Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 27.04.2024 11:16. Дата последних изменений - 23.05.2024 10:45

Маскувальні комплекти -

Идентификатор закупки UA-2024-04-27-000165-a  
ID a4eec458fbb34276bb9213d0315e0f1e  
Общая ожидаемая стоимость закупки
93`182`040.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ  
Общая ожидаемая стоимость закупки 93`182`040.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 931`820.40 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
27.04.24
Период уточнений
до 03.05.24
Прием предложений
до 08.05.24
Аукцион
08.05.24
Квалификация
с08.05.24
Предложения рассмотрены
с16.05.24
Завершен
23.05.24
29.04.2024, 11:35
Щодо внесення змін в проект Договору ,що оприлюднено
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику ! На інженерне майно не має державних стандартів окремих . відповідно цього
просимо уточнення по п.2.1
1.Відповідно розміщеній інформації в п.2.1 проекту Договору йде вимога на відповідність державним стандартам на вид товару – які стандарти або ДСТУ Ви маєте на увазі? Це інженерне майно ……
2. про які висновки (протоколи ) для виготовлення речового майна Ви маєте на увазі?
Ми поставляємо інженерне майно !
3. Далі в п.2.3 Договору знову треба прибрати словосполучення « стандартам» на території України.
На інженерне майно не має стандартів окремих .
Таким чином , Просимо внести зміни в проект договору який оприлюднено , а саме :
2. Якість товару
Пункт 2.1 викласти в стандартній редакції всіх Договорів ЗСУ , а саме :
Постачальник повинен поставити Замовнику передбачений цим Договором Товар якість та експлуатаційна документація якого відповідає ТУ в кількості ,асортименті і комплектності зазначеним у Специфікації, що є невід’ємною частиною даного Договору.
Товар ,що постачається за договором повинен бути новим ,виготовленим у 2024 році та таким ,що не був в експлуатації.
Постачальник гарантує відповідність поставленого Товару умовам Договору ,технічним умовам ,конструкторській та технологічній документації ,діючій у Постачальника і затвердженій встановленим порядком та підтверджуватись Сертифікатом відповідності та /або сертифікатом якості на партію товару.
Дякуємо за розгляд.

Ответ заказчика (ответ зарегистрирован01.05.2024, 11:02)
Шановний потенційний учаснику, Дякуємо за ваше запитання, внесено відовідні зміни до тендерної докумнетації закупівлю та завантеажено на сайт.
02.05.2024, 13:35
Терміни постачання
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на терміни постачання товару: лот 1 (1800 комплектів) - до 01.08.2024, лот 2 (700 комплектів) - до 01.10.2024. При проведенні закупівлі у травні місяці Ви вимагаєти здійснити поставку 1800 комплектів за 2,5 місяців, а на постачання 700 комплектів даєте термін майже у два рази більше. Будьте логічними та послідовними у своїх вимогах та приведіть терміни постачання за лотами у відповідність, збільшивши термін постачання за лотом 1 хоча б до 6 місяців (до 01.12.2024 року).
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.05.2024, 11:48)
Шановний потенційний учаснику, Дякуємо за ваше запитання, терміни постачання товару обумовленні потребою органів ДПСУ.
Оскільки Лот № 1 передбачає закупівлю літніх маскувальних комплектів, що в свою чергу передбачає стислі терміни постачання які обумовлені нагальною потребою.