Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 21.06.2024 10:20. Дата последнего редактирования мониторинга 16.07.2024 11:16

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2024-06-21-000058  
ID 7955f18e5e7a4f35b3ced9bb07684d43  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
21.06.24
Завершено

Выводы

Описание За результатами аналізу щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі та змін до нього вимогам Закону, та Особливостям № 1275, розгляду пропозиції ТОВ «МІТФОРМ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок -  
Дата публикации 09.07.2024 14:28  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі та змін до нього Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення зі змінами про проведення спрощеної закупівлі Військової частини 3078 Національної гвардії України (далі - Замовник) від 01.04.2024 № 192, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій від 15.04.2024, пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «МІТФОРМ» (далі – ТОВ «МІТФОРМ»), протокольне рішення від 22.04.2024 № 311, повідомлення про намір укласти договір, договір від 30.04.2024 № 108/ВОЗ-2024 на загальну суму 123 564 000,00 грн з ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 26.06.2024 та 28.06.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до вимог пункту 16.6 оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) пропозиція учасника повинна містити достовірну інформацію. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі виявлення та/або отримання інформації про невідповідність інформації в пропозиції учасника вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та/або вимогам до предмета закупівлі, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону. Так, відповідно до вимог пункту 19 Додатку 1 Оголошення учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сканований оригінал в кольоровому вигляді або завірену Учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копію Балансу, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2022 рік або за останній звітній період за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 (зі змінами) та від 25.02.2000 № 39 (зі змінами) та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)», який має бути у розмірі не менше 100 % очікуваної вартості предмету закупівлі. Очікувана вартість даної закупівлі 129 500 000,00 гривень. Учасник ТОВ «МІТФОРМ» у складі тендерної пропозиції надав сканований оригінал в кольоровому вигляді фінансової звітності малого підприємства за 2023 рік ТОВ «МІТФОРМ» з квитанцією про її прийняття, відповідно до якої чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за звітний період (2023) складає 130 391 700 гривень. Водночас згідно з інформацією оприлюдненою на сервісах Clarity Project (https://clarity-project.info), Опендатабот (https://opendatabot.ua/open/checkreports) та Youcontrol (https://youcontrol.com.ua/) обсяг доходу за 2023 рік ТОВ «МІТФОРМ» становить 79 391 700 гривень. На запит Держаудитслужби від 27.06.2024 Замовником 28.06.2024 надано пояснення у якому зазначено, зокрема, що «…Термін розгляду звернень органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції може становити до 30 днів, що призведе до порушення термінів розгляду Учасника встановлених Законом України «Про публічні закупівлі»… … аналітична інформація розділу «Фінансова звітність» не замінює наявну офіційну інформацію, не встановлює будь-які факти або обставини, що мають юридичне значення, й не може бути використана як експертні, аудиторські та інші офіційні висновки.». Таким чином, інформація щодо обсягу доходу (виручки) ТОВ «МІТФОРМ» за 2023 рік у розмірі 79 391 700 грн, яка міститься в базах даних, відкритих для доступу органу державного фінансового контролю та інших користувачів, не відповідає інформації, наданої ТОВ «МІТФОРМ» у складі тендерної пропозиції для підтвердження фінансової спроможності (обсяг доходу (виручки) за 2023 рік - 130 391 700 грн). Водночас Замовник не скористався правом звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Зазначене може свідчить про наявність ризику відсутності у переможця торів відповідної фінансової спроможності щодо його можливостей із забезпечення реалізації зазначеної закупівлі та виконання ним вимог з постачання товарів.  
Обнаружены нарушения (да/нет) Нарушения не определены  
Дата создания 09.07.2024 14:28  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.06.2024 № 126 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 червня 2024 року № 168-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 61 UA-2024-04-01-011036-a 01.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ  
Дата решения о начале мониторинга 20.06.2024 00:00  
Дата публикации 21.06.2024 12:05  
Дата создания 21.06.2024 12:05  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
chia86@ukr.net 

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
onischuk.monitoryng@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 21.06.2024 12:05 - 13.07.2024 00:00  
Дата публикации решения о результатах 09.07.2024 14:28 - 13.07.2024 00:00