - Котельні установки (Блочно-модульні котельні), які не підпадають в перелік товарів, щодо яких замовники повинні застосовувати ступінь локалізації згідно норми підпункту 2 пункту 6-1 Розділу Х Закону України “Про публічні закупівлі”. Просимо прибрати дану вимогу з тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.06.2024, 16:40)
Шановний потенційний Учаснику! До складу блочно-модульних котелен входять насоси, які є у переліку товарів до яких застосовується локалізацію
20.06.2024, 15:07
тендерна документація
Общий вопрос о закупке
У п.6 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації вказано: "... Учасник в складі тендерної пропозиції має надати лист-погодження з вимогами, викладеними в Додатку 2 до тендерної документації та опис товару, що пропонується, в чітким зазначенням марки сталі."
Про яку марку сталі йде мова? Якого елемента у складі блочно-модульної котельні? У Додатку 2 немає вимог щодо будь-яких використовуваних матеріалів із сталі.
Про яку марку сталі йде мова? Якого елемента у складі блочно-модульної котельні? У Додатку 2 немає вимог щодо будь-яких використовуваних матеріалів із сталі.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.06.2024, 15:52)
Замовник внесе відповідні зміни до тендерної документації
21.06.2024, 17:09
Локалізація
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
Звертаємо вашу увагу на те, що предметом закупівлі є саме котельні установки (Блочно-модульні котельні) за кодом ДК 021:2015 - 42160000-8, а не насоси, що являються однією з багатьох складових блочно-модульних котелень. Нижче наводимо витяги із ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2023, № 2, ст.9):
Верховна Рада України постановляє:
I. Внести до Закону України "Про публічні закупівлі" (Відомості Верховної Ради України, 2019 р., № 45, ст. 289 із наступними змінами) такі зміни:
1. Частину першу статті 1 доповнити пунктом 29-1 такого змісту:
"29-1) ступінь локалізації виробництва - показник місцевої складової у питомій вазі вартості сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, що є предметом закупівлі".
Шановний Замовнику, повторно просимо звернути увагу на те, що даний Закон стосується саме предмету закупівлі, який не підлягає локалізації ( котельні у переліку товарів, що підлягають локалізації в даному Законі не зазначені ). Якщо Ви уважно прочитаєте текст даного Закону, то в контексті локалізації там всюди фігурує термін "предмет закупівлі", а не "складова предмету закупівлі". Нижче наводимо ще один витяг:
Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, за формулою:
СЛ = (1 - (МВ+ІВ) / С) × 100%,
де СЛ - ступінь локалізації виробництва;
МВ - митна вартість сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових, імпортованих на митну територію України виробником для виробництва товару, що є предметом закупівлі, гривень;
IВ - вартість імпортних сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових, придбаних окремо та/або у складі продукції для виробництва товару, що є предметом закупівлі, у постачальника - резидента України, без урахування податку на додану вартість, гривень;
С - собівартість товару, що є предметом закупівлі, гривень.
Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
Знову ж таки, у наведеному вище розділі Закону вказується саме ТОВАР, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ. У тому ж розділі нижче наведений перелік товарів, до яких застосовуються дані особливості і котельні установки там не зазначені.
Просимо прибрати вимогу по локалізації із тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на те, що предметом закупівлі є саме котельні установки (Блочно-модульні котельні) за кодом ДК 021:2015 - 42160000-8, а не насоси, що являються однією з багатьох складових блочно-модульних котелень. Нижче наводимо витяги із ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2023, № 2, ст.9):
Верховна Рада України постановляє:
I. Внести до Закону України "Про публічні закупівлі" (Відомості Верховної Ради України, 2019 р., № 45, ст. 289 із наступними змінами) такі зміни:
1. Частину першу статті 1 доповнити пунктом 29-1 такого змісту:
"29-1) ступінь локалізації виробництва - показник місцевої складової у питомій вазі вартості сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, що є предметом закупівлі".
Шановний Замовнику, повторно просимо звернути увагу на те, що даний Закон стосується саме предмету закупівлі, який не підлягає локалізації ( котельні у переліку товарів, що підлягають локалізації в даному Законі не зазначені ). Якщо Ви уважно прочитаєте текст даного Закону, то в контексті локалізації там всюди фігурує термін "предмет закупівлі", а не "складова предмету закупівлі". Нижче наводимо ще один витяг:
Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, за формулою:
СЛ = (1 - (МВ+ІВ) / С) × 100%,
де СЛ - ступінь локалізації виробництва;
МВ - митна вартість сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових, імпортованих на митну територію України виробником для виробництва товару, що є предметом закупівлі, гривень;
IВ - вартість імпортних сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових, придбаних окремо та/або у складі продукції для виробництва товару, що є предметом закупівлі, у постачальника - резидента України, без урахування податку на додану вартість, гривень;
С - собівартість товару, що є предметом закупівлі, гривень.
Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
Знову ж таки, у наведеному вище розділі Закону вказується саме ТОВАР, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ. У тому ж розділі нижче наведений перелік товарів, до яких застосовуються дані особливості і котельні установки там не зазначені.
Просимо прибрати вимогу по локалізації із тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован24.06.2024, 17:49)
Шановний потенційний Учаснику! Замовник має намір придбати блочно-модульні котельні, в складі яких є насоси, оскільки насоси відносяться до категорії товарів, які мають бути локалізовані, зазначена вимога не може бути виконана. Замовником в складі тендерної документації вимагається надання документів, що підтверджують ступень локалізації виробництва насосів.
21.06.2024, 19:45
Локалізація
Общий вопрос о закупке
В попередньому тендері на ці ж котельні UA-2024-05-20-012116-a "Код ДК 021:2015 - 42160000-8 - Котельні установки
(Блочно-модульні котельні)" (БМК), по якому торги не відбулись, вимоги щодо локалізації не було.
В тендерній документації UA-2024-05-20-012116-a було зазначено "9 Ступінь локалізації виробництва = Не застосовується".
Предмет закупівлі поточного тендеру з технічної точки зору і предмету закупівлі (БМК) нічим не відрізняється від попереднього.
Просимо прибрати вимогу щодо локалізації. Надана сьогодні відповідь Організатора щодо локалізації насосів є незрозумілою і не має жодного відношення до заданого питання, поточного тендеру UA-2024-06-18-012550-a і предмету закупівлі ("Блочно-модульних котельних" - не "насосів"). Вимога щодо ступені локалізації БМК суперечить нормативно-правовій базі і Законам України.
(Блочно-модульні котельні)" (БМК), по якому торги не відбулись, вимоги щодо локалізації не було.
В тендерній документації UA-2024-05-20-012116-a було зазначено "9 Ступінь локалізації виробництва = Не застосовується".
Предмет закупівлі поточного тендеру з технічної точки зору і предмету закупівлі (БМК) нічим не відрізняється від попереднього.
Просимо прибрати вимогу щодо локалізації. Надана сьогодні відповідь Організатора щодо локалізації насосів є незрозумілою і не має жодного відношення до заданого питання, поточного тендеру UA-2024-06-18-012550-a і предмету закупівлі ("Блочно-модульних котельних" - не "насосів"). Вимога щодо ступені локалізації БМК суперечить нормативно-правовій базі і Законам України.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован24.06.2024, 17:50)
Тендерна документація складена відповідно вимог діючого законодавства України, зокрема Закону України «Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості».