Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 10.04.2024 19:26. Дата последних изменений - 26.04.2024 17:31

Куленепробивний одяг -

Идентификатор закупки UA-2024-04-10-012133-a  
ID 020f31b968a842408ff95eaf15165ce5  
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`656`766.50 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Бронековдра 1 класу захисту ДСТУ згідно додатку 2 Оголошення про закупівлю та додатку 1 Оголошення про закупівлю у розділі "Документи закупівлі"

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Військова частина А4638  
Общая ожидаемая стоимость закупки 1`656`766.50 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
10.04.24
Период уточнений
до 16.04.24
Прием предложений
до 18.04.24
Аукцион
18.04.24
Квалификация
с18.04.24
Предложения рассмотрены
с20.04.24
Завершен
26.04.24
11.04.2024, 15:13
Кваліфікований електронний підпис
Общий вопрос о закупке
Добрий день! Згідно п. 12 Оголошення вказано перелік сканованих копій документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції для участі у спрощеній закупівлі.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України “Про публічні закупівлі” під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Надайте будь ласка роз’яснення чи можна листи/довідки/будь-які документи, які готує безпосередньо Учасник завантажити у формі електронних документів та накласти електронний підпис посадової особи учасника закупівлі, яка підписала документи пропозиції?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован12.04.2024, 10:12)
Шановний учаснику!
Відповідно до частини 5 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовнику заборонено вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
З огляду на цю законодавчу заборону, учасникам дозволено надати всі документи (листи/довідки/будь-які документи) зазначені у п. 12 Оголошення про закупівлю у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
12.04.2024, 10:21
інформація про походження товару
Общий вопрос о закупке
Вимогами Оголошення передбачено надання у складі інформацію про походження товару у разі, якщо предметом закупівлі є товар, що підтверджується сертифікатом про походження товару/засвідченою декларацією про походження товару/декларацією про походження товару/сертифікатом про регіональне найменування товару.
Наша компанія є ліцензованим виробником запропонованого товару, а саме Бронековдри, країна походження товару є Україна.
Згідно вимог п. 6 статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”, встановлено, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Підкажіть будь ласка чи можна на підтвердження інформації про походження товару надати декларацію постачальника про відповідність Товару за формою, визначеною Додатком А2 до ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 та/або паспорт на готовий виріб, який у повній мірі підтверджує характеристики товару?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован12.04.2024, 13:15)
Шановний учаснику!
З метою надання документу до пп. 11 пункту 12 Оголошення про закупівлю дозволено підтвердження технічним паспортом та Додатком А2 до ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 лише у разі наявності в ньому даних про країну походження товару. У разі відсутності будь якого документу на підтвердження даної інформації - підприємство надає відповідну довідку з інформацією про країну походження товару та поясненням відсутності документів які б підтверджували країну походження товару.
12.04.2024, 15:37
Рівень балістичної стійкості V50
Общий вопрос о закупке
Доброго дня.
Відповідно до вимог тендерної документації, передбачено випробування у відповідності до NATO STANAG 2920. Наразі єдиним чинним документом в Україні, що передбачає випробування згідно цього стандарту є ВСТ 01.301.010-2021.
Відповідно до вимог п.п. Б.1 п 5.3.6 ВСТ 01.301.010-2021 передбачено рекомендований рівень балістичної стійкості V50 не менше 600 м/с.
Також згідно п.п. Д п.п., показник V50 визначається як середнє арифметичне значення шести зафіксованих швидкостей, кожна з яких входить в допустимий інтервал.
Зважаючи на метод оцінювання, що передбачений чинними нормативними документами, отримати визначений замовником показник 614,5 м/с є математично майже не можливим.
Просимо внести зміни до тендерної документації та визначити необхідний показник V50 у відповідності до рекомендованого, а саме "не менше 600 м/с".
Дякуємо за розуміння!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован12.04.2024, 18:56)
Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення! Ми приймемо до уваги і зробимо відповідні уточнення у документації найближчим часом.