Процедура закупки объявлена 03.05.2024 14:19. Дата последних изменений - 14.06.2024 12:40
Код ДК 021:2015 - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи «Послуги зі встановлення металопластикових дверей та сантехнічних перегородок в адміністративній будівлі ПАТ «Запоріжжяобленерго» за адресою: м. Запоріжжя, вул. Генераторна,9. Завершальні роботи» -
| Идентификатор закупки | UA-2024-05-03-006859-a | |
| ID | 38bed81faa1948d68bb3d9632655bb9c |
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`098`336.98 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: не прийняття до розгляду. Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 1`098`336.98 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
03.05.24
Период уточнений
до 20.05.24
Период обжалования
до 20.05.24
Прием предложений
до 23.05.24
Аукцион
24.05.24
Квалификация
с24.05.24
Предложения рассмотрены
с31.05.24
Завершен
14.06.24
06.05.2024, 14:53
Звернення
Общий вопрос о закупке
Доброго дня! Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу, що одним із принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, який визначений статтею 5 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Згідно розділу III. Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: "*Аналогічним вважатиметься договір, щодо надання послуг/виконання робіт із встановлення міжкімнатних дверей та/або пов’язаних конструкцій." Відповідно до цього пункту обмежується кількість потенційних учасників, бо здебільшого в назві договорів вказується код ДК та надання послуг/виконання робіт із встановленняметалопластикових виробів, тощо.
Тож просимо Замовника надати змогу в тендерній пропозиції в якості аналогічного договору надавати договори з відповідним кодом ДК 021:2015 - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи, а не з конкретною назвою "встановлення міжкімнатних дверей та/або пов’язаних конструкцій", тим самим відійти від дискримінаційних вимог. З повагою
Згідно розділу III. Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: "*Аналогічним вважатиметься договір, щодо надання послуг/виконання робіт із встановлення міжкімнатних дверей та/або пов’язаних конструкцій." Відповідно до цього пункту обмежується кількість потенційних учасників, бо здебільшого в назві договорів вказується код ДК та надання послуг/виконання робіт із встановленняметалопластикових виробів, тощо.
Тож просимо Замовника надати змогу в тендерній пропозиції в якості аналогічного договору надавати договори з відповідним кодом ДК 021:2015 - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи, а не з конкретною назвою "встановлення міжкімнатних дверей та/або пов’язаних конструкцій", тим самим відійти від дискримінаційних вимог. З повагою
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.05.2024, 09:11)
Дякуємо за Ваше звернення.
Згідно Національному Класифікатору України (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015) КодCPV - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи має багато підкодів які не відносяться до надання послуг заявленої закупівлі, тому в ТД вказана конкретна назва щодо надання необхідних послуг/робіт, але з огляду на Ваше звернення вважаємо доцільним внести уточнюючі зміни до Тендерної документації.
Найближчим часом будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Згідно Національному Класифікатору України (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015) КодCPV - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи має багато підкодів які не відносяться до надання послуг заявленої закупівлі, тому в ТД вказана конкретна назва щодо надання необхідних послуг/робіт, але з огляду на Ваше звернення вважаємо доцільним внести уточнюючі зміни до Тендерної документації.
Найближчим часом будуть внесені зміни в тендерну документацію.
06.05.2024, 14:57
Відсутність демонтажних робіт
Общий вопрос о закупке
Добрий день! Просимо уточнити відсутність демонтажних робіт згідно ДОДАТОК №5 Технічне завдання. Можливо даний від робіт випадково пропущений, чи демонтаж вже проведено іншою організацією. Бо якщо роботи пропущені, то Переможець буде змушений виставляти додаткові роботи, а це призведе до збільшення вартості договору
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.05.2024, 09:11)
Дякуємо за Ваше звернення.
Відсутність демонтажних робіт в ДОДАТОКУ No5 Технічного завдання (Дефектний акт) не є помилковим, демонтажні роботи вже проведено господарським способом працівниками Товариства
Відсутність демонтажних робіт в ДОДАТОКУ No5 Технічного завдання (Дефектний акт) не є помилковим, демонтажні роботи вже проведено господарським способом працівниками Товариства
06.05.2024, 15:15
показник для визначення прибутку згідно Додатку 25 Настанови для визначення вартості будівництва
Общий вопрос о закупке
Доброго дня! Який має бути врахований показник для визначення прибутку згідно Додатку 25 Настанови для визначення вартості будівництва
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.05.2024, 09:12)
Дякуємо за Ваше звернення
Згідно Додатку 25до Настанови (пункт 4.38) - Показник для визначення розміру кошторисного прибутку за класом наслідків (відповідальності) об’єкта та видами робіт відповідає п.4 «Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно – відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування, вартість яких визначається за збірниками КНУ РЕКНрв NoNo 4, 6, 7, 10, 11, 16, 19, 21» дорівнює 7,65 грн./ люд. год
Згідно Додатку 25до Настанови (пункт 4.38) - Показник для визначення розміру кошторисного прибутку за класом наслідків (відповідальності) об’єкта та видами робіт відповідає п.4 «Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно – відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування, вартість яких визначається за збірниками КНУ РЕКНрв NoNo 4, 6, 7, 10, 11, 16, 19, 21» дорівнює 7,65 грн./ люд. год
06.05.2024, 15:16
показник для визначення розміру адміністративних витрат будівельних організацій згідно Додатку 27 до Настанови
Общий вопрос о закупке
Просимо уточнити, який має бути врахований показник для визначення розміру адміністративних витрат будівельних організацій згідно Додатку 27 до Настанови
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.05.2024, 09:12)
Дякуємо за Ваше звернення.
Згідно Додатку 27 до Настанови (пункт 4.39) - Показник для визначення в інвесторський кошторисній документації розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд/год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт відповідає п.4 «Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно – відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування, вартість яких визначається за збірниками КНУ РЕКНрв NoNo 4, 6, 7, 10, 11, 16, 19, 21», дорівнює 3,89 грн. /люд. год.
Згідно Додатку 27 до Настанови (пункт 4.39) - Показник для визначення в інвесторський кошторисній документації розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд/год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт відповідає п.4 «Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно – відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування, вартість яких визначається за збірниками КНУ РЕКНрв NoNo 4, 6, 7, 10, 11, 16, 19, 21», дорівнює 3,89 грн. /люд. год.
16.05.2024, 16:50
Відсутні метаріали
Общий вопрос о закупке
Доброго дня, Шановний Замовнику.
Ретельно вивчивши ТД хотіли б внести декілька пунктів до Дефектного акту, що відсутні в переліку, але в будь-якому разі Переможець буде зобов'язаний використати та внести, але вже за свій рахунок, або через підписання дод.угоди. Щоб запобігти цьому просимо додати наступні матеріали та роботи:
МАТЕРІАЛИ:1. Добори до дверей металопластикових 200х60х10мм-132,3м;2. Наличник пластиковий 2200мм х70мм білий -379,52м
РОБОТИ: 1.Встановлення наличників 338,86м.
Дякуємо за увагу, та маємо надію, що Ви згодитися на внесення змін
Ретельно вивчивши ТД хотіли б внести декілька пунктів до Дефектного акту, що відсутні в переліку, але в будь-якому разі Переможець буде зобов'язаний використати та внести, але вже за свій рахунок, або через підписання дод.угоди. Щоб запобігти цьому просимо додати наступні матеріали та роботи:
МАТЕРІАЛИ:1. Добори до дверей металопластикових 200х60х10мм-132,3м;2. Наличник пластиковий 2200мм х70мм білий -379,52м
РОБОТИ: 1.Встановлення наличників 338,86м.
Дякуємо за увагу, та маємо надію, що Ви згодитися на внесення змін
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.05.2024, 15:23)
Повідомляємо, що зазначений у питанні перелік робіт і матеріалів вже враховано в дефектному акті, який включено до тендерної документації (Додаток №5), а саме:
• Добори до дверей металопластикових 200х60х10мм-132,3м – враховано у дефектному акті Розділ №2 Двері п.10.
• Наличник пластиковий 2200мм х70мм білий -379,52м - враховано у дефектному акті Розділ №2 Двері п.12.
• Встановлення наличників 338,86м - враховано у дефектному акті Розділ №2 п.11.
• Добори до дверей металопластикових 200х60х10мм-132,3м – враховано у дефектному акті Розділ №2 Двері п.10.
• Наличник пластиковий 2200мм х70мм білий -379,52м - враховано у дефектному акті Розділ №2 Двері п.12.
• Встановлення наличників 338,86м - враховано у дефектному акті Розділ №2 п.11.
16.05.2024, 17:52
Питання
Общий вопрос о закупке
Доброго дня! Уточніть будь ласка яку приймати середньомісячну тривалість робочого часу?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.05.2024, 15:23)
Середньомісячна тривалість робочого часу - 170,25 годин.
16.05.2024, 18:35
Стосовно нормативних актів
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, в ТД в проекті договору Ви ссилаєтеся на ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 що не діє 08.11.2021. Тож коефіцієнти для обліку впливів умов надання послуг (виконання ремонтно-будівельних робіт в будівлі, котра експлуатується з наявністю в зоні надання послуг діючого технологічного устаткування або предметів, що заважають к=1,2) повинні застосовуватися відповідно до «Настанови Мінрегіону (на заміну ДСТУ) з визначення вартості будівництва» зі змінами, згідно наказу «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» № 281 від 01.11.2021 року та наказу Мінрегіону від 30.04.2022 року № 67. Просимо внести відповідні зміни
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.05.2024, 15:24)
Дякуємо за Ваше зауваження! В дефектному акті та в проекті договору п.2.5 посилання на ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 дійсно вказано помилково. Відповідно в дефектний акт та проект договору будуть внесені зміни, ДСТУ буде замінено на «Настанову з визначення вартості будівництва».
Згідно з положеннями вказівок щодо застосування КНУ РЕКНр Додаток Б таблиця Б1.коєфіціенти до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт в приміщеннях застосовуються згідно:
п.1 таблиці: «Виконання ремонтно-будівельних робіт в приміщеннях будинків, будівель, що експлуатуються, звільнених від меблів, устаткування та інших предметів – к = 1,2»
п.4 таблиці: «Виконання ремонтно-будівельних робіт в будинках, будівлях і спорудах, що експлуатуються, за наявності в приміщенні меблів, устаткування та інших предметів к = 1,3»
Жодний з вказаних умов виконання робіт не відповідає умовам на даному об’єкті, тому коєфіціент до урахування впливу умов виконання робі дорівнює к = 1,0.
Згідно з положеннями вказівок щодо застосування КНУ РЕКНр Додаток Б таблиця Б1.коєфіціенти до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт в приміщеннях застосовуються згідно:
п.1 таблиці: «Виконання ремонтно-будівельних робіт в приміщеннях будинків, будівель, що експлуатуються, звільнених від меблів, устаткування та інших предметів – к = 1,2»
п.4 таблиці: «Виконання ремонтно-будівельних робіт в будинках, будівлях і спорудах, що експлуатуються, за наявності в приміщенні меблів, устаткування та інших предметів к = 1,3»
Жодний з вказаних умов виконання робіт не відповідає умовам на даному об’єкті, тому коєфіціент до урахування впливу умов виконання робі дорівнює к = 1,0.