Процедура закупки объявлена 29.04.2024 13:35. Дата последних изменений - 24.05.2024 13:34
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Міської від просп. Палладіна до дороги Київ-Гостомель» -
| Идентификатор закупки | UA-2024-04-29-005571-a | |
| ID | 13eb808259f24076b29fcaf79cf512c9 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
12`275`710.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Комунальна корпорація "Київавтодор" | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 12`275`710.00 Гривна (с НДС) | |
| Общий размер обеспечения тендерных предложений | 61`000.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
29.04.24
Период уточнений
до 11.05.24
Период обжалования
до 11.05.24
Прием предложений
до 14.05.24
Аукцион
15.05.24
Квалификация
с15.05.24
Предложения рассмотрены
с17.05.24
Завершен
24.05.24
02.05.2024, 15:00
Щодо наявносты документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Общий вопрос о закупке
Доброго дня, шановний Замовнику! Ми детально вивчили тендерну документацію та хочемо повідомити наступне.
У вимогах щодо наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Ви вказали, що відповідно до пункту 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 – коригування проектної документації не буде вважатися аналогічним досвідом з виконання проектних робіт.
Проаналізувавши Ваші закупівлі за допомогою публічного модулю аналітики, ми приходимо до висновку, що за 2023-2024 роки середня к-сть пропозицій на торги менше 2, тобто на частині торгів з такими вимогами відсутня конкуренція. Якщо ж дивитися за кодом ДК 021:2015-71000000-8 «Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги», то більше половити закупівель з одним учасником. Також, вартість договорів рідко становить менше ніж очікувана вартісь.
В поточній редакції тендерної документації в закупівлі може прийняти участь будь-який учасник який проектував будь-що в місті на дорозі чи то вулиці з класом наслідків СС3 на будь-яку суму – хоч на 100 грн. В той час як очікувана вартість предмета закупівлі становить більше 12 млн. грн.
Період за який мають надаватися договори (2021-2024 роки) , це період економічного спаду в країні, в який багато замовників порозривало договори та досить мало оголошували торги на проектування, а більше сконцентрувалися на доведенні вже існуючих проектів до їх логічного завершення, в тому числі і коригували вже існуючу проектну документацію. Ви і самі не з чуток, а на власному досвіді все це відчули. Так на Веб-порталі уповноваженого органу Вами загалом опубліковано 27 закупівель на коригування проектів.
Отже, враховуючи те, що виконання коригування проектної документації також вимагає специфічних знань і навичок у сфері проектування, та досить часто технічно більш складне і має більші вартісні показники ніж першочерговий проект та такі зкореговані проекти вже відповідають всім оновленим нормативним документам, в тому числі і щодо доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, що нажаль стало досить актуально в наш час, просимо Вас, розглянути можливість розширення критеріїв досвіду для учасників, які мають документально підтверджений досвід укладення договорів з коригування проектної документації за вказаний період. В той же час додати критерії вартості аналогічного договору.
Тож, виходячи з вище наведених даних, хочемо запропонувати, Вам викласти вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (п.1.3.1 розділу 2 додатку 2 тендерної документації) в наступній редакції:
1.3.1. Учасник повинен документально підтвердити власний досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років аналогічного(-их) договору(-ів) щодо виконання проектних робіт (та/або коригування) (в якості генпроектувальника) з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) вулиць і доріг за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 в межах міської забудови з перекладанням та/або прокладанням інженерних мереж, виконані в повному обсязі, за встановленою формою:
* Договір повинен бути підписаний протягом 2021-2024 років.
** Сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 80% від суми очікуваної вартості предмета закупівлі.
Це дозволить врахувати потенційних учасників, які мають відповідний досвід у галузі проектування, але можуть бути обмежені поточними кваліфікаційними вимогами і в той же час убезпечить Вас від недосвідчених учасників та спонукає учасників до активного зниження ціни пропозиції і в той же час убезпечить Вас від недосвідчених учасників.
В світлі останніх скандалів та публікацій в ЗМІ, громадськість позитивно сприйме розширення конкуренції та значної економію коштів киян.
В свою чергу, ми гарантуємо, що в разі внесення вищевказаних змін, наша початкова ставка буде значно нижче ніж 10% від очікуваної вартості.
У вимогах щодо наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Ви вказали, що відповідно до пункту 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 – коригування проектної документації не буде вважатися аналогічним досвідом з виконання проектних робіт.
Проаналізувавши Ваші закупівлі за допомогою публічного модулю аналітики, ми приходимо до висновку, що за 2023-2024 роки середня к-сть пропозицій на торги менше 2, тобто на частині торгів з такими вимогами відсутня конкуренція. Якщо ж дивитися за кодом ДК 021:2015-71000000-8 «Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги», то більше половити закупівель з одним учасником. Також, вартість договорів рідко становить менше ніж очікувана вартісь.
В поточній редакції тендерної документації в закупівлі може прийняти участь будь-який учасник який проектував будь-що в місті на дорозі чи то вулиці з класом наслідків СС3 на будь-яку суму – хоч на 100 грн. В той час як очікувана вартість предмета закупівлі становить більше 12 млн. грн.
Період за який мають надаватися договори (2021-2024 роки) , це період економічного спаду в країні, в який багато замовників порозривало договори та досить мало оголошували торги на проектування, а більше сконцентрувалися на доведенні вже існуючих проектів до їх логічного завершення, в тому числі і коригували вже існуючу проектну документацію. Ви і самі не з чуток, а на власному досвіді все це відчули. Так на Веб-порталі уповноваженого органу Вами загалом опубліковано 27 закупівель на коригування проектів.
Отже, враховуючи те, що виконання коригування проектної документації також вимагає специфічних знань і навичок у сфері проектування, та досить часто технічно більш складне і має більші вартісні показники ніж першочерговий проект та такі зкореговані проекти вже відповідають всім оновленим нормативним документам, в тому числі і щодо доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, що нажаль стало досить актуально в наш час, просимо Вас, розглянути можливість розширення критеріїв досвіду для учасників, які мають документально підтверджений досвід укладення договорів з коригування проектної документації за вказаний період. В той же час додати критерії вартості аналогічного договору.
Тож, виходячи з вище наведених даних, хочемо запропонувати, Вам викласти вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (п.1.3.1 розділу 2 додатку 2 тендерної документації) в наступній редакції:
1.3.1. Учасник повинен документально підтвердити власний досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років аналогічного(-их) договору(-ів) щодо виконання проектних робіт (та/або коригування) (в якості генпроектувальника) з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) вулиць і доріг за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 в межах міської забудови з перекладанням та/або прокладанням інженерних мереж, виконані в повному обсязі, за встановленою формою:
* Договір повинен бути підписаний протягом 2021-2024 років.
** Сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 80% від суми очікуваної вартості предмета закупівлі.
Це дозволить врахувати потенційних учасників, які мають відповідний досвід у галузі проектування, але можуть бути обмежені поточними кваліфікаційними вимогами і в той же час убезпечить Вас від недосвідчених учасників та спонукає учасників до активного зниження ціни пропозиції і в той же час убезпечить Вас від недосвідчених учасників.
В світлі останніх скандалів та публікацій в ЗМІ, громадськість позитивно сприйме розширення конкуренції та значної економію коштів киян.
В свою чергу, ми гарантуємо, що в разі внесення вищевказаних змін, наша початкова ставка буде значно нижче ніж 10% від очікуваної вартості.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.05.2024, 12:55)
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що коригування проектної документації не може вважатися аналогічним досвідом з виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації за предметом закупівлі, так як при коригуванні може виконуватися як коригування окремих розділів проектної документації, так і всієї документації в цілому. Тому при розгляді таких пропозицій учасників неможливо буде об'єктивно проаналізувати та оцінити такий аналогічний досвід.
Щодо пропозиції встановлення критерію вартості аналогічного договору повідомляємо, що даний критерій призведе до дискримінації та штучного обмеження конкуренції, оскільки сума виконання аналогічного договору жодним чином не доводить досвід та якість виконаних робіт.
Враховуючи вищенаведене, внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації є недоцільним.
Щодо пропозиції встановлення критерію вартості аналогічного договору повідомляємо, що даний критерій призведе до дискримінації та штучного обмеження конкуренції, оскільки сума виконання аналогічного договору жодним чином не доводить досвід та якість виконаних робіт.
Враховуючи вищенаведене, внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації є недоцільним.
03.05.2024, 16:17
Щодо аналогічного договору
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! Згідно з п.1.3.1. Учасник повинен документально підтвердити власний досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років аналогічного(-их) договору(-ів) щодо виконання проектних робіт (в якості генпроектувальника) з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) вулиць і доріг за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 в межах міської забудови з перекладанням та/або прокладанням інженерних мереж, виконані в повному обсязі.
Просимо роз'яснити, чи буде вважатись аналогічним договір, роботи по якому проводились на дорозі державного значення, але в межах населеного пункта, а саме села.
Також, для збільшення конкуренції і, відповідно, зниження в кінцевому рахунку, вартості закупівлі за результатами торгів, просимо розширити кваліфікаційні вимоги щодо досвіду виконання робіт до 5-ти років.
Просимо роз'яснити, чи буде вважатись аналогічним договір, роботи по якому проводились на дорозі державного значення, але в межах населеного пункта, а саме села.
Також, для збільшення конкуренції і, відповідно, зниження в кінцевому рахунку, вартості закупівлі за результатами торгів, просимо розширити кваліфікаційні вимоги щодо досвіду виконання робіт до 5-ти років.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован07.05.2024, 10:49)
Шановний учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що досвід виконання аналогічного договору з капітального ремонту на дорозі державного значення, в межах населеного пункту, а саме села, не буде вважатись належним підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору, так як відповідно до пп.1.3.1 п. 1.3 Розділу 2 Додатку 2 Тендерної документації аналогічним вважається досвід виконання проектних робіт саме в межах міської забудови з перекладанням та/або прокладанням інженерних мереж.
Щодо вимоги виконання аналогічного договору протягом останніх 3 (трьох) років, повідомляємо, що дана вимога є сталою та незмінною у всіх закупівлях Замовника, та не буде змінюватися під потреби окремих учасників.
Щодо вимоги виконання аналогічного договору протягом останніх 3 (трьох) років, повідомляємо, що дана вимога є сталою та незмінною у всіх закупівлях Замовника, та не буде змінюватися під потреби окремих учасників.
08.05.2024, 11:50
Щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Общий вопрос о закупке
В своїй відповіді 07 травня 2024 10:49 ви говорите не правду, а саме: «Щодо вимоги виконання аналогічного договору протягом останніх 3 (трьох) років, повідомляємо, що дана вимога є сталою та незмінною у всіх закупівлях Замовника, та не буде змінюватися під потреби окремих учасників.».
Так відповідно до рішенні АМКУ від 14.09.2021 №20913 (а частина змін була внесена та опублікована ще до рішення АМКУ – після подачі скарги) за процедурою закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-06-003238-a , Ви
внесли зміни і щодо строків (договір повинен бути укладений протягом останніх 5 РОКІВ від дати, що передує даті оголошення закупівлі) і щодо обсягів (сума наданих актів виконаних робіт повинна бути не меншою, ніж 50% від суми Договору).
А відповідно до рішенні АМКУ від 09.12.2021 №27364 за процедурою закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-17-005835-c Ви внесли зміни щодо строку давності листа відгука.
Рішення АМКУ вибрані з Вашої практики, щоб Ви їх згадали. Звісно є ще безліч подібних рішень в інших замовників.
В даному випадку, як і завжди до речі, Ваша відповідь що Ви завжди так робили, не грає вам на користь. Оскільки свідчить, що Ви завжди дискримінували, як Ви їх назвали – «ОКРЕМИХ УЧАСНИКІВ», і так виходить, що напевно на користь якихось не окремих учасників.
Тобто, щоб змусити Вас діяти в рамках чинного законодавства України, Вас потрібно підштовхнути до цього скаргою в АМКУ?
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію щодо досвіду відповідно до двох попередніх звернень учасників, в іншому випадку, ми, або хтось з учасників які писали звернення, вимушені будемо подати скаргу в АМКУ і Ви все одно будете змушені внести ці зміни, але через 3 тижні.
Практика АМКУ на 100% на нашому боці. Та Ви й самі це чудово знаєте з відповідних рішень АМКУ.
Так відповідно до рішенні АМКУ від 14.09.2021 №20913 (а частина змін була внесена та опублікована ще до рішення АМКУ – після подачі скарги) за процедурою закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-06-003238-a , Ви
внесли зміни і щодо строків (договір повинен бути укладений протягом останніх 5 РОКІВ від дати, що передує даті оголошення закупівлі) і щодо обсягів (сума наданих актів виконаних робіт повинна бути не меншою, ніж 50% від суми Договору).
А відповідно до рішенні АМКУ від 09.12.2021 №27364 за процедурою закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-17-005835-c Ви внесли зміни щодо строку давності листа відгука.
Рішення АМКУ вибрані з Вашої практики, щоб Ви їх згадали. Звісно є ще безліч подібних рішень в інших замовників.
В даному випадку, як і завжди до речі, Ваша відповідь що Ви завжди так робили, не грає вам на користь. Оскільки свідчить, що Ви завжди дискримінували, як Ви їх назвали – «ОКРЕМИХ УЧАСНИКІВ», і так виходить, що напевно на користь якихось не окремих учасників.
Тобто, щоб змусити Вас діяти в рамках чинного законодавства України, Вас потрібно підштовхнути до цього скаргою в АМКУ?
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію щодо досвіду відповідно до двох попередніх звернень учасників, в іншому випадку, ми, або хтось з учасників які писали звернення, вимушені будемо подати скаргу в АМКУ і Ви все одно будете змушені внести ці зміни, але через 3 тижні.
Практика АМКУ на 100% на нашому боці. Та Ви й самі це чудово знаєте з відповідних рішень АМКУ.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.05.2024, 16:37)
Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, встановленому у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі і тому зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, встановленому у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі і тому зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть.
08.05.2024, 11:52
Щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
Повідомляємо Вам наступне.
Згідно з абз. 1. п. 54 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості): «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або оголошення про проведення відкритих торгів здійснюється замовником відповідно до цього пункту.»
Згідно з абз. 2. п. 54 Особливостей: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. ЗАМОВНИК ПОВИНЕН ПРОТЯГОМ ТРЬОХ ДНІВ З ДНЯ ЇХ ОПРИЛЮДНЕННЯ НАДАТИ ВІДПОВІДЬ НА ЗВЕРНЕННЯ ТА ОПРИЛЮДНИТИ ЙОГО В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ.»
Згідно абз. 6. п. 54 Особливостей: «ДЛЯ ПОНОВЛЕННЯ ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ ЗАМОВНИК ПОВИНЕН РОЗМІСТИТИ ВІДПОВІДЬ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ З ОДНОЧАСНИМ ПРОДОВЖЕННЯМ СТРОКУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ НЕ МЕНШЕ НІЖ НА ЧОТИРИ ДНІ.»
На питання, яке були опубліковано 03 травня 2024 Ви надали відповіді 07 травня 2024. Тобто на 4-ий день, чим порушили вимоги абз. 2. п. 54 Особливостей.
Просимо Вас на вимогу абз. 6. п. 54 Особливостей, продовжити строк подачі тендерних пропозицій не менше ніж на 4 дні щодо питання щодо якого було протерміновано строки надання відповіді.
З цим порушенням, закупівля вже підсвічується в ДАСУ з індикатором ризику. Тобто моніторинг скоріш за все розпочнеться після публікації договору.
Під час моніторингу ДАСУ будуть виявлені дані порушення закону та на Вас ймовірно може бути накладено штраф. Розмір штрафу: 1700 гривень штрафу за перше порушення 3400 гривень якщо таке порушення уже мало місце цього року. Також ДАСУ може вимагати розірвати договір, і навряд чи хтось із учасників чи Ви цього хочете.
Повідомляємо Вам наступне.
Згідно з абз. 1. п. 54 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості): «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або оголошення про проведення відкритих торгів здійснюється замовником відповідно до цього пункту.»
Згідно з абз. 2. п. 54 Особливостей: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. ЗАМОВНИК ПОВИНЕН ПРОТЯГОМ ТРЬОХ ДНІВ З ДНЯ ЇХ ОПРИЛЮДНЕННЯ НАДАТИ ВІДПОВІДЬ НА ЗВЕРНЕННЯ ТА ОПРИЛЮДНИТИ ЙОГО В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ.»
Згідно абз. 6. п. 54 Особливостей: «ДЛЯ ПОНОВЛЕННЯ ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ ЗАМОВНИК ПОВИНЕН РОЗМІСТИТИ ВІДПОВІДЬ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ З ОДНОЧАСНИМ ПРОДОВЖЕННЯМ СТРОКУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ НЕ МЕНШЕ НІЖ НА ЧОТИРИ ДНІ.»
На питання, яке були опубліковано 03 травня 2024 Ви надали відповіді 07 травня 2024. Тобто на 4-ий день, чим порушили вимоги абз. 2. п. 54 Особливостей.
Просимо Вас на вимогу абз. 6. п. 54 Особливостей, продовжити строк подачі тендерних пропозицій не менше ніж на 4 дні щодо питання щодо якого було протерміновано строки надання відповіді.
З цим порушенням, закупівля вже підсвічується в ДАСУ з індикатором ризику. Тобто моніторинг скоріш за все розпочнеться після публікації договору.
Під час моніторингу ДАСУ будуть виявлені дані порушення закону та на Вас ймовірно може бути накладено штраф. Розмір штрафу: 1700 гривень штрафу за перше порушення 3400 гривень якщо таке порушення уже мало місце цього року. Також ДАСУ може вимагати розірвати договір, і навряд чи хтось із учасників чи Ви цього хочете.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.05.2024, 16:37)
Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, відповідно до п. 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднив в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а тому підстави для продовження строку подачі тендерних пропозицій не менше ніж на 4 дні у Замовника відсутні відповідно до абз. 6. п. 54 Особливостей.