Процедура закупки объявлена 07.05.2024 13:57. Дата последних изменений - 22.05.2024 15:05
Конверти поштові немарковані (конверт-пакет С4, конверт С5, конверт Е65(DL), конверт С6, конверт-пакет В4 з розширенням, конверт-пакет Е4 з розширенням); ДК 021:2015-30190000-7 -
| Идентификатор закупки | UA-2024-05-07-005842-a | |
| ID | 0535e0e795714220aed67bcda7969a3b |
Общая ожидаемая стоимость закупки
479`820.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 479`820.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
07.05.24
Период уточнений
до 12.05.24
Период обжалования
до 12.05.24
Прием предложений
до 15.05.24
Аукцион
15.05.24
Квалификация
с15.05.24
Предложения рассмотрены
с15.05.24
Завершен
22.05.24
09.05.2024, 16:54
Щодо підтвердження якості товару та можливості поставки
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! Вивчивши тендерну документацію, повідомляємо що, не зазначено якими документами Учасник повинен підтверджувати якість товару та можливість поставки. Зазвичай на дану продукцію надається паспорт якості від виробника, нормативний документ згідно якого виготовляється продукція, лист від виробника продукції який гарантує постачання та інші. Як Учасник повинен підтвердити якість та можливість поставки товару? Просимо відповісти на питання або внести відповідні зміни.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.05.2024, 10:16)
Добрий день. За результатами розгляду Вашого питання, повідомляю наступне.
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник, серед інших документів завантажує в електронну систему закупівель:
1. «ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ», в якому в п.1 зазначено: «1. Вивчивши тендерну документацію, вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, на виконання зазначеного ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та умови Договору.».
2. ПІДПИСАНИЙ ПРОЕКТ ДОГОВОРУ, в якому:
- в розділі «II. ЯКІСТЬ ТОВАРУ» зазначено:
«2.1.Постачальник повинен надати Покупцю товар, якість якого відповідає характеристикам, зазначеним в Додатку №2 до цього Договору.
2.2. У разі виявлення браку товару або його невідповідності вимогам, зазначеним у Додатку №2, Покупець впродовж одного дня з моменту виявлення неякісного товару направляє Постачальнику електронною поштою (e-mail Постачальника: ____________) рекламацію, та обов’язково викликає представника Постачальника для складання відповідного акту. Неявка представника Постачальника для складання акту, не може бути підставою для відмови в заміні неякісного товару.
2.3. Заміна товару здійснюється за рахунок Постачальника впродовж трьох робочих днів з моменту пред’явлення рекламації Покупцем.»;
- в розділі «VI. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» зазначено:
«6.3. Постачальник зобов’язаний:
- забезпечити поставку товару у строки, встановлені цим Договором;
- забезпечити поставку товару, якість якого відповідає умовам, установленим в Додатку №2 до цього Договору.
- забезпечити поставку та розвантаження товару безпосередньо в склад замовника (підвальне приміщення)»
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник, серед інших документів завантажує в електронну систему закупівель:
1. «ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ», в якому в п.1 зазначено: «1. Вивчивши тендерну документацію, вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, на виконання зазначеного ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та умови Договору.».
2. ПІДПИСАНИЙ ПРОЕКТ ДОГОВОРУ, в якому:
- в розділі «II. ЯКІСТЬ ТОВАРУ» зазначено:
«2.1.Постачальник повинен надати Покупцю товар, якість якого відповідає характеристикам, зазначеним в Додатку №2 до цього Договору.
2.2. У разі виявлення браку товару або його невідповідності вимогам, зазначеним у Додатку №2, Покупець впродовж одного дня з моменту виявлення неякісного товару направляє Постачальнику електронною поштою (e-mail Постачальника: ____________) рекламацію, та обов’язково викликає представника Постачальника для складання відповідного акту. Неявка представника Постачальника для складання акту, не може бути підставою для відмови в заміні неякісного товару.
2.3. Заміна товару здійснюється за рахунок Постачальника впродовж трьох робочих днів з моменту пред’явлення рекламації Покупцем.»;
- в розділі «VI. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» зазначено:
«6.3. Постачальник зобов’язаний:
- забезпечити поставку товару у строки, встановлені цим Договором;
- забезпечити поставку товару, якість якого відповідає умовам, установленим в Додатку №2 до цього Договору.
- забезпечити поставку та розвантаження товару безпосередньо в склад замовника (підвальне приміщення)»