Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 04.06.2024 09:57. Дата последнего редактирования мониторинга 25.06.2024 19:28

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2024-06-04-000059  
ID 6e44a6cc1de14a4fa12153a3ec9d7f68  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
04.06.24
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання щодо наявності підстав для здійснення закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель установлено порушення вимог пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части непубликации, несвоевременной публикации информации на веб-портале Уполномоченного органа  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення в електронній системі закупівель відповідного обґрунтування та недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 19.06.2024 11:34  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275) та обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно із абзацом четвертим підпунктом 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів), своєчасності надання роз’яснень, розгляду пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини А2363 (далі – Замовник) на 2024 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю товарів за державні кошти з дочірнім підприємством «171 Чернігівський ремонтний завод» від 02.05.2024 № 26 на суму 12 199 000,00 гривень без ПДВ, пояснення та документи Замовника, надані 12.06.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості) у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону, Держаудитслужба 07.06.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень з підтвердними документами щодо підстав укладання договору без використання електронної системи закупівель. Замовник 12.06.2024 надав пояснення, «що у зв'язку з невідкладністю та нагальністю забезпечення наступальної операції Замовником було вирішено здійснити закупівлю керуючись пунктом 9 абз. 3 постанови КМУ України від 11 листопада 2022 р. № 1275 «Особливостей здійснення оборонних закупівельна на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами), державні замовники здійснюють закупівлі товарів (крім товарів, визначених у додатку 1), робіт і послуг без застосування видів (процедур) закупівель, визначених Законами України «Про оборонні закупівлі» та «Про публічні закупівлі» без використання електронної системи закупівель.» Слід зазначити, що Особливості № 1275, не містять абзац 3 пункту 9. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 13 Особливостей разом із звітом про договір про закупівлю та договором не оприлюднив обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа щодо наявності підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 19.06.2024 11:34  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Замовником було здійснено оприлюднення в електронній системі закупівель відповідного обґрунтування щодо закупівлі товару агрегату механізованої заправки АМЗ-53-171. Замовником було вжито заходів щодо недопущення встановлених порушень законодавства у подальшому при укладанні договорів.  
Дата редактирования  
Дата создания 25.06.2024 19:18  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.06.2024 № 111 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 52 UA-2024-05-06-004510-a 06.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ  
Дата решения о начале мониторинга 03.06.2024 00:00  
Дата публикации 04.06.2024 11:11  
Дата создания 04.06.2024 11:11  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
v.m.petrovska@dasu.gov.ua 

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
i.v.porfilenko@dasu.gov.ua 

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
gevak.monitoryng@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 04.06.2024 11:11 - 26.06.2024 00:00  
Дата публикации решения о результатах 19.06.2024 11:34 - 04.07.2024 00:00