Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 09.05.2024 11:08. Дата последних изменений - 20.05.2024 09:40

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221, 1 кг; Горох сушений, колотий, першого ґатунку, ДСТУ 7701, 1 кг

Идентификатор закупки UA-2024-05-09-003310-a  
ID fd07a46f6bc146aca8d5b3102de48af7  
Идентификатор плана UA-P-2024-05-09-004086-a  
Ожидаемая стоимость
252`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

1. Товар за даним Договором постачається протягом 3 днів на основі заявок ЗАМОВНИКА окремими партіями, у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). 2. Датою постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання - склади харчоблоків КНП «МКЛ № 16» ДМР: просп.. Богдана Хмельницького, 19; вул. Електрична, 15 (філія 2) та вул. Космічна, 19 (філія 3), місто Дніпро, Дніпропетровська область, Україна, 49000. Розвантаження товару здійснюється представниками Постачальника в місце прийому (зважування) товару, які знаходиться в приміщеннях складів харчоблоків лікарні. 3. При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема санітарно-гігієнічним(и) висновком(ами) та копією(ями) чинного(их) документу(ів), що завірений(і) Постачальником належним чином, який(і) підтверджує(ють) якість товару. 4. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, на якому вказано назву підприємства постачальника, категорію яєць, кількість штук, дату сортування, відповідність вимогам стандарту, прізвище та ініціали сортувальника. 5. Поставка, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок та силами Постачальника. 6. Приймання-здача товару проводиться на складах харчоблоків КНП «МКЛ № 16» ДМР згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. 7. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. 8. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. 9. У випадку виявлення порчі, недостачі Замовник зобов’язаний повідомити про це Постачальника протягом 24 годин після приймання товару з наступним оформленням претензії в 5-ти денний термін.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 252`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
09.05.24
Прием предложений
до 14.05.24
Квалификация
с14.05.24

Спецификация закупки

1)
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221, 1 кг
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49000, Україна, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд.19; вул. Космічна, 19; вул. Електрична, 15
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: 1. Товар за даним Договором постачається протягом 3 днів на основі заявок ЗАМОВНИКА окремими партіями, у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). 2. Датою постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання - склади харчоблоків КНП «МКЛ № 16» ДМР: просп.. Богдана Хмельницького, 19; вул. Електрична, 15 (філія 2) та вул. Космічна, 19 (філія 3), місто Дніпро, Дніпропетровська область, Україна, 49000. Розвантаження товару здійснюється представниками Постачальника в місце прийому (зважування) товару, які знаходиться в приміщеннях складів харчоблоків лікарні. 3. При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема санітарно-гігієнічним(и) висновком(ами) та копією(ями) чинного(их) документу(ів), що завірений(і) Постачальником належним чином, який(і) підтверджує(ють) якість товару. 4. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, на якому вказано назву підприємства постачальника, категорію яєць, кількість штук, дату сортування, відповідність вимогам стандарту, прізвище та ініціали сортувальника. 5. Поставка, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок та силами Постачальника. 6. Приймання-здача товару проводиться на складах харчоблоків КНП «МКЛ № 16» ДМР згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. 7. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. 8. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. 9. У випадку виявлення порчі, недостачі Замовник зобов’язаний повідомити про це Постачальника протягом 24 годин після приймання товару з наступним оформленням претензії в 5-ти денний термін.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 11000 кілограм
2)
Горох сушений, колотий, першого ґатунку, ДСТУ 7701, 1 кг
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49000, Україна, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд.19; вул. Космічна, 19; вул. Електрична, 15
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: 1. Товар за даним Договором постачається протягом 3 днів на основі заявок ЗАМОВНИКА окремими партіями, у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). 2. Датою постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання - склади харчоблоків КНП «МКЛ № 16» ДМР: просп.. Богдана Хмельницького, 19; вул. Електрична, 15 (філія 2) та вул. Космічна, 19 (філія 3), місто Дніпро, Дніпропетровська область, Україна, 49000. Розвантаження товару здійснюється представниками Постачальника в місце прийому (зважування) товару, які знаходиться в приміщеннях складів харчоблоків лікарні. 3. При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема санітарно-гігієнічним(и) висновком(ами) та копією(ями) чинного(их) документу(ів), що завірений(і) Постачальником належним чином, який(і) підтверджує(ють) якість товару. 4. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, на якому вказано назву підприємства постачальника, категорію яєць, кількість штук, дату сортування, відповідність вимогам стандарту, прізвище та ініціали сортувальника. 5. Поставка, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок та силами Постачальника. 6. Приймання-здача товару проводиться на складах харчоблоків КНП «МКЛ № 16» ДМР згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. 7. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. 8. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. 9. У випадку виявлення порчі, недостачі Замовник зобов’язаний повідомити про це Постачальника протягом 24 годин після приймання товару з наступним оформленням претензії в 5-ти денний термін.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 500 кілограм

Тендерная документация

Проект договора
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ Картопля, горох.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.05.2024 11:03
Версия документа от: 09.05.2024 11:03
ID: 8689feb773024fd9a7d94cd45a3076c6
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.05.2024 11:08
Версия документа от: 09.05.2024 11:08
ID: dd590dfc4a5148908466366ee9b5a31a

Oписание критериев

Технічні характеристики предмета закупівлі
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221, 1 кг
Критерий относится к предмету закупки Картопля столова пізня, клас перший, ДСТ
Технічні характеристики
Відповідність ДСТУ 9221
Клас
Термін збирання
Технічні характеристики предмета закупівлі
Горох сушений, колотий, першого ґатунку, ДСТУ 7701, 1 кг
Критерий относится к предмету закупки Горох сушений, колотий, першого ґатунку,
Технічні характеристики
Відповідність ДСТУ 7701
Ґатунок
Вид

Даты и сроки

Дата публикации 09.05.2024 11:08  
Начало периода приема предложений 09.05.2024 11:08  
Окончание периода приема предложений 14.05.2024 00:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 01984624  
Юридический адрес 49069, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 14.05.2024 00:02
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ФОП КОРЖ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
ID: 13ee50a8b3f64a0e98468d84d52e5f29
170`500.00
Гривна с НДС
2
196`320.00
Гривна с НДС
3
174`350.00
Гривна с НДС
4
ТОВ "СІЛЬВЕР ГРУПП СТАР"
ID: 3c75e8e71895413683b7d86ef2380a3a
247`000.00
Гривна с НДС
5
ТОВ "СМАРТ МАРКЕТ КР"
ID: cb066ba3853d4ac8b2a0f3fc2503f607
206`000.00
Гривна с НДС
6
212`700.00
Гривна с НДС
7
203`250.00
Гривна с НДС

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
170`500.00
Гривна с НДС
На рассмотрении
20.05.2024 09:40
4
203`250.00
Гривна с НДС
В очереди
5
206`000.00
Гривна с НДС
В очереди
7
247`000.00
Гривна с НДС
В очереди