Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 24.04.2018 19:00. Дата последних изменений - 07.06.2018 18:04

Утилізація сміття та поводження зі сміттям, код 90510000-5 за ДК 021:2015 (перевезення та розміщення побутових відходів) -

Идентификатор закупки UA-2018-04-24-001627-b  
ID cf5fb2ccd40444a4b3de30e2a6adf60e  
Ожидаемая стоимость
3`914`874.22 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Місце надання послуг відповідно до тендерної документації.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"  
Ожидаемая стоимость 3`914`874.22 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 20`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
24.04.18
Период уточнений
до 28.05.18
Период обжалования
до 03.06.18
Прием предложений
до 07.06.18
Закупка не состоялась
07.06.18
26.04.2018, 16:21. ID: UA-2018-04-24-001627-b.a1
Требование (Жалоба)
Вимога
Згідно статті 351 Закону України «Про відходи» виконавця послуг з вивезення побутових відходів визначає орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до Порядку проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 року N 1173 «Питання надання послуг з вивезення побутових відходів» (далі-Порядок) в 2017 році проведено конкурс з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів. Згідно Порядку, за результатами конкурсу, розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – КМДА) від 08.12.2017 р. № 1589 введено в дію рішення конкурсної комісії з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території міста Києва.
Згідно п. 4.2. статті 4 Статуту КП «Київський метрополітен» « У своїй діяльності Підприємство керується .., рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київського міського голови, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), …».
Керуючись частиною другою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та встановити вимогу до учасників процедури щодо надання ними підтвердження визначення їх переможцем конкурсу з визначення виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на територіях, визначених таблицею 2 Додатку 2 до тендерної документації .
Замовником (КП «Київський метрополітен») опрацьовано Вимогу про усунення порушення від 26.04.2018 № UA-2018-04-24-001627-b.а1, що надійшла через електронну систему закупівель, (далі – Вимога) щодо внесення змін до тендерної документації та встановлення вимоги до учасників процедури щодо надання ними підтвердження визначення їх переможцем конкурсу з визначення виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на територіях, визначених таблицею 2 Додатку 2 до тендерної документації, та повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 351 Закону України «Про відходи», збирання та вивезення побутових відходів у межах певної території здійснюються юридичною особою, яка уповноважена на це органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, спеціально обладнаними для цього транспортними засобами.
Конкурс з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів проводиться відповідно до Порядку проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 № 1173.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про відходи»:
послуги з вивезення побутових відходів – збирання, зберігання та перевезення побутових відходів, що здійснюються у населеному пункті згідно з правилами благоустрою, затвердженими органом місцевого самоврядування;
перевезення відходів – транспортування відходів від місць їх утворення або зберігання до місць чи об'єктів оброблення, утилізації чи видалення;
розміщення відходів – зберігання та захоронення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи об’єктах.
Зважаючи на вищевикладене, Закон України «Про відходи» розрізняє значення термінів: «послуги з вивезення побутових відходів», «перевезення відходів», «розміщення відходів», встановлюючи у наступному відповідні вимоги та процедури щодо поводження з відходами.
Крім того, у Переліку розміщених у межах території об’єктів утворення побутових відходів, який має відповідати інформації, зазначеній в конкурсній документації для проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів, потреби КП «Київський метрополітен» не враховані.
З огляду на це, та враховуючи специфіку роботи підприємства, КП «Київський метрополітен», відповідно до своїх потреб, наявність на ринку надавачів послуг саме з перевезення та розміщення побутових відходів, а також керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розпочав процедуру закупівлі послуг з перевезення та розміщення побутових відходів.
Враховуючи вищевикладене та керуючись принципами здійснення закупівель, визначеними частиною першою статті 3 Закону, а також вимогами частини четвертої статті 22 Закону, КП «Київський метрополітен» не може задовольнити подану Вимогу та вважає її такою, що не відповідає вимогам чинного законодавства.
Ответ заказчика: 03.05.2018 17:31
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена
29.04.2018, 17:53. ID: UA-2018-04-24-001627-b.a2
Требование (Жалоба)
Про необхідність змін до тендерної документації
Пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлена вимога щодо завантаження в електронну систему файлу в складі тендерної пропозиції з «-інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби(плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)». Така вимога згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» стосується змісту тендерної документації, а не тендерної пропозиції учасника. Крім того, згадана вимога не відповідає пункту 6 зазначеного розділу, додатку 2 та додатку 4 тендерної документації. Просимо вилучити цю вимогу з тендерної документації як таку, що може призвести до формального відхилення тендерної пропозиції за суб’єктивної думки тендерного комітету Замовника.
Вимога завантаження файлу з «- інформацією про субпідрядника (субпідрядників) ( у разі закупівлі робіт або послуг) та пункту 6 вищезазначеного розділу тендерної документації суперечить пункту 17 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», а тому просимо виключити вказані вимоги з тендерної документації.
Пунктом 4 розділу «результати торгів та укладення договору про закупівлю» визначені, як істотні умови договору, можливі випадки зміни умов договору, зокрема, у випадку «зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни». Оскільки послуги з вивезення побутових відходів надаються за регульованими тарифами, а строк надання послуг за договором – до серпня 2020 року, просимо внести зміни до проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації) якими передбачити можливість внесення змін до договору у зв’язку зі зміною регульованих тарифів та встановити порядок зміни ціни.
Відповідь на вимогу у прикріпленому файлі
Ответ заказчика: 03.05.2018 17:42
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена
05.05.2018, 11:47. ID: UA-2018-04-24-001627-b.a3
Жалоба в АМКУ
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВКОМУНСЕРВІС"
оскарження положень тендерної документації та дій Замовника
Комунальним підприємством "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" (далі – Замовник) 24.04.2018 р. було розпочато проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: « Утилізація сміття та поводження зі сміттям, код 90510000-5 за ДК 021:2015 (перевезення та розміщення побутових відходів)» за ідентифікатором закупівлі : UA-2018-04-24-001627-b (далі – Закупівля).
В межах строку, відведеного на звернення до замовника з вимогою щодо усунення порушення Комунальним підприємством виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київкомунсервіс» (далі – Скаржник), Скаржником було направлено Замовнику дві вимоги про усунення порушення та внесення змін до тендерної документації, які Замовником не задоволені.
Скаржник категорично не погоджується з діями Замовника щодо незадоволення вимог та вважає їх такими, що порушує законні інтереси Скаржника, з огляду на наступне.
1. Пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлена вимога щодо завантаження в електронну систему файлу в складі тендерної пропозиції з «-інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)».
Така вимога згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» стосується формування Замовником змісту тендерної документації, а не тендерної пропозиції учасника.
Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, як Уповноваженим орган з питань публічних закупівель, від 13.04.2016 №680 визначені вимоги до змісту тендерної документації та встановлено, що у графі "1" зазначається нумерація, у графі "2" - перелік складових тендерної документації, у графі "3" - вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону. Тобто у графі «3» повинні бути зазначені конкретні вимоги про необхідні Замовнику технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та спосіб їх підтвердження учасником в тендерній пропозиції, що підтверджується рекомендаціями Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (лист № 3304-06/41825-06 від 16.11.2017 ).
Пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлює, що «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленими замовником в Додатку 2 до тендерної документації» (технічна специфікація). Замовником не визначено яку саме інформацію та які документи (інформацію про наявність контейнерів, спецтехніку, робочу силу -???) повинен надати Учасник.
Одночасно Додатком 4 до тендерної документації визначено, що підтвердженням відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником є Лист – згода з технічною специфікацією (Додаток 2 до тендерної документації), який віднесено до «іншої інформації» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Така невідповідність вимог тендерної документації між собою призводить до невизначеності щодо формування складових тендерної пропозиції Учасником та може призвести до формального відхилення тендерної пропозиції за суб’єктивної думки тендерного комітету Замовника.
2. Вимога завантаження файлу з «-інформацією про субпідрядника (субпідрядників) ( у разі закупівлі робіт або послуг) та пункту 6 вищезазначеного розділу тендерної документації суперечить пункту 17 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (застосовується у разі закупівлі робіт). Застосовуючи аналогію правової норми статті 179 Господарського кодексу України «Примірна тендерна документація» визначає орієнтовні умови тендерної документації, зміст кожного розділу визначається Замовником. Закон має вищу юридичну силу у порівнянні з підзаконним нормативним актом, а тому Замовник повинен перш за все керуватися Законом.
3. Пунктом 4 розділу «результати торгів та укладення договору про закупівлю» визначені, як істотні умови договору, можливі випадки зміни умов договору, зокрема, у випадку «зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни». Оскільки послуги з вивезення побутових відходів надаються за регульованими тарифами, а строк надання послуг за договором – до серпня 2020 року, Скаржник просив Замовника внести зміни до проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації) якими передбачити можливість внесення змін до договору у зв’язку зі зміною регульованих тарифів та встановити порядок зміни ціни. Така вимога стосується, в тому числі, і інтересів Замовника, однак, задоволена не була.
4. Згідно статті 35-1 Закону України «Про відходи» , власники або наймачі, користувачі, у тому числі орендарі, джерел утворення побутових відходів укладають договори з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів, здійснюють оплату послуг з поводження з побутовими відходами та забезпечують роздільне збирання побутових відходів. Виконавець послуг з вивезення побутових відходів зобов'язаний укласти договори про надання послуг з перероблення та захоронення побутових відходів із суб'єктами господарювання, що надають такі послуги відповідно до правил благоустрою території населеного пункту, розроблених з урахуванням схеми санітарного очищення населеного пункту.
Виконавця послуг з вивезення побутових відходів визначає орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до Порядку проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 року N 1173 «Питання надання послуг з вивезення побутових відходів» (далі-Порядок) в 2017 році проведено конкурс з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів. Згідно Порядку, за результатами конкурсу, розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – КМДА) від 08.12.2017 р. № 1589 введено в дію рішення конкурсної комісії з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території міста Києва.
Виходячи з наведеного, в тендерній документації замовник повинен встановити вимогу до учасників процедури щодо надання ними підтвердження визначення їх переможцем конкурсу з визначення виконавцем послуг з вивезення побутових відходів.
Не удовлетворена