Процедура закупки объявлена 24.04.2024 22:35. Дата последних изменений - 29.04.2024 11:04
Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
Идентификатор закупки | UA-2024-04-24-013594-a | |
ID | e872e19da22d45f6b26434987963d533 |
Ожидаемая стоимость
7`200.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинними нормативними документами, затвердженими у встановленому законодавством порядку, вимогам Законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами), «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 року №4004-ХІІ, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 року № 1140 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини». Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявок Замовника впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника мілкими партіями. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок. Термін постачання - до 31.12.2024 року. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Брацлавський психоневрологічний будинок-інтернат | |
Ожидаемая стоимость | 7`200.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
24.04.24
Прием предложений
до 29.04.24
Закупка не состоялась
29.04.24
Спецификация закупки
1) |
Сухарі панірувальні, з пшеничного борошна, без спецій, ДСТУ 8708, 1 кг
ДК 021:2015: 15820000-2 - Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 22870, Україна, Вінницька область, Тульчинський р/н, смт Брацлав, М.Кривоноса,6
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинними нормативними документами, затвердженими у встановленому законодавством порядку, вимогам Законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами), «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 року №4004-ХІІ, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 року № 1140 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини». Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявок Замовника впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника мілкими партіями. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок. Термін постачання - до 31.12.2024 року. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 80 кілограм
|
Тендерная документация
Проект договора
Проєкт договору.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.04.2024 16:21
Версия документа от: 24.04.2024 16:21
ID: f5d789c5a7df4e3483193c539ff96602
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.04.2024 22:33
Версия документа от: 24.04.2024 22:33
ID: 8394bb6dff2a4572a8d1caa7fa658168
|
Oписание критериев
Технічні характеристики предмета закупівлі
Сухарі панірувальні, з пшеничного борошна, без спецій, ДСТУ 8708, 1 кг
Технічні характеристики
Вид борошна
Наявність спецій
Відповідність ДСТУ 8708
|
Даты и сроки
Дата публикации | 24.04.2024 22:35 | |
Начало периода приема предложений | 24.04.2024 22:35 | |
Окончание периода приема предложений | 29.04.2024 11:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Брацлавський психоневрологічний будинок-інтернат |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 03188091 |
Юридический адрес | 22870, Україна, Вінницька область, Тульчинський район, смт. Брацлав, вул. Максима Кривоноса, буд. 6 |