Процедура закупки объявлена 28.05.2024 13:13. Дата последних изменений - 12.08.2024 00:00
«Послуги інженера-консультанта включаючи послуги технічного нагляду по об’єкту "Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів "Середня загальноосвітня школа № 63" Подільського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Івана Виговського, 10-А у Подільському районі м. Києва" за ДК 021:2015 код 71530000-2 – Консультаційні послуги в галузі будівництва» -
| Идентификатор закупки | UA-2024-05-28-006551-a | |
| ID | 908c6dbbee8844b481ea1ae56b1749a6 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
6`308`061.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 6`308`061.00 Гривна (с НДС) | |
| Общий размер обеспечения тендерных предложений | 31`540.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
28.05.24
Период уточнений
до 09.07.24
Период обжалования
до 09.07.24
Прием предложений
до 12.07.24
Квалификация
с12.07.24
Предложения рассмотрены
с06.08.24
Закупка не состоялась
12.08.24
04.06.2024, 16:20
Щодо внесення змін до тендерної документації
Общий вопрос о закупке
Доброго дня, шановний Замовнику.
Згідно Додатку 6 тендерної документації Замовник вимагає підтвердження Учасником досвіду роботи сертифікованого провідного інженера - консультанта та сертифікованих провідних інженерів технічного нагляду копіями виконаних договорів згідно відповідної трудової діяльності та/або трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод
Разом з тим, законодавством у сфері будівництва, містобудування й архітектури установлено обов’язкові вимоги до залучення персоналу (окремих працівників, фахівців) при виконанні їх функцій.
Зокрема, статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» передбачено проведення професійної атестації виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури. Перелік таких видів робіт (послуг) і порядок професійної атестації встановлено постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554. Відповідно до статті 27 цього ж Закону встановлено обов’язок суб’єктів містобудування доручати виконання окремих видів робіт (послуг) особам, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат або отримали сертифікат в органах з сертифікації персоналу, акредитованих відповідно до закону. За недотримання таких вимог установлена адміністративна відповідальність. Крім того, інформація про відсутність перерви у роботі за фахом строком понад три роки вноситься виконавцем до Реєстру будівельної діяльності. У разі відсутності в Реєстрі будівельної діяльності відомостей про роботу за фахом понад три роки та підвищення кваліфікації протягом п’яти років програмними засобами електронної системи автоматично вноситься запис про порушення виконавцем таких вимог з одночасним відображенням на порталі електронної системи запису про припинення дії кваліфікаційного сертифіката. Зазначена інформація є у вільному доступі.
Слід зазначити, що при проведенні професійної атестації (сертифікації) установлюється відповідність працівника кваліфікаційним характеристикам професій працівників або відповідним професійним стандартам, перевіряється дотримання вимог щодо освіти, стажу роботи за фахом, професійної спеціалізації, рівня кваліфікації та знань. То ж кваліфікаційний сертифікат (сертифікат) є документом, що підтверджує наявність у працівника відповідної кваліфікації, необхідних знань та досвіду, а також спроможність виконувати роботи (надавати послуги), що зазначені в такому документі.
Тендерною документацією передбачено, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Тому, кваліфікаційна вимога щодо підтвердження досвіду понад 3-х років сертифікованих провідних інженерів - консультантів та провідних інженерів технічного нагляду шляхом надання додаткових документів окрім сертифікату є надмірним регулюванням збоку Замовника, тому просимо внести відповідні зміни.
Згідно Додатку 6 тендерної документації Замовник вимагає підтвердження Учасником досвіду роботи сертифікованого провідного інженера - консультанта та сертифікованих провідних інженерів технічного нагляду копіями виконаних договорів згідно відповідної трудової діяльності та/або трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод
Разом з тим, законодавством у сфері будівництва, містобудування й архітектури установлено обов’язкові вимоги до залучення персоналу (окремих працівників, фахівців) при виконанні їх функцій.
Зокрема, статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» передбачено проведення професійної атестації виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури. Перелік таких видів робіт (послуг) і порядок професійної атестації встановлено постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554. Відповідно до статті 27 цього ж Закону встановлено обов’язок суб’єктів містобудування доручати виконання окремих видів робіт (послуг) особам, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат або отримали сертифікат в органах з сертифікації персоналу, акредитованих відповідно до закону. За недотримання таких вимог установлена адміністративна відповідальність. Крім того, інформація про відсутність перерви у роботі за фахом строком понад три роки вноситься виконавцем до Реєстру будівельної діяльності. У разі відсутності в Реєстрі будівельної діяльності відомостей про роботу за фахом понад три роки та підвищення кваліфікації протягом п’яти років програмними засобами електронної системи автоматично вноситься запис про порушення виконавцем таких вимог з одночасним відображенням на порталі електронної системи запису про припинення дії кваліфікаційного сертифіката. Зазначена інформація є у вільному доступі.
Слід зазначити, що при проведенні професійної атестації (сертифікації) установлюється відповідність працівника кваліфікаційним характеристикам професій працівників або відповідним професійним стандартам, перевіряється дотримання вимог щодо освіти, стажу роботи за фахом, професійної спеціалізації, рівня кваліфікації та знань. То ж кваліфікаційний сертифікат (сертифікат) є документом, що підтверджує наявність у працівника відповідної кваліфікації, необхідних знань та досвіду, а також спроможність виконувати роботи (надавати послуги), що зазначені в такому документі.
Тендерною документацією передбачено, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Тому, кваліфікаційна вимога щодо підтвердження досвіду понад 3-х років сертифікованих провідних інженерів - консультантів та провідних інженерів технічного нагляду шляхом надання додаткових документів окрім сертифікату є надмірним регулюванням збоку Замовника, тому просимо внести відповідні зміни.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован07.06.2024, 11:53)
Шановний Учасник ! Як зазначено в Вашому зверненні, а саме "кваліфікаційний сертифікат (сертифікат) є документом, що підтверджує наявність у працівника відповідної кваліфікації, необхідних знань та досвіду, а також спроможність виконувати роботи (надавати послуги), що зазначені в такому документі", тобто тільки законну можливість виконувати роботи (надавати послуги).
Додатком 6 тендерної документації вимагається підтвердження Учасником досвіду роботи сертифікованого провідного інженера - консультанта та сертифікованих провідних інженерів технічного нагляду відповідної трудової діяльності, що підтверджує наявність практичного досвіду реалізації проектів будівництва.
Додатком 6 тендерної документації вимагається підтвердження Учасником досвіду роботи сертифікованого провідного інженера - консультанта та сертифікованих провідних інженерів технічного нагляду відповідної трудової діяльності, що підтверджує наявність практичного досвіду реалізації проектів будівництва.
07.06.2024, 17:27
Аналогічні договори
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику, відповідно до умов ТД сума послуг за наданим аналогічним договором на дату подання пропозиції має становити не менше 50%.
Від чого потрібно рахувати 50%?
Від чого потрібно рахувати 50%?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.06.2024, 19:53)
Шановний Учасник!
Аналогічним буде вважатись договір на виконання послуг інженера-консультанта (інженерного консультування будівництва) та/або послуг технічного нагляду за будівництвом та/або реконструкцією та/або капітальним ремонтом громадської будівлі та/або споруди.
Разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати копії документів, що підтверджують виконання договору (акти виконаних робіт (наданих послуг)) (на суму виконаних зобов’язань). Сума послуг (виконаних зобов’язань) за наданим аналогічним договором має становити не менше 50% від очікуваної вартості.
Аналогічним буде вважатись договір на виконання послуг інженера-консультанта (інженерного консультування будівництва) та/або послуг технічного нагляду за будівництвом та/або реконструкцією та/або капітальним ремонтом громадської будівлі та/або споруди.
Разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати копії документів, що підтверджують виконання договору (акти виконаних робіт (наданих послуг)) (на суму виконаних зобов’язань). Сума послуг (виконаних зобов’язань) за наданим аналогічним договором має становити не менше 50% від очікуваної вартості.