Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 03.05.2024 13:39. Дата последних изменений - 29.05.2024 11:00

Нове будівництво протирадіаційного укриття Таборівського ліцею за адресою: Миколаївська область., Вознесенський р-н, с.Таборівка, вул. Центральна № 97 -

Идентификатор закупки UA-2024-05-03-006232-a  
ID 7a02f3b66cc3430c8c42d1de59021f27  
Общая ожидаемая стоимость закупки
48`461`273.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Відділ освіти Бузької сільської ради  
Общая ожидаемая стоимость закупки 48`461`273.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
03.05.24
Период уточнений
до 15.05.24
Период обжалования
до 15.05.24
Прием предложений
до 18.05.24
Квалификация
с18.05.24
Предложения рассмотрены
с20.05.24
Завершен
29.05.24
07.05.2024, 12:55
невідповідність тд законодавству в сфері цивільного захисту
Общий вопрос о закупке
Державні будівельні норми України «Захисні споруди цивільного захисту ДБН В.2.2-5:2023», затверджені Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 10.08.2023 № 702, встановлюють вимоги до проектування та будівництва захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів) та споруд подвійного призначення з захисними властивостями сховищ або протирадіаційних укриттів. АСЦО повинні відповідати Наказу МВС України від 08.02.2019 №93 та Постанові КМУ від 27.09.2017 №733. Державна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 13 березня 2024, протоколом №1 розділу III засідання зареєстрованим в КМУ за № 9166/0/1-24 від 20.03.2024, вирішила Мінінфраструктури разом з ДІАМ та іншими зацікавленими центральними органами виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування: - посилити контроль за проектуванням, експертизою та прийняттям в експлуатацію будівель та споруд різного призначення у частині обов'язковості будівництва захисних споруд цивільного захисту та/або споруд подвійного призначення. - подати пропозиції щодо обов'язкового передбачення під час видач містобудівних умов та обмежень вимог щодо будівництва захисних споруд цивільного захисту та/або споруд подвійного призначення під час спорудження житлових будинків, адміністративних та промислових споруд; - обласним та Київській міській військовим адміністраціям за участю органів місцевого самоврядування після прийняття в експлуатацію завершених будівництвом захисних споруд цивільного захисту та споруд подвійного призначення забезпечити їх обов'язкову первину технічну інвентаризацію як відповідних об'єктів нерухомого майна та постановку на облік відповідно до вимог законодавства. Правові та організаційні основи містобудівної діяльності визначені Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» ДІАМ під час прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів перевіряється дотримання норм ДБН (В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту» (далі - ДБН В.2.2-5:2023) затверджені наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 10.08.2023 № 702. Механізм прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів визначений Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 461 від 13.04.2011 року. Відповідно до пункту 24 Порядку, для отримання сертифіката замовник (його уповноважена особа) подає до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю заяву про прийняття в експлуатацію об’єкта та видачу сертифіката, до якої додається акт готовності об’єкта до експлуатації та документ або інформація (реквізити платежу) про внесення плати. У той же час слід зазначити, що абзацом сьомим частини другої статті 39 Закону визначено, що акт готовності об’єкта до експлуатації підписується замовником, генеральним проектувальником, генеральним підрядником або підрядником (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників), субпідрядниками, страховиком (якщо об’єкт застрахований). Згідно абзацу першого частини шостої статті 39 Закону, орган державного архітектурно-будівельного контролю повертає декларацію про готовність об’єкта до експлуатації замовникові, якщо декларація подана чи оформлена з порушенням установлених вимог, з обґрунтуванням причини у строк, передбачений для її реєстрації. Частиною сьомою статті 39 Закону визначено перелік підстав згідно яких орган державного архітектурно-будівельного контролю відмовляє у видачі сертифіката. Додатково зазначаємо, що відповідно до абзацу четвертого частини сьомої статті 39 Закону, однією з основних підстав відмови у видачі сертифіката про готовність об’єкта до експлуатації є невідповідність об’єкта проектній документації на будівництво такого об’єкта та/або вимогам будівельних норм, у тому числі щодо дотримання вимог, передбачених розділом інженерно-технічних заходів цивільного захисту, вимог пожежної та техногенної безпеки. Механізм прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів визначений Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 461 від 13.04.2011. Відповідно до положень статті 41 Закону, державний архітектурно - будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт (Лист ДІАМ до ГО № 652/04/13-24 від 31.01.2024). Відповідно до пункту 1 частини першої статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» будівництво - це нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об'єкта будівництва. Порядок здійснення видатків на капітальне будівництво за рахунок державних капітальних вкладень визначено Порядком державного фінансування капітального будівництва, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 (далі - Порядок № 1764). Для здійснення видатків на капітальне будівництво за рахунок державних капітальних вкладень замовники подають до відповідних органів Казначейства документи, визначені пунктом 8 Порядку № 1764, а саме: - титул об'єкта - титул на виконання проектно-вишукувальних робіт для будівництва (у разі фінансування у поточному році лише проектно-вишукувальних робіт); - договір підряду (контракт) з визначенням вартості будівництва, форм розрахунків за виконані роботи та майнової відповідальності за порушення умов договору підряду (контракту).У разі здійснення будівництва об'єкта кількома генеральними підрядниками договір підряду (контракт) подається окремо щодо кожного виконавця, для перехідних об'єктів - додатковий договір до договору підряду (контракту) на виконання робіт у поточному році; - наказ, рішення про затвердження проектно-кошторисної документації на чергу будівництва, пусковий комплекс або об'єкт; - інші документи згідно з нормативно-правовими актами. Механізм затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи визначено Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560. Проведення платежів визначені розділом ХІ «Здійснення видатків розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів» Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.12.2012 № 1407, зареєстрованого в Міністерстві України 17.01.2013 за № 130/22662 (далі - Порядок № 1407). Пунктом 11.2 Порядку № 1407 передбачено, що згідно із встановлених повноважень Казначейство здійснює контроль за наявністю відповідних бюджетних асигнувань для взяття бюджетних зобов'язань та відповідністю їх бюджетних зобов'язань певним бюджетним асигнуванням за їх економічними характеристиками, паспорту бюджетної програми. Відповідальність за взяті з порушенням бюджетного законодавства бюджетні зобов'язання та нецільове використання бюджетних коштів несуть розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів згідно із законом. Відповідно до пункту 2.10 Порядку № 309 органи Казначейства не реєструють зобов'язання у разі: - недотримання розпорядниками бюджетних коштів бюджетних повноважень та обмежень, які вводяться законодавчими та іншими нормативно-правовими актами; - недотримання вимог щодо оформлення поданих документів. При невиконанні вимог відповідно до Постанови КМУ від 13.04.2011 №461 та ДБН А.3.1-9:2015, ДБН В.2.2.5-5:2023 п. 11.7 введення в експлуатацію ЗСЦЗ неможливо. ДІАМ не зможе надати сертифікат про готовність об’єкта до експлуатації. Державна казначейська служба України не оплатить грошові кошти. Державна аудиторська служба України (ДАСУ) протягом 2023 року провела перевірку використання бюджетних коштів витрачених на улаштування ЗСЦЗ, в тому числі на відповідність вимогам нормам ДБН В.2.2.5-5:2023 п. 11.7. При перевірці виявлені факти порушень законодавства. Постановою КМУ № 417 від 12 квітня 2024 передбачено створення комісії з розгляду проектів з будівництва, реконструкції, капітального ремонту захисних споруд цивільного захисту у закладах загальної середньої освіти. В разі недотримання вимог ДБН В.2.2.5-5:2023 п. 11.7 такі проекти погоджуватися комісією не будуть і субвенція на них не виділятиметься. Орієнтовна Вартість системи оповіщення становить 536 тис. грн. за одиницю (https://www.telegrafia.eu/en/download-pdf/), (ecobudbezpeka@ecobb.com.ua). Просимо внести зміни до ТД та ПКД з метою приведення їх до вимог чинного законодавства.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.05.2024, 09:40)
Шановний Запитувачу, тендерну процедуру оголошено на підставі робочого проекту, який пройшов державну експертизу та отримав позитивний висновок. Замовник не має права вносити зміни до робочого проекту
07.05.2024, 12:55
безглуздні вимоги
Общий вопрос о закупке
На підставі якого документу ви вимагаєте наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений (і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає документ(и), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та \або інформацію (оборотно-сальдова відомість або витяг з оборотно-сальдової відомості) із зазначенням найменування, кількості, інвентарного номеру, балансової вартості активу та/або інвентарну(і) картку(и) обліку основних засобів? Ваше технічне завдання не передбачає виконання робіт з будівництва/капремонту автомобільних доріг.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.05.2024, 09:41)
Шановний Запитувачу, повідомляємо, що роботи з укладання асфальтобетонного заводу покриття передбачені робочим, який пройшов державну експертизу та отримав позивний висновок. Просимо не перекручувати тендерну документацію на свій лад з метою поскаржитися на те, чого нема у тендерній документації. Наголошуємо, що тендерна документація не містить жодного спотворення конкуренції, оскільки передбачає наявність асфальтобетонного заводу або у власності, або в оренду/лізингу, або надання договору поставки асфальтобетонних сумішей.
07.05.2024, 12:56
незаконна вимога
Общий вопрос о закупке
До довідки про наявність будівельних машин і механізмів необхідно обов’язково включити наступні будівельні машини і механізми, а саме: • Автомобіль бортовий, вантажопідйомність не менше 5 т; • Кран, вантажопідйомність не менше 6,3 т.; • Кран, вантажопідйомність не менше 16 т.; • Автогідропідіймач, висота підйому не менше 10 м; • Машина поливально-мийна, місткість не менше 6000 л; • Екскаватор; • Автогрейдер; • Коток, маса не менше 8 т; Яким документом та нормативно-правовим актом Вами встанволена вище вимога? Ваше технічне завдання не передбачає залучення вищезазначеної техніки. Просимо внести зміни до ТД
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.05.2024, 09:41)
Шановний Запитувачу, повідомляємо, що уся запитувана техніка передбачена робочим проектом, який пройшов державну експертизу та отримав позитивний висновок.
07.05.2024, 12:56
АНТИДЕМПІНГОВЕ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ ЗАМОВНИКА:
Общий вопрос о закупке
АНТИДЕМПІНГОВЕ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ ЗАМОВНИКА: Дана вимога Документації є для Скаржника, як для учасника торгів, дискримінаційною та такою, що не узгоджується з нормами чинного законодавства. Стаття 42 Господарського кодексу України встановлює, що підприємницькою діяльністю є самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб’єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Замовник не має права втручатися в підприємницьку діяльність Учасників. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, (на більш ніж 2% (47 492 047, 53 грн. з ПДВ у разі якщо учасник є платником ПДВ / без ПДВ для неплатників ПДВ або менше від очікуваної вартості предмета закупівлі, завантажена договірна ціна для такого учасника повинна бути твердою), які нададуть Детальне обґрунтування ціни. Детальне обґрунтування ціни повинно містити: скановані копії з оригіналів документів (в кольоровому вигляді), що підтверджують вартість та якість матеріальних ресурсів, які вказані в його договірній ціні. Документами, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів є гарантійні листи від виробників. Документи, що підтверджують якість є сертифікат відповідності та/або паспорт на виріб та/або сертифікати походження товару в якому повинен бути зазначений виробник та його письмове твердження на можливість постачання у зазначених в договірної ціні обсягах продукції та строках на всі матеріальні ресурси. Для дилерів, та/або дистриб’юторів (для підтвердження статусу дилера або дистриб’ютора необхідно завантажити відповідні договори з виробникам та/або листів від виробників із засвідченням даного статусу) щодо поставки матеріальних ресурсів в обсягах, необхідних для виконання робіт за предметом предмету закупівлі, та його письмове твердження на можливість постачання у зазначених в договірної ціні обсягах продукції та строках з вказівкою у гарантійних листах закупівлі, обсягів поставки та вартості за одиницю матеріальних ресурсів. Якщо матеріали та вироби, які будуть використовуватись при виконання робіт знаходяться у власності учасника в такому випадку необхідно надати підтверджуючі документи на отримання зазначених вище запасів з вказівкою їх вартості та якості, документи які підтверджують наявність матеріальних ресурсів у учасника на дату подання тендерної пропозиції (оборотно – сальдова відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості, інші документи первинної звітності, сертифікати відповідності та/або паспорт на виріб та/або сертифікати походження товару в якому повинен бути зазначений виробник), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Аналогічна позицція викладена у рішенні АМКУ № 18587-р/пк-пз.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.05.2024, 09:43)
Шановний Запитувачу, повідомляємо, що тендерна документація не містить жодного спотворення конкуренції, оскільки не обмежує право на участь будь-якого учасника. Кожен Учасник сам на свій розсуд визначає вартість своєї пропозиції та діє виходячи з приписів тендерної документації. Крім того, розмір мінімального кроку пониження ціни визначений 0,5 %, що в чотири рази менше антидемпінгового застереження.
07.05.2024, 12:58
Вартість очікувана
Общий вопрос о закупке
Просимо вас зазначити чи включає в очікувану вартість кошти на інфляцію?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.05.2024, 09:42)
Шановний Запитувачу, повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі включає кошти на інфляцію.
10.05.2024, 20:11
Посилання Замовника на робочий проект
Общий вопрос о закупке
Шановний замовник, за результатами розгялду ваших відповідей де уповноважена особа посилається на робочий проект - просимо вас оприлюднити робочий проект до обєкту.
За умови не надання та посилання в попередніх відповідях вважається надання недостовірної інформації та дискримінаційний підхід до учасників.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.05.2024, 14:37)
Шановний Запитувачу, зважаючи на великий обсяг запитуваного документу, пропонуємо Вам ознайомитися із робочим проектом у робочі часи за місцезнаходженням Замовника. Робочий проект не відноситься до тих документів, які мають бути обов’язково оприлюднені разом з тендерною документацією або як частина тендерної документації.
10.05.2024, 20:12
Вимоги законодавства України
Общий вопрос о закупке
Просимо Вас надати підсумкову відомість ресурсів без цін
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.05.2024, 15:04)
Шановний Запитувачу, весь необхіний обсяг робіт вказаний в Додатку 2 до тендерної документації.
10.05.2024, 20:14
Інфляція
Общий вопрос о закупке
Просимо Вас зазначити розмір коштів на інфляційні процеси, який включено до очікуваної вартості закупівлі.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.05.2024, 15:19)
Шановний Запитувачу, вибачте за технічну помилку але в звязку з коротким строком будівництва, інфляція в зведений кошторисний розрахунок не включена.
10.05.2024, 20:17
неузгодженість вимог документації та оголошенню
Общий вопрос о закупке
Оголошення передбачає крок пониження 0,5% проте Замовником включено антидемпінгове застереження - яке Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ згідно рішення АМКУ № 18587-р/пк-пз.
Просимо вас діяти в межах чинного законодавства та прибрати цю безглузду вимогу.
За умови не виключення цієї норми з документації - буде ввжатися, що Замовник свідомо ігнорує та підготував свою документацію під конкретного учасника з яким раніше вів перемови.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.05.2024, 15:00)
Шановний Запитувачу, повідомляємо, що тендерна документація не містить жодного спотворення конкуренції, оскільки не обмежує право на участь будь-якого учасника. Кожен Учасник сам на свій розсуд визначає вартість своєї пропозиції та діє виходячи з приписів тендерної документації. Крім того, розмір мінімального кроку пониження ціни визначений 0,5 %, що в чотири рази менше антидемпінгового застереження.
10.05.2024, 20:18
договір
Общий вопрос о закупке
Шановний замовник. Просимо пояснити, чому деякі пункти викладені в такій редакції, а саме: п.3.4 (г) - зміна ціни відбувається в бік зменшення - А чому немає в бік збільшення? п.3.5. Договірна ціна може бути зменшена за взаємною згодою Сторін.- А чому немає в бік збільшення? п.6.3. Генпідрядник зобов’язаний узгоджувати із Замовником постачальників матеріалів та устаткування - Це втручання у внутрішні справи генпідрядника. п.7.2.,7,3- Залучення субпідрядників здійснюється Генпідрядником за погодженням із Замовником. Погодження залучення субпідрядників Замовником здійснюється на основі письмового звернення Генпідрядника, яке надається Замовнику до початку виконання субпідрядником робіт. Погодження залучення субпідрядника Замовником здійснюється на основі інформації Генпідрядника (назва, місцезнаходження, підтвердження відповідності таким кваліфікаційним вимогам: наявність ліцензії, що діє на весь час дії Договору, на господарську діяльність, пов'язану із створенням об'єктів архітектури на окремі етапи Робіт або їх частин для виконання яких залучається субпідрядник; реквізити Договору субпідряду, із зазначенням видів виконуваних робіт; дані про персонал, який буде залучений до виконання робіт на території будівельного майданчика; копії дозвільних документів на роботи, які буде виконувати субпідрядник, досвід виконання аналогічних Робіт), яка надається Замовнику за 10 (десять) днів до початку виконання субпідрядником Робіт - Генпідрядник повинен мати право залучати субідрядників на власний розсуд. п.8.3. Замовник має право вимагати від Генпідрядника з відповідним обґрунтуванням відсторонення від виконання робіт робітників та інженерно-технічних працівників у випадках недостатньої кваліфікації; порушень технологічної дисципліни; порушень правил і норм техніки безпеки тощо. - Це втручання у внутрішні справи генпідрядника. п.9.3. Генпідрядник забезпечує повне, якісне і своєчасне ведення передбаченої нормативними документами виконавчої документації, в тому числі: єдиного журналу виконання робіт (включаючи роботи субпідрядників); журналу обсягів виконаних робіт; документів, що засвідчують якість використаних матеріалів; актів на приховані роботи; журналів виконання робіт; комплект робочих креслень з надписами про відповідність виконаних робіт цим кресленням або змінам до них. - Генпідрядник буде вести тільки документи прямо передбачені законодавством. п.9.5. Замовник у будь-який час може ознайомитись з порядком ведення документації. Вимоги Замовника щодо виявлених порушень заносяться до журналу обліку виконання робіт - Замовник не може у будь-який час ознайомлюватися із документацією – лише за погодженням із Генпідрядником. Із первичною документацію Замовник взагалі не буде ознайомлюватись. п.9.7. Генпідрядник зобов’язаний надавати Замовнику інформацію, визначену п.73 Загальних умов. Обсяг інформації повинен бути достатнім для аналізу стану будівництва, виявлення наявних проблем, вжиття Замовником необхідних для їх усунення заходів. Замовник має право запросити необхідну для нього інформацію позачергово - Замовник буде надавати інформацію лише як це передбачено законом. Без додаткових умов. п.15.3.4. Забезпечити здійснення технічного протягом усього періоду будівництва об’єкта в порядку, встановленому законодавством - Пропущено слово. п.15.4.3. Вносити зміни у проектну та кошторисну документацію до початку робіт або під час їх виконання за умови, що вартість додаткових робіт, викликаних такими змінами, не перевищує договірної ціни і не впливає на характер робіт, визначених у Договорі - дописати, що лише за взаємною згодою сторін із відшкодуванням фактично понесених витрат. п.16.4., 16.4.1. Види порушень та санкції за них, установлені Договором: Генпідрядник несе відповідальність за порушення зі своєї вини таких зобов’язань за Договором і у таких сумах: - у разі виявлення недоліків (дефектів) у роботах сплачує штраф у розмірі 0,1 відсотка від вартості робіт, виконаних з недоліками (дефектами); - у разі порушення строків усунення недоліків (дефектів), виявлених Замовником, контролюючими органами, приймальною комісією, визначених в акті усунення недоліків протягом гарантійного строку експлуатації сплачує штраф у сумі 100 грн за кожен день затримки; - у разі порушення свого зобов’язання за підпунктом 2.2 пункту 2 Договору Генпідрядник сплачує Замовнику штраф у розмірі 1 000,00 грн (одна тисяча грн 00 коп.), зазначена сума штрафу вираховується Замовником із вартості робіт за останнім актом передачі. - Штрафи не співмірні із видами і вартістю робіт. п.17.4. Замовник має право в односторонньому порядку розірвати Договір, надіславши повідомлення Генпідряднику, у разі: - прийняття рішення про припинення будівництва, в тому числі шляхом консервації або ліквідації незавершеного будівництва- Виходить, що Замовник може передумати і відмовитись від договору. Або треба дописати, що за такого розірвання договору замовник відшкодовує генпідряднику всі фактично понесені витрати на підготовку до виконання робіт (закупка матеріалів, отримання дозволів) та оплачує фактично виконані роботи. Просимо розглянути вказані пункти, привести договір відповідно до чинного законодавства та викласти в новій редакції.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.05.2024, 14:47)
Шановний Запитувачу, договір буде переглянуто у найближчий час та у разі, необхідності будуть внесені зміни.
10.05.2024, 20:20
аналогічний договір
Общий вопрос о закупке
Навіщо вами встанволено вимогу про те, що Аналогічним вважається договір предметом якого є
виконання загальнобудівельних робіт з нового будівництва, капітального ремонту, або поточного ремонту, або з реставрації.
Предметом закупівлі є нове будівництво - поточний ремонт не є аналогічним видом робіт.

Замовник приведіть у відповідність документацію не будьте таким безглуздими. Хто вам готував документацію?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.05.2024, 14:38)
Шановний Запитувачу, повідомляємо, що з метою виключення будь-яких дискримінаційних умов та обмеження конкуренції Замовник надає можливість приймати участь будь-якому суб’єкту господарювання, який має досвід проведення робіт, оскільки певні види робіт можуть мати місце як під час виконання робіт з нового будівництва, так і під час виконання поточного ремонту тощо.
10.05.2024, 20:20
договір
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник! Постанова КМУ від 01.08.2005 № 668 "Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві", на яку Ви посилаєтеся, не містить конкретних положень договорів підряду, які мають бути обов'язково включені у такі договори. Більше того, вказана постанова не містить у своєму тексті тих положень, які нами були позначені як спірні. Прошу детально пояснити по кожному виділеному на пункту підстави саме такого його формулювання із посиланням на відповідні норми чинного законодавства. Проект договору, наданий Вами, нівелює один з основних принципів цивільних та господарських правовідносин - рівність сторін, оскільки Замовник за договором має значно більше прав та значно менше обов'язків, ніж Підрядник, що є неприпустимим. У випадку ненадання релевантної відповіді змушені звернутися до компетентних органів з метою перевірки Замовника на предмет порушення антимонопольного законодаства та правил конкуренції, оскільки складається враження про наперед визначеного переможця тендеру.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.05.2024, 14:48)
Шановний Запитувачу, договір буде переглянуто у найближчий час та у разі, необхідності будуть внесені зміни.
10.05.2024, 20:21
питання
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! В Додатку 1 Відомості обсягів робіт наявні роботи з вогнебіозахисту. Чи потрібно Учаснику, який не планує залучати субпідрядників/співвиконавців для до виконання окремих видів робіт, надавати в складі своєї тендерної пропозиції ліцензію на провадження господарської діяльності з наданням послуг і виконання робіт протипожежного призначення? Дякуємо
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.05.2024, 14:56)
Шановний запитувачу, вогнебіозахист -це оброблення деревини, а внас грунтування та фарбування металевих поверхонь.
13.05.2024, 14:47
Відповідь Замовника від 13.05.2024 "Відповідь: Шановний Запитувачу, зважаючи на великий обсяг запитуваного документу, пропонуємо Вам ознайомитися із робочим проектом у робочі часи за місцезнаходженням Замовника. Робочий проект не відноситься до тих документів, які мають бути обов’язково оприлюднені разом з тендерною документацією або як частина тендерної документації."
Общий вопрос о закупке
Замовник, в попередніх відповідях ви посилалися на робочий проект. Коли Вам було поставлено питання 13.05.2024 Вами надано відповідь наступного змісту: "Відповідь: Шановний Запитувачу, зважаючи на великий обсяг запитуваного документу, пропонуємо Вам ознайомитися із робочим проектом у робочі часи за місцезнаходженням Замовника. Робочий проект не відноситься до тих документів, які мають бути обов’язково оприлюднені разом з тендерною документацією або як частина тендерної документації."

Тому якщо один учасник ознайомиться з вашим робочим проєктом, а інший ні - то це є дискримінаційний підхід та корупційна складова.
Питання: Чи учасники у вас вже ознайомлювалися з робочим проектом?
Питання: Просимо Вас надати робочий проект по обєкту.
Питання: встановлюючи вимоги про ознайомлення з робочим проектом Замовник ставить в нерівні умови інших учаснкиів та буде знати хто планує взяти участь в закупівлі, що є порушенням статті 12 Закону України "Про публічні закупівлі".
Питання: Хто буде компенсувати витрати по ознайомлення з робочим проєктом?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован16.05.2024, 19:14)
Шановний Запитувачу, тендерна документація не містить вимоги щодо обов’язкового ознайомлення з робочим проектом, тому Ваше твердження про те, що «встановлюючи вимоги про ознайомлення з робочим проектом Замовник ставить в нерівні умови інших учаснкиів та буде знати хто планує взяти участь в закупівлі, що є порушенням статті 12 Закону України "Про публічні закупівлі"» не відповідає дійсності. Відповідно до умов тендерної документації Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його тендерної пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст тендерної пропозиції учасника та за витрати учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів.
13.05.2024, 14:47
питання
Общий вопрос о закупке
який "розумний" консультант вас веде?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован16.05.2024, 19:15)
Шановний Запитувачу, дякую за змістовне запитання.
13.05.2024, 15:17
очікувана вартість
Общий вопрос о закупке
Замовник вами не вірно підрахована очікувана вартість відповідно до зведеного кошторисного розрахунку, вона є заниженою.
Вся ваша закупівля то якись невдала спроба провести закупівлю.
Додатково інформуємо, що за результатами підрахунку який є у вільному доступі - ваша очікувана вартість невірно вирахована.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован16.05.2024, 19:15)
Шановний Запитувачу, тендерну процедуру оголошено на підставі робочого проекту, який пройшов державну експертизу та отримав позитивний висновок. Просимо надати більш детальну інформацію, яка на Вашу думку свідчить про невірність визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.