Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 21.10.2024 12:10. Дата последнего редактирования мониторинга 11.02.2025 12:06

Информация, полученая от общественных объединений о наличии признаков нарушениния (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок, выявленых по результатам общественного контроля в сфере публичных закупок в соответствии с ст. 9 Закона

ID мониторинга UA-M-2024-10-21-000014  
ID 82dba7b49ea641178fbf23ec326e5b68  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
21.10.24
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення норм п.18 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього) – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 30.10.2024 16:32  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-05-15-012446-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи №54 від 15.05.2024 (далі – Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів товариство з обмеженою відповідальністю «Житомирська торгова компанія» (далі – ТОВ «ЖТК»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.05.2024 №53-1, від 15.05.2024 №54, від 29.05.2024 №64, від 23.10.2024 №124, повідомлення про намір укласти договір, договір від 05.06.2024 №89, додаткова угода №1 від 07.06.2024, додаткова угода №2 від 23.10.2024, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 23.10.2024. Проведеним аналізом відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено наступне Відповідно до вимог п.п.1.1 п.1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, зокрема, шляхом завантаження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); інших документів, які передбачені тендерною документацією. Згідно з вимогами п.6 розділу ІІІ Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у тендерній документації та додатку № 2. В складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ЖТК» наявна форма «Тендерна пропозиція» від 22.05.2024 №27 та порівняльна таблиця від 22.05.2024 №5, що містять найменування запропонованого товару із зазначенням торгової марки, а саме: 1. Підгузки для дорослих TM CoverDry Розмір L, 30шт; 2. Підгузки для дорослих TM CoverDry Розмір XL, 30шт; 3. Пелюшки TM Lorina 60х90см. Також, згідно з п.3 розділу VI Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений проект договору. Проект договору про закупівлю передбачений у Додатку № 6. В складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ЖТК» наявний заповнений Проєкт договору (Додаток №6), в Додатку №1 «Специфікація» до якого також зазначено найменування товару із зазначенням торгової марки, а саме: 1. Підгузки для дорослих TM CoverDry Розмір L, 30шт; 2. Підгузки для дорослих TM CoverDry Розмір XL, 30шт; 3. Пелюшки TM Lorina 60х90см. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Згідно з пунктом 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Однак, в Специфікації (Додаток №1) до укладеного Договору від 05.06.2024 №89 міститься інформація лише про найменування предмета закупівлі без зазначення торгової марки запропонованого в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ЖТК» товару, тобто наявна невідповідність між інформацією щодо товару, вказаному в тендерній пропозиції учасника-переможця ТОВ «ЖТК» та в укладеному Договорі від 05.06.2024 №89. З огляду на вищенаведене, умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, чим порушено п.18 Особливостей. Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не спростовують виявлені порушення. В ході моніторингу Замовником внесені зміни в додаток №1 «Специфікація» до договору №89 від 05.06.2024 в частині зазначення торгової марки товару.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 30.10.2024 16:32  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Інформація про усунення порушень. На виконання рішення (Висновку моніторингу процедури закупівлі) Західного Офісу Держаудитслужби в Рівненській області повідомляємо про усунення порушення, зазначеного у Висновку моніторингу шляхом здійснення заходів, направлених на недопущення, встановлених у Висновку про результати моніторингу, порушень у подальшому. 2. Повідомляємо, що КЗ "Дубенський будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю" РОР проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Прийнято рішення здійснювати в подальшому чітке дотримання законодавства.  
Дата редактирования  
Дата создания 04.11.2024 10:19  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание Замовником усунено порушення.  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу : Да  
Дата создания 04.11.2024 14:15  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.10.2024 № 80 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віталій УСИК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.10.2024 № 80. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-05-15-010097-a 15.05.2024 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК  
Дата решения о начале мониторинга 21.10.2024 00:00  
Дата публикации 21.10.2024 17:11  
Дата создания 21.10.2024 17:11  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913624  
Адрес компании Ukraine, Рівне  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 97) 117-57-11
strina629@gmail.com 

Название организации ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913624  
Адрес компании Ukraine, Рівне  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 95) 836-61-85
vicablack888@gmail.com 

Название организации ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913624  
Адрес компании Ukraine, Рівне  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 95) 836-61-85
v.h.alekseichuk@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 21.10.2024 17:11 - 11.11.2024 23:00  
Дата публикации решения о результатах 30.10.2024 16:32 - 14.11.2024 00:00