Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 24.06.2024 15:11. Дата последнего редактирования мониторинга 04.03.2025 11:42

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2024-06-24-000020  
ID ed862491c922475c9e43b969ef77873c  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
24.06.24
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СІНЕРГІЯ БУД», установлено порушення вимог пункту 43 та 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору - порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений),  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 18.07.2024 16:07  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.04.2024 № 48 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 24.05.2024, протокол розкриття від 24.05.2024, тендерну пропозицію ТОВ «СІНЕРГІЯ БУД» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «СІНЕРГІЯ БУД», протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця та намір укласти договір про закупівлю від 30.05.2024 № 60, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 30.05.2024, договір підряду від 06.06.2024 № 18/24-КТ, додаткові угоди до договору від 13.06.2024 № 1, а також від 28.06.2024 № 2 та № 3, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 05.07.2024. Моніторингом установлено, що переможцем торгів визначено єдиного учасника - ТОВ «СІНЕРГІЯ БУД», з ціною пропозиції 382 959 765,12 гривень. У ході проведення моніторингу процедури закупівлі установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «СІНЕРГІЯ БУД» вимогам ТД, з огляду на наступне. Відповідно до пункту 1 Додатку 2 до ТД, задля підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Замовник установлює вимогу, щодо надання учасником довідки про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції за встановленою Замовником формою (далі – Форма). Крім того, вимогами пункту 1 Додатку 2 до ТД передбачено документальне підтвердження права використання учасником кожної одиниці техніки, зазначеної у довідці (незалежно від форми володіння). У складі тендерної пропозиції ТОВ «СІНЕРГІЯ БУД» надано Договірну ціну (файл «0 КОШТОРИС.rar»), складовою якої є документ «Підсумкова відомість ресурсів», на підставі якої Переможцем здійснено розрахунок якісних, кількісних та вартісних характеристик, ціни своєї пропозиції та визначено перелік машин та механізмів, необхідних йому для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Так, відповідно до Розділу 2 (Будівельні машини і механізми) Підсумкової відомості ресурсів, Переможцем визначено наступний перелік машин та механізмів, необхідних йому для виконання робіт, що є предметом закупівлі: 10. Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.] – 0,835 маш/год; 11. Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т – 635,393584 маш/год; 12. Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність 7 т – 0,39066 маш/год; 13. Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т – 40,5253349 маш/год; 14. Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А – 35,94072 маш/год; 15. Агрегати зварювальні пересувні з дизельним двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А - 8604,1716 маш/год; 16. Агрегати наповнювально-обпресовувальні, продуктивність 70 м3/год - 23,76 маш/год; 17. Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 630 мм, потужністю 10,2 кВт (працює від пересувної електростанції) – 48,9456 маш/год; 18. Бульдозери, потужність 132 кВт [180 к.с.] – 0,268 маш/год; 19. Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.] – 0,5083 маш/год; 20. Бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с.] – 414,2627308 маш/год; 21. Верстат трубозгинальний гідравлічний – 98,969815 маш/год; 22. Екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, при роботі на гідроенергетичному будівництві, місткість ковша 0,65 м3 – 15,61242306 маш/год; 23. Екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, при роботі на гідроенергетичному будівництві, місткість ковша 1 м3 – 12,463476714 маш/год; 24. Екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, при роботі на гідроенергетичному будівництві, місткість ковша 1,25 м3 – 9,632071176 маш/год; 25. Екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 0,4 м3 – 151,96674 маш/год; 26. Екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 0,5 м3 – 2070,234839388 маш/год; 27. Електростанції пересувні, потужність 12 кВт – 48,9456 маш/год; 28. Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 2,2 м3/хв - 760,496835 маш/год; 29. Котки дорожні самохідні ґрунтові, маса 19 т - 0,324 маш/год; 30. Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т - 0,278 маш/год; 31. Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т – 1,158 маш/год; 32. Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т – 0,108 маш/год; 33. Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т – 128,439479 маш/год; 34. Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 25 т – 957,1438411 маш/год; 35. Крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16 т – 172,92352 маш/год; 36. Крани-трубоукладальники для труб діаметром до 400 мм, вантажопідйомність 6, 3 т – 6,68 маш/год; 37. Крани-трубоукладальники для труб діаметром до 700 мм, вантажопідйомність 12,5 т – 21,00376 маш/год; 38. Машини поливально-мийні, місткість 6000 л – 0,266 маш/год; 39. Пальо-бурова установка на базі крана на гусеничному ходу вантажопідйомність 25 т – 8604,1716 маш/год; 40. Прес-ножиці комбіновані – 454,505667 маш/год; 41. Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму] – 2725,17122 маш/год; 42. Перевезення ґрунту до 2 км – 8043 т; 43. Перевезення ґрунту самоскидами на відстань 81 км – 11187,8 т. Однак, аналізом наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «СІНЕРГІЯ БУД» Довідки про наявність в учасника обладнання, машин і механізмів від 23.05.2024 № 59/9 (далі – Довідка МТБ), договору оперативної оренди транспортних засобів від 21.02.2024 № 21/02/24, договору оренди від 18.01.2024 № 01-АПП, договору про надання послуг спеціалізованою технікою від 15.01.2024 № 1, договору про надання послуг спецтехнікою від 01.01.2024 № 01/01-24 та витягу з оборотно-сальдової відомості по рахунку 10 (на 23.05.2024), установлено, що Переможцем не підтверджено наявність/ право користування будівельними машинами та механізмами, які враховані ТОВ «СІНЕРГІЯ БУД» у розрахунках договірної ціни відповідно до позицій 10-11, 13-16, 21, 27-29, 32 та 36-41 Підсумкової відомості ресурсів. Слід зазначити, що вимогами ТД передбачено можливість учасника залучати субпідрядників/ співвиконавців для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Так, наведена Замовником Форма довідки про наявність обладнання, машин і механізмів містить Розділ 3 - Обладнання, машини і механізми залучені у субпідрядника(-ів)/ співвиконавця(-ів), при цьому, Замовником у примітках до підпункту 1.4. пункту 1 Додатку 2 до ТД наголошено наступне: «- у разі незалучення субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів), розділ 3 таблиці не видаляється, а ставиться відмітка: «не залучаються» або прочерк тощо; - у розділі 3 даної довідки вказується інформація, у разі залучення спроможностей субпідрядника/співвиконавця». Так, відповідно до Розділу 3 Довідки МТБ, ТОВ «СІНЕРГІЯ БУД» надано інформацію щодо виключного переліку «обладнання, машин і механізмів, залучених у субпідрядника/ співвиконавця – ТОВ «УНІВЕРСАЛ ПРОМ ЛАЙЛ», а саме: 13. Кран автомобільний вантажопідйомністю не менше 25т – Автокран XCMG QY70K; 14. Кран автомобільний вантажопідйомністю не менше 25т – Автокран CHANGJIANG LT-1055. Враховуючи вищевикладене, ТОВ «СІНЕРГІЯ БУД» не підтверджено наявності необхідних машин та механізмів, які б забезпечили можливість виконання робіт визначених ним у своїй пропозиції, чим не виконано вимоги пункту 1 Додатку 2 до ТД. Окрім того, відповідно до пункту 2 Додатку 2 до ТД, задля підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Замовником установлено вимогу, щодо надання учасником Довідки про наявність в учасника працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт визначених учасником у тендерній пропозиції за відповідною формою. Разом з тим, Замовником зазначено, що спеціальність (посада), прізвища, імена, по батькові робітників вказаних у Довідці, складеної за формою відповідно до пп.2.1. п.2 Додатку 2 до тендерної документації, повинні відповідати підтверджуючим документам відповідно до пп.2.6 п.2 цього Додатку, наданим учасником у складі своєї пропозиції. Оригінали або копії кваліфікаційних документів (посвідчень або дипломів, тощо) робітників, якими підтверджується їх кваліфікація при виконанні робіт та мають бути чинними на момент подання тендерних пропозицій. Слід також зазначити, що відповідно до пункту 2 Додатку 6 до ТД (Технічна специфікація), Замовником наголошено, що роботи мають бути виконані кваліфікованими робітниками з відповідною освітою. У складі пропозиції ТОВ «СІНЕРГІЯ БУД» надано Підсумкову відомість ресурсів (файл «0 КОШТОРИС.rar»), відповідно до пункту 1 Розділу І (Витрати труда) якої Переможцем зазначено: 1. Витрати труда робітників-будівельників – 113 901,16 люд.год; 3. Витрати труда робітників-монтажників – «-» люд.год.; 5. Витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин - «-» люд.год.; 7. Витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні грунту і будівельного сміття «-» люд.год. При цьому, на виконання вимог Замовника, ТОВ «СІНЕРГІЯ БУД» надано Довідку про наявність в учасника працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт від 23.05.2024 № 59/10, відповідно до якої Переможцем визначено наступний перелік робітників, які виконуватимуть роботи, що є предметом закупівлі: 1. Стропальник – Дубров Сергій Борисович (штатний працівник за сумісництвом); 2. Стропальник – Мельничук Вадим Васильович (штатний працівник за сумісництвом); 3. Стропальник – Щур Ігор Григорович (штатний працівник за сумісництвом); 4. Бетоняр – Москаленко Олександр Олександрович (штатний працівник за сумісництвом); Разом з тим, у складі тендерної пропозиції Переможця надано договір оперативної оренди транспортних засобів від 21.02.2024 № 21/02/24, відповідно до якого орендодавцем передано ТОВ «СІНЕРГІЯ БУД» транспортні засоби в оперативну оренду (тобто передано у користування виключно транспортний засіб без послуг водія/ оператора/ машиніста) за наступним переліком (інформація про які також зазначена Переможцем у Довідці МТБ), зокрема: 1. Бульдозер CATERPILLAR D6NLGP – 1 шт; 2. Бульдозер CATERPILLAR D6TLGP – 1 шт; 3. Гусеничний екскаватор Volvo EC300DL – 1 шт; 4. Спеціальний вантажний сідловий тягач FORD 1842T XHR – 1 шт; 6. Спеціалізований вантажний самоскид Scania P440B8X4HZ – 1 шт. Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СІНЕРГІЯ БУД» відсутнє підтвердження наявності водіїв/ операторів/ машиністів для зазначеного вище переліку машин, які Переможець використовуватиме для виконання робіт, визначених ним у тендерній пропозиції. Слід також зазначити, що для керування та обслуговування зазначеної вище спецтехніки необхідні спеціальні знання та навички, що супроводжується отриманням спеціального документу, який підтверджує отриману кваліфікацію/ освіту. Враховуючи вищевикладене, ТОВ «СІНЕРГІЯ БУД» не підтверджено наявності в нього працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт визначених учасником у тендерній пропозиції, чим не виконано вимоги пункту 2 Додатку 2 до ТД. Окрім цього, відповідно до пункту 5 Розділу 3 ТД, установлено, якщо для закупівлі робіт Замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. При цьому, на виконання вимог пункту 8 Розділу 3 ТД, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СІНЕРГІЯ БУД» надано довідку про залучення субпідрядників від 23.05.2024 № 59/24, відповідно до якої Переможцем зазначено, що він планує залучати 4 (чотири) субпідрядні організації до виконання робіт, що є предметом закупівлі, зокрема: - ТОВ «УНІВЕРСАЛ ПРОМ ТРЕЙД» в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надання послуг автокранами); - ФОП Нуждов Павло Анатолійович в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надання послуг інженера-консультанта); - ФОП Науменко Павло Вікторович в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надання послуг інженера-консультанта); - ФОП Тунік Олег Володимирович в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надання послуг інженера з охорони праці). Враховуючи викладене, надана ТОВ «СІНЕРГІЯ БУД» інформація щодо залучення субпідрядників/ співвиконавців жодним чином не спростовує відсутності підтвердження наявності необхідних машин та механізмів, а також працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід, які б забезпечили можливість виконання робіт визначених ним у своїй пропозиції, передбачених технічною специфікацію Замовника та відповідно до технології їх виконання. Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Слід зазначити, що Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «СІНЕРГІЯ БУД», при цьому, щодо невідповідності учасника кваліфікаційним критеріям «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», а саме відсутності у нього необхідного обладнання машин та механізмів, які б забезпечили можливість виконання робіт визначених ним у своїй пропозиції, а також відсутності в нього працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт визначених учасником у тендерній пропозиції, Замовником вимог про усунення до учасника не надано, чим порушено вимоги пункту 43 Особливостей № 1178. Варто наголосити, що зважаючи на особливість предмета закупівлі – «Реконструкція дамб мулових полів», очікуваною вартістю 385 685 449,00 гривень, виконання таких робіт передбачає залучення великої кількості будівельних машин та механізмів, які, в свою чергу, відображені у Підсумковій відомості ресурсів (наданій ТОВ «СІНЕРГІЯ БУД»), більшість з яких, порушуючи прямі вимоги Замовника, ТОВ «СІНЕРГІЯ БУД» не підтверджено. Разом з тим, згідно з нормою пункту 43 Особливостей № 1178, установлено, що замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Однак, на порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178, Замовником не оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «СІНЕРГІЯ БУД», що призвело до невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «СІНЕРГІЯ БУД» на підставах передбачених пунктом 44 Особливостей № 1178, а, натомість, укладено з Переможцем договір на закупівлю робіт з реконструкції на суму 382 959 765,12 гривень.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 18.07.2024 16:07  
Документы    

Информация относительно обжалования в суде

Описание Повідомлення про оскарження висновку до суду. Комунальне підприємство «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» повідомляє, що у зв’язку з незгодою з інформацією, викладеною у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-05-09-004494-a від 18 липня 2024 року, Замовником 31.07.2024 року подано позовну заяву до Київського окружного адміністративного суду. Інформація про зазначене міститься в документах, які підтверджують відправку позовної заяви до Київського окружного адміністративного суду.  
Законодательство Закон України "Про публічні закупівлі" Статья закона: 8.10 Версия законодательства: 2020-04-19  
Дата публикации 01.08.2024 13:10  
Дата создания 01.08.2024 13:10  
Дата открытия производства 30.10.2024  
Номер открытии производства 320/45897/24  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-05-09-004494-a. КП «Київбудреконструкція» надає аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-05-09-004494-a у листі що додається.  
Дата редактирования  
Дата создания 25.07.2024 17:14  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.06.2024 № 161 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2024-05-09-004494-a 09.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата решения о начале мониторинга 24.06.2024 00:00  
Дата публикации 24.06.2024 17:25  
Дата создания 24.06.2024 17:25  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 93) 391-39-85
mendelmo33@gmail.com 

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 93) 391-39-85
m.o.mendel@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 24.06.2024 17:25 - 16.07.2024 00:00  
Дата публикации решения о результатах 18.07.2024 16:07 - 02.08.2024 00:00