Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 12.08.2024 12:01. Дата последнего редактирования мониторинга 19.11.2024 10:47

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2024-08-12-000008  
ID cf62a82c321f4a8288f91495c51b75f8  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
12.08.24
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених Постановою №710 установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710, як головним розпорядником бюджетних коштів, не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів). За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзаців першого та восьмого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані закупівель установлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору чинному законодавству України та умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения , установлены нарушения законодательства в части составления форм документов в сфере публичных закупок,  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 20.08.2024 15:29  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 20 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 09.04.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору чинному законодавству України та умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Калинівської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 31.05.2024; тендерну пропозицію ТОВ «Мірос» та ТОВ «Дитяче та спортивне обладнання»; протоколи уповноваженої особи про розгляд пропозицій від 13.06.2024 №1306 та від 13.06.2024 №1306/1; повідомлення про намір укласти договір від 13.06.2024; договір купівлі-продажу від 26.06.2024 №828 за ціною 342 000,00 гривень; пояснення Замовника, надані 16.08.2024 через електронну систему закупівель на запит органу державного фінансового контролю. За результатом проведеного моніторингу установлено, що відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації, джерелом фінансування закупівлі «Ігрові та спортивні елементи для дитячого майданчику» за ID: UA-2024-05-21-012828-a є кошти місцевого бюджету. Також, згідно даних державного веб-порталу бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/40506248/profile), Калинівська селищна рада зареєстрована як головний розпорядник бюджетних коштів. Так, пунктом 4-1 Постанови №710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктам господарювання державного сектору економіки постановлено забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Разом з цим, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області (далі – Управління) 13.08.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання зокрема, посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості. На запит Управління, Замовником надана відповідь про те, що розділ публічних закупівель лише розробляється та жодного пропису в законі немає про обов’язкове розміщення технічних та якісних рекомендацій на офіційних сайтах, а несе виключно рекомендаційний характер. При цьому, статтею 117 Конституції України, визначено, що Кабінет Міністрів в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов’язковими до виконання. Також, за нормою статті 49 Закону України «Про Кабінет Міністрів України», Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти - постанови і розпорядження. Акти Кабінету Міністрів України нормативного характеру видаються у формі постанов Кабінету Міністрів України. Так, 19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року №631 та від 11 жовтня 2016 року №710», якою затверджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: з 19.12.2020 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) доручено забезпечити оприлюднення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Таким чином, моніторингом установлено, що на порушення пункту 4-1 Постанови №710 Замовник, як головний розпорядник бюджетних коштів, не забезпечив оприлюднення обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті. Згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. При цьому, моніторингом установлено, що на порушення абзаців першого та восьмого пункту 28 Особливостей №1178 у тендерній документації не зазначено підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Відповідно до пояснення Замовника 16.08.2024, наданого на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель, Замовник підтвердив відсутність переліку документів для переможця, визначеним у пункті 47 Особливостей, у зв’язку з помилковим видаленням останнього абзацу при підготовці тендерної документації. Також, моніторингом установлено, що відповідно до пункту 8 річного плану закупівель за № UA-P-2024-05-21-016372- a Замовник визначив джерело фінансування закупівлі за рахунок коштів місцевого бюджету. Проте, на порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель Замовника за № UA-P-2024-05-21-016372-a не містить інформацію щодо коду економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів).  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 20.08.2024 15:29  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание протокол 21/0016/2024пр виконано в повному обсязі  
Дата редактирования  
Дата создания 19.11.2024 10:47  

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.08.2024 № 26-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 05.08.2024 №003100-18/9562-2024, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Ігоря Цепелева від 12.08.2024. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 12.08.2024 №26-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-05-21-012828-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".  
Дата решения о начале мониторинга 12.08.2024 00:00  
Дата публикации 12.08.2024 13:50  
Дата создания 12.08.2024 13:50  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41168685  
Адрес компании Ukraine, Херсон  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 99) 368-08-17
nastyaskid08@ukr.net 

Название организации ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41168685  
Адрес компании Ukraine, Херсон  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 95) 766-83-49
ydemidenko22@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 12.08.2024 13:50 - 03.09.2024 00:00  
Дата публикации решения о результатах 20.08.2024 15:29 - 04.09.2024 00:00