Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 03.05.2024 14:19. Дата последних изменений - 14.06.2024 12:40

Код ДК 021:2015 - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи «Послуги зі встановлення металопластикових дверей та сантехнічних перегородок в адміністративній будівлі ПАТ «Запоріжжяобленерго» за адресою: м. Запоріжжя, вул. Генераторна,9. Завершальні роботи» -

Идентификатор закупки UA-2024-05-03-006859-a  
ID 38bed81faa1948d68bb3d9632655bb9c  
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`098`336.98 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: не прийняття до розгляду. Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 1`098`336.98 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
03.05.24
Период уточнений
до 20.05.24
Период обжалования
до 20.05.24
Прием предложений
до 23.05.24
Аукцион
24.05.24
Квалификация
с24.05.24
Предложения рассмотрены
с31.05.24
Завершен
14.06.24
06.05.2024, 14:53
Звернення
Общий вопрос о закупке
Доброго дня! Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу, що одним із принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, який визначений статтею 5 ЗУ "Про публічні закупівлі".

Згідно розділу III. Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: "*Аналогічним вважатиметься договір, щодо надання послуг/виконання робіт із встановлення міжкімнатних дверей та/або пов’язаних конструкцій." Відповідно до цього пункту обмежується кількість потенційних учасників, бо здебільшого в назві договорів вказується код ДК та надання послуг/виконання робіт із встановленняметалопластикових виробів, тощо.
Тож просимо Замовника надати змогу в тендерній пропозиції в якості аналогічного договору надавати договори з відповідним кодом ДК 021:2015 - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи, а не з конкретною назвою "встановлення міжкімнатних дверей та/або пов’язаних конструкцій", тим самим відійти від дискримінаційних вимог. З повагою
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.05.2024, 09:11)
Дякуємо за Ваше звернення.
Згідно Національному Класифікатору України (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015) КодCPV - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи має багато підкодів які не відносяться до надання послуг заявленої закупівлі, тому в ТД вказана конкретна назва щодо надання необхідних послуг/робіт, але з огляду на Ваше звернення вважаємо доцільним внести уточнюючі зміни до Тендерної документації.
Найближчим часом будуть внесені зміни в тендерну документацію.
06.05.2024, 14:57
Відсутність демонтажних робіт
Общий вопрос о закупке
Добрий день! Просимо уточнити відсутність демонтажних робіт згідно ДОДАТОК №5 Технічне завдання. Можливо даний від робіт випадково пропущений, чи демонтаж вже проведено іншою організацією. Бо якщо роботи пропущені, то Переможець буде змушений виставляти додаткові роботи, а це призведе до збільшення вартості договору
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.05.2024, 09:11)
Дякуємо за Ваше звернення.
Відсутність демонтажних робіт в ДОДАТОКУ No5 Технічного завдання (Дефектний акт) не є помилковим, демонтажні роботи вже проведено господарським способом працівниками Товариства
06.05.2024, 15:15
показник для визначення прибутку згідно Додатку 25 Настанови для визначення вартості будівництва
Общий вопрос о закупке
Доброго дня! Який має бути врахований показник для визначення прибутку згідно Додатку 25 Настанови для визначення вартості будівництва
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.05.2024, 09:12)
Дякуємо за Ваше звернення
Згідно Додатку 25до Настанови (пункт 4.38) - Показник для визначення розміру кошторисного прибутку за класом наслідків (відповідальності) об’єкта та видами робіт відповідає п.4 «Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно – відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування, вартість яких визначається за збірниками КНУ РЕКНрв NoNo 4, 6, 7, 10, 11, 16, 19, 21» дорівнює 7,65 грн./ люд. год
06.05.2024, 15:16
показник для визначення розміру адміністративних витрат будівельних організацій згідно Додатку 27 до Настанови
Общий вопрос о закупке
Просимо уточнити, який має бути врахований показник для визначення розміру адміністративних витрат будівельних організацій згідно Додатку 27 до Настанови
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.05.2024, 09:12)
Дякуємо за Ваше звернення.
Згідно Додатку 27 до Настанови (пункт 4.39) - Показник для визначення в інвесторський кошторисній документації розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд/год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт відповідає п.4 «Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно – відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування, вартість яких визначається за збірниками КНУ РЕКНрв NoNo 4, 6, 7, 10, 11, 16, 19, 21», дорівнює 3,89 грн. /люд. год.

 
16.05.2024, 16:50
Відсутні метаріали
Общий вопрос о закупке
Доброго дня, Шановний Замовнику.
Ретельно вивчивши ТД хотіли б внести декілька пунктів до Дефектного акту, що відсутні в переліку, але в будь-якому разі Переможець буде зобов'язаний використати та внести, але вже за свій рахунок, або через підписання дод.угоди. Щоб запобігти цьому просимо додати наступні матеріали та роботи:
МАТЕРІАЛИ:1. Добори до дверей металопластикових 200х60х10мм-132,3м;2. Наличник пластиковий 2200мм х70мм білий -379,52м
РОБОТИ: 1.Встановлення наличників 338,86м.
Дякуємо за увагу, та маємо надію, що Ви згодитися на внесення змін
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.05.2024, 15:23)
Повідомляємо, що зазначений у питанні перелік робіт і матеріалів вже враховано в дефектному акті, який включено до тендерної документації (Додаток №5), а саме:
• Добори до дверей металопластикових 200х60х10мм-132,3м – враховано у дефектному акті Розділ №2 Двері п.10.
• Наличник пластиковий 2200мм х70мм білий -379,52м - враховано у дефектному акті Розділ №2 Двері п.12.
• Встановлення наличників 338,86м - враховано у дефектному акті Розділ №2 п.11.
16.05.2024, 17:52
Питання
Общий вопрос о закупке
Доброго дня! Уточніть будь ласка яку приймати середньомісячну тривалість робочого часу?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.05.2024, 15:23)
Середньомісячна тривалість робочого часу - 170,25 годин.
16.05.2024, 18:35
Стосовно нормативних актів
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, в ТД в проекті договору Ви ссилаєтеся на ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 що не діє 08.11.2021. Тож коефіцієнти для обліку впливів умов надання послуг (виконання ремонтно-будівельних робіт в будівлі, котра експлуатується з наявністю в зоні надання послуг діючого технологічного устаткування або предметів, що заважають к=1,2) повинні застосовуватися відповідно до «Настанови Мінрегіону (на заміну ДСТУ) з визначення вартості будівництва» зі змінами, згідно наказу «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» № 281 від 01.11.2021 року та наказу Мінрегіону від 30.04.2022 року № 67. Просимо внести відповідні зміни
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.05.2024, 15:24)
Дякуємо за Ваше зауваження! В дефектному акті та в проекті договору п.2.5 посилання на ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 дійсно вказано помилково. Відповідно в дефектний акт та проект договору будуть внесені зміни, ДСТУ буде замінено на «Настанову з визначення вартості будівництва».

Згідно з положеннями вказівок щодо застосування КНУ РЕКНр Додаток Б таблиця Б1.коєфіціенти до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт в приміщеннях застосовуються згідно:
п.1 таблиці: «Виконання ремонтно-будівельних робіт в приміщеннях будинків, будівель, що експлуатуються, звільнених від меблів, устаткування та інших предметів – к = 1,2»
п.4 таблиці: «Виконання ремонтно-будівельних робіт в будинках, будівлях і спорудах, що експлуатуються, за наявності в приміщенні меблів, устаткування та інших предметів к = 1,3»
Жодний з вказаних умов виконання робіт не відповідає умовам на даному об’єкті, тому коєфіціент до урахування впливу умов виконання робі дорівнює к = 1,0.