Процедура закупки объявлена 04.04.2018 15:54. Дата последних изменений - 05.06.2018 00:00
Послуга з організації лікувального харчування хворим у КНП «ООМЦПЗ»ООР» -
| Идентификатор закупки | UA-2018-04-04-000570-b | |
| ID | ca76910936304534860e68c3f366c345 |
Ожидаемая стоимость
4`021`200.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням тендерного комітету КНП «ООМЦПЗ»ООР» Протокол №12/18 від «04» квітня 2018 року (внесені зміни у ТД протокол № 13/18 від 12.04.2018року)внесені зміни ТК протокол№27/18 від 27.04.2018р.)
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний медичний центр психічного здоров*я" Одеської обласної ради | |
| Ожидаемая стоимость | 4`021`200.00 Гривна (без НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 20`106.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
04.04.18
Период уточнений
до 30.04.18
Период обжалования
до 06.05.18
Прием предложений
до 10.05.18
Аукцион
11.05.18
Квалификация
с11.05.18
Предложения рассмотрены
с25.05.18
Закупка не состоялась
05.06.18
10.04.2018, 12:53. ID:
UA-2018-04-04-000570-b.b1
Требование (Жалоба)
Працівники
Пунктом 2 Додатку 2 Тендерної документації вимагається надання документів підтверджуючих спеціальну освіту співробітників підприємства (кухарів, робітників харчоблоку, робітників, які обслуговують складські приміщення та автотранспорт).
Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників для осіб, які займають посади кухонних робітників, робітників, які обслуговують складські приміщення та автотранспорт, наявність спеціальної освіти не вимагається.
Вимагаю внести зміни в тендерну документацію та зазначити, що документи, підтверджуючі наявність спеціальної освіти, необхідно надати лише на осіб, що займають посади та виконують обов’язки, що вимагають наявності відповідної спеціальної освіти, а саме КУХАРІ.
Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників для осіб, які займають посади кухонних робітників, робітників, які обслуговують складські приміщення та автотранспорт, наявність спеціальної освіти не вимагається.
Вимагаю внести зміни в тендерну документацію та зазначити, що документи, підтверджуючі наявність спеціальної освіти, необхідно надати лише на осіб, що займають посади та виконують обов’язки, що вимагають наявності відповідної спеціальної освіти, а саме КУХАРІ.
Внесені зміни від 12.04.2018
- копії особових медичних книжок співробітників підприємства (кухарів, робітників харчоблоку, робітників, які обслуговують складські приміщення та автотранспорт), дійсними на дату розкриття тендерної пропозиції завірені печаткою та підписом уповноваженої особи учасника.
- копії документів підтверджуючих спеціальну освіту(кухарів)
- копії трудових книжок (або трудових договорів) (кухарів, робітників харчоблоку, робітників, які обслуговують складські приміщення та автотранспорт), підтверджуючих працевлаштування на підприємстві Учасника.
- копії особових медичних книжок співробітників підприємства (кухарів, робітників харчоблоку, робітників, які обслуговують складські приміщення та автотранспорт), дійсними на дату розкриття тендерної пропозиції завірені печаткою та підписом уповноваженої особи учасника.
- копії документів підтверджуючих спеціальну освіту(кухарів)
- копії трудових книжок (або трудових договорів) (кухарів, робітників харчоблоку, робітників, які обслуговують складські приміщення та автотранспорт), підтверджуючих працевлаштування на підприємстві Учасника.
Ответ заказчика: 12.04.2018 15:49
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком
10.04.2018, 12:54. ID:
UA-2018-04-04-000570-b.b2
Требование (Жалоба)
Заборона залучати до надання послуг третіх осіб
Пунктом 4.3.4 Додатку 4 Тендерної документації забороняється залучати до надання послуг третіх осіб.
За закупівлею з ідентифікатором UA-2018-02-21-000837-c за аналогічною ситуацією Вами було надано відповідь «Наявність третіх осіб або відсутність третіх осіб, а саме субпідрядників у Учасника, не оказує впливу щодо кола потенційних учасників.».
По-перше, звертаємо Вашу увагу на визначення терміну «субпідрядник», відповідно до ст. 838 Цивільного кодексу України, а також на визначення термінів «послуги» та «роботи», що зазначені в статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до зазначених положень - треті особи, які можуть бути залученні до надання послуг не є субпідрядниками, оскільки останні залучаються для виконання робіт, а предметом закупівлі є послуги, в тому числі відповідно до пункту 3 Розділу 3 Тендерної документації.
По-друге, «відсутність третіх осіб оказує вплив щодо кола потенційних Учасників», оскільки дана вимога Замовника позбавляє можливості прийняти участь в закупівлі Учасників, що не є виробниками готових страв, які постачатимуться Учасником під час надання послуги, у разі залучення третіх осіб саме для доставки готових страв з метою надання послуги, чи на будь-якому іншому етапі залучити третіх осіб для надання послуг, що є предметом закупівлі. Залучення третіх осіб Виконавцем (Учасником) ніяким чином не впливає на якість виконання договору, в тому числі на безпосереднє надання послуг.
З урахуванням викладеного, даний пункт вважаю таким, що порушує принципи публічних закупівель, оскільки Замовником звужено коло потенційних учасників та обмежено конкуренцію, що є недопустимим відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги п. 4.2.3 Додатку 4 Тендерної документації щодо заборони залучення третіх осіб є такими, що суперечать чинним нормативно-правовим актам та переслідують за ціль – звуження кола учасників; є дискримінаційними та підлягають виключенню, в інакшому випадку буду змушений звернутися до органу оскарження з метою усунення порушення та захисту свого права.
За закупівлею з ідентифікатором UA-2018-02-21-000837-c за аналогічною ситуацією Вами було надано відповідь «Наявність третіх осіб або відсутність третіх осіб, а саме субпідрядників у Учасника, не оказує впливу щодо кола потенційних учасників.».
По-перше, звертаємо Вашу увагу на визначення терміну «субпідрядник», відповідно до ст. 838 Цивільного кодексу України, а також на визначення термінів «послуги» та «роботи», що зазначені в статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до зазначених положень - треті особи, які можуть бути залученні до надання послуг не є субпідрядниками, оскільки останні залучаються для виконання робіт, а предметом закупівлі є послуги, в тому числі відповідно до пункту 3 Розділу 3 Тендерної документації.
По-друге, «відсутність третіх осіб оказує вплив щодо кола потенційних Учасників», оскільки дана вимога Замовника позбавляє можливості прийняти участь в закупівлі Учасників, що не є виробниками готових страв, які постачатимуться Учасником під час надання послуги, у разі залучення третіх осіб саме для доставки готових страв з метою надання послуги, чи на будь-якому іншому етапі залучити третіх осіб для надання послуг, що є предметом закупівлі. Залучення третіх осіб Виконавцем (Учасником) ніяким чином не впливає на якість виконання договору, в тому числі на безпосереднє надання послуг.
З урахуванням викладеного, даний пункт вважаю таким, що порушує принципи публічних закупівель, оскільки Замовником звужено коло потенційних учасників та обмежено конкуренцію, що є недопустимим відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги п. 4.2.3 Додатку 4 Тендерної документації щодо заборони залучення третіх осіб є такими, що суперечать чинним нормативно-правовим актам та переслідують за ціль – звуження кола учасників; є дискримінаційними та підлягають виключенню, в інакшому випадку буду змушений звернутися до органу оскарження з метою усунення порушення та захисту свого права.
Доброго дня, тендерним комітетом розглянуто Ваше зауваження та внесені зміни .
Ответ заказчика: 12.04.2018 15:53
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком
10.04.2018, 12:55. ID:
UA-2018-04-04-000570-b.b3
Требование (Жалоба)
Проектна потужність підприємства (харчоблоку) та обладнання в достатній кількості
Відповідно до пункту 16.1. СанПин 42-123-5777-91 керівники підприємств громадського харчування повинні забезпечити наявність достатньої кількості виробничого обладнання, посуду та іншого матеріально-технічного обладнання, також відповідно до пункту 11.2 зазначених норм - кількість страв, що виготовляються повинні відповідати проектній потужності підприємства.
Для з’ясування питання, що потужності підприємства підтверджують/не підтверджують можливість надання послуг, що є предметом закупівлі, просимо внести в тендерну документацію інформацію про середню кількість хворих на добу в Вашій установі.
Без інформації щодо об’єму приготування страв в день, необхідного для надання харчування пацієнтам Вашої установи, Учасником неможливо встановити чи відповідатимуть потужності харчоблоку встановленим вимогам (особливо у разі використання обладнання та потужностей харчоблоку для приготування страв іншим закладам) та чи матиму я змогу надавати послуги, відповідно до законодавства, в тому числі виконувати норми, що зазначені вище.
Прошу внести в тендерну документацію вимогу про надання документального підтвердження наявності необхідної проектної потужності та кількості виробничого обладнання, посуду та іншого матеріально-технічного обладнання.
В інакшому випадку надане Учасниками підтвердження наявної матеріально-технічної бази вважатиметься фіктивним, оскільки не відображає реальної картини щодо спроможності учасника забезпечити надання послуг через відсутність відповідних виробничих потужностей, а зазначена вимога Замовника вважатиметься формальною та такою, що надає можливість участі технічним учасникам, які не мають реальних можливостей з приготування їжі встановленого об’єму та відповідно надання послуг, у разі укладення договору, буде виконано з порушенням законодавства.
Для з’ясування питання, що потужності підприємства підтверджують/не підтверджують можливість надання послуг, що є предметом закупівлі, просимо внести в тендерну документацію інформацію про середню кількість хворих на добу в Вашій установі.
Без інформації щодо об’єму приготування страв в день, необхідного для надання харчування пацієнтам Вашої установи, Учасником неможливо встановити чи відповідатимуть потужності харчоблоку встановленим вимогам (особливо у разі використання обладнання та потужностей харчоблоку для приготування страв іншим закладам) та чи матиму я змогу надавати послуги, відповідно до законодавства, в тому числі виконувати норми, що зазначені вище.
Прошу внести в тендерну документацію вимогу про надання документального підтвердження наявності необхідної проектної потужності та кількості виробничого обладнання, посуду та іншого матеріально-технічного обладнання.
В інакшому випадку надане Учасниками підтвердження наявної матеріально-технічної бази вважатиметься фіктивним, оскільки не відображає реальної картини щодо спроможності учасника забезпечити надання послуг через відсутність відповідних виробничих потужностей, а зазначена вимога Замовника вважатиметься формальною та такою, що надає можливість участі технічним учасникам, які не мають реальних можливостей з приготування їжі встановленого об’єму та відповідно надання послуг, у разі укладення договору, буде виконано з порушенням законодавства.
Доброго дня, тендерним комітетом розглянуто та внесені зміни у ТД
Ответ заказчика: 12.04.2018 15:51
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком
13.04.2018, 11:47. ID:
UA-2018-04-04-000570-b.c4
Требование (Жалоба)
потужності на обладнання для забезпечення надання посуг певного об'єму
За результатами вимог, що розміщені до зазначеної процедури, Вами внесено зміни в тендерну документацію, зокрема вимагається надання опису потужності та кількості виробничого обладнання, посуду та іншого обладнання для забезпечення харчування, орієнтовано, тисячі хворих на добу за підписом уповноваженої особи учасника.
Оцінка потужностей та кількості виробничого обладнання – це повноваження, яким наділена виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі - Держпродспоживслужба) (згідно Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 № 2042-VIII та Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР).
Зазначений державний орган уповноважений здійснювати оцінку та контроль за потужностями та кількістю виробничого обладнання оператору ринку, шляхом проведення перевірок та обстеження дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти.
Таким чином, документом, що в Вашому випадку підтверджує наявність потужності та кількості виробничого обладнання, посуду та іншого обладнання для забезпечення харчування, орієнтовано, тисячі хворих на добу (або будь-якого іншого об’єму), тобто, що оператор ринку здійснює свою діяльність в рамках закону та здатен забезпечити належну якість та конкретні об’єми, які можуть бути виготовленні на потужності, а також має достатню кількість обладнання є АКТ ПЕРЕВІРКИ, ВИДАНИЙ ОРГАНАМИ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ.
Враховуючи, внесені зміни, надане Учасниками підтвердження наявної матеріально-технічної бази вважається фіктивним, оскільки не відображає реальної картини щодо спроможності учасника забезпечити надання послуг згідно чинного законодавства, а зазначена вимога Замовника є формальною, так як, документ, що вимагається надається Учасником в довільній формі. Відповідно той чи інший Учасник в будь-якому разі буде вважати, що наявне в нього обладнання (в тій чи іншій кількості, навіть з детальним описом та переліченим) є достатнім для забезпечення харчування пацієнтів Вашої установи, що може бути протилежним вимогам законодавства.
З урахуванням викладених положень, зрозуміло, що підтвердження наявності та кількості обладнання, необхідного для забезпечення харчування певного об’єму, ні в якому випадку не може надаватися Учасниками «за власноручним підписом» у формі опису, оскільки для встановлення/надання зазначеної інформації необхідно здійснити оцінку потужностей та кількості виробничого обладнання, що згідно законодавства проводиться органами Держпродспоживслужби.
Вимагаю внести в тендерну документацію вимогу про надання вищевказаного документу, а саме АКТУ ПЕРЕВІРКИ, ВИДАНОГО ОРГАНАМИ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ, оскільки це є встановлений законодавством документ, що підтверджує наявність потужності та кількості виробничого обладнання, посуду та іншого обладнання, необхідного для забезпечення харчування того чи іншого об’єму.
Оцінка потужностей та кількості виробничого обладнання – це повноваження, яким наділена виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі - Держпродспоживслужба) (згідно Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 № 2042-VIII та Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР).
Зазначений державний орган уповноважений здійснювати оцінку та контроль за потужностями та кількістю виробничого обладнання оператору ринку, шляхом проведення перевірок та обстеження дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти.
Таким чином, документом, що в Вашому випадку підтверджує наявність потужності та кількості виробничого обладнання, посуду та іншого обладнання для забезпечення харчування, орієнтовано, тисячі хворих на добу (або будь-якого іншого об’єму), тобто, що оператор ринку здійснює свою діяльність в рамках закону та здатен забезпечити належну якість та конкретні об’єми, які можуть бути виготовленні на потужності, а також має достатню кількість обладнання є АКТ ПЕРЕВІРКИ, ВИДАНИЙ ОРГАНАМИ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ.
Враховуючи, внесені зміни, надане Учасниками підтвердження наявної матеріально-технічної бази вважається фіктивним, оскільки не відображає реальної картини щодо спроможності учасника забезпечити надання послуг згідно чинного законодавства, а зазначена вимога Замовника є формальною, так як, документ, що вимагається надається Учасником в довільній формі. Відповідно той чи інший Учасник в будь-якому разі буде вважати, що наявне в нього обладнання (в тій чи іншій кількості, навіть з детальним описом та переліченим) є достатнім для забезпечення харчування пацієнтів Вашої установи, що може бути протилежним вимогам законодавства.
З урахуванням викладених положень, зрозуміло, що підтвердження наявності та кількості обладнання, необхідного для забезпечення харчування певного об’єму, ні в якому випадку не може надаватися Учасниками «за власноручним підписом» у формі опису, оскільки для встановлення/надання зазначеної інформації необхідно здійснити оцінку потужностей та кількості виробничого обладнання, що згідно законодавства проводиться органами Держпродспоживслужби.
Вимагаю внести в тендерну документацію вимогу про надання вищевказаного документу, а саме АКТУ ПЕРЕВІРКИ, ВИДАНОГО ОРГАНАМИ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ, оскільки це є встановлений законодавством документ, що підтверджує наявність потужності та кількості виробничого обладнання, посуду та іншого обладнання, необхідного для забезпечення харчування того чи іншого об’єму.
Доброго дня, тендерним комітетом розглянуто Ваше зауваження та внесені зміни .
Ответ заказчика: 18.04.2018 18:31
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком
14.04.2018, 11:54. ID:
UA-2018-04-04-000570-b.a5
Требование (Жалоба)
Харчування хворих на туберкульоз
Просимо зазначити згідно якої вікової групи, передбачених Постановою Кабінету Міністрів України №1752 від 27.12.2001р., необхідно надати меню, розраховане для харчування хворих на туберкульоз.
Доброго дня, згідно Постанові Кабінету Міністрів України №1752 від 27.12.2001р. необхідно надати меню вікової групи більш як 18 років.
Ответ заказчика: 18.04.2018 17:05
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком
20.04.2018, 15:09. ID:
UA-2018-04-04-000570-b.a6
Требование (Жалоба)
Щодо внесення змін
В зв’язку з тим, що Держпродспоживслужба у ході державного контролю за своїми функціональними обов’язками самостійно не проводить дослідження (випробування) об’єктів санітарних заходів, а ці функції відповідно до ст. 11 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» покладено на уповноважені компетентним органом акредитовані лабораторії, а розрахунок технічних можливостей харчоблоку потребує підключення додатково спеціалізованих компетентних проектно-будівельні бюро, вимагаємо внести відповідні зміни та викласти у наступній редакції
«Додаток 2.
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
- Акт перевірки виданого органами Держпродспоживслужби або акредитованою лабораторією МОЗ України, що є підтвердженням потужності та виробничого обладнання.»
«Додаток 2.
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
- Акт перевірки виданого органами Держпродспоживслужби або акредитованою лабораторією МОЗ України, що є підтвердженням потужності та виробничого обладнання.»
Доброго дня, Ваша вимога відхилена тендерним комітетом
Ответ заказчика: 24.04.2018 14:44
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена
22.04.2018, 11:45. ID:
UA-2018-04-04-000570-b.a7
Требование (Жалоба)
Щодо вимоги, що суперечить законодавству, поданої щодо внесення змін з метою невиконання вимог Закону
Згідно вимоги номер: UA-2018-04-03-001720-a.a6, оприлюдненої до Вашої закупівлі, вимагається внесення змін до Тендерної документації.
Текст вимоги містить посилання на ст. 11 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Згідно якої, за словами автора вимоги, функції проведення дослідження (випробування) об’єктів санітарних заходів покладено на уповноважені компетентним органом акредитовані лабораторії. ПРОШУ ЗВЕРНУТИ УВАГУ - статтю 11 виключено на підставі Закону № 2042-VIII від 18.05.2017 (Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин) .
Оцінка потужностей та кількості виробничого обладнання – це повноваження, яким наділена виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та яка їх здійснює прямо за допомогою територіальних органів, не наділяючи своїми повноваженнями третіх осіб, в тому числі лабораторій.
Крім того, для оцінки потужностей харчоблоку не потрібно додатково залучати проектно-будівельні бюро, оскільки зазначений компетентний орган організовує та здійснює державний контроль з метою перевірки відповідності діяльності операторів ринку вимогам законодавства, а отже надає відповідний документ, що підтверджує здійснення Учасником діяльності відповідно до законодавства, в тому числі й вимоги до проектної потужності харчоблоку та обладнання.
Текст вимоги містить посилання на ст. 11 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Згідно якої, за словами автора вимоги, функції проведення дослідження (випробування) об’єктів санітарних заходів покладено на уповноважені компетентним органом акредитовані лабораторії. ПРОШУ ЗВЕРНУТИ УВАГУ - статтю 11 виключено на підставі Закону № 2042-VIII від 18.05.2017 (Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин) .
Оцінка потужностей та кількості виробничого обладнання – це повноваження, яким наділена виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та яка їх здійснює прямо за допомогою територіальних органів, не наділяючи своїми повноваженнями третіх осіб, в тому числі лабораторій.
Крім того, для оцінки потужностей харчоблоку не потрібно додатково залучати проектно-будівельні бюро, оскільки зазначений компетентний орган організовує та здійснює державний контроль з метою перевірки відповідності діяльності операторів ринку вимогам законодавства, а отже надає відповідний документ, що підтверджує здійснення Учасником діяльності відповідно до законодавства, в тому числі й вимоги до проектної потужності харчоблоку та обладнання.
Доброго дня, вимога відхилена.
Ответ заказчика: 24.04.2018 14:45
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена
22.04.2018, 11:55. ID:
UA-2018-04-04-000570-b.a8
Требование (Жалоба)
Денне відділення(комплект-2-х разове харчування)
Прошу зазначити в тендерній документації згідно яких норм харчування, встановлених законодавством, необхіідно буде надавати харчування особам денного відділення.
Також, з метою розрахунку ціни однієї порції, прошу уточнити згідно яких часових інтервалів (п. 4.2.1 Додатку 4 ) необхідно надавати 2-разове харчування зазначеній категорії осіб.
Дякую.
Також, з метою розрахунку ціни однієї порції, прошу уточнити згідно яких часових інтервалів (п. 4.2.1 Додатку 4 ) необхідно надавати 2-разове харчування зазначеній категорії осіб.
Дякую.
Норми харчування денного відділення згідно Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні», Додаток 2 Таб.1. Згідно 4.2.1 час та кількість прийомів їжі, часовий інтервал : Сніданок,обід.
Ответ заказчика: 24.04.2018 15:13
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком
24.04.2018, 19:34. ID:
UA-2018-04-04-000570-b.c9
Требование (Жалоба)
Вимога щодо внсення змін до докуменації
Відповідно до п. 1 ст. 19 «ЗУ Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»:
« Заходи державного контролю здійснюються у формі аудиту, інспектування, передзабійного та післязабійного огляду, відбору зразків, лабораторного дослідження (випробування), документальної перевірки, перевірки відповідності, фізичної перевірки. У межах заходів державного контролю здійснюється державний моніторинг.»
Відпоідно до п.4 ст. 19 зазначеного закону:
«Інспектування передбачає перевірку дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин та відповідності їх діяльності вимогам щодо:
1) гігієни;
2) плану коригувальних дій, розробленого та впровадженого оператором ринку за результатами попередніх перевірок;
3) інцидентів, пов’язаних з безпечністю харчових продуктів та/або кормів.
Інспектування може включати в себе перевірку потужностей, прилеглої території, приміщень, обладнання та інвентарю, транспортних засобів, а також харчових продуктів та кормів; сировини, інгредієнтів, допоміжних матеріалів для переробки, які використовуються для приготування та виробництва харчових продуктів та кормів, напівфабрикатів; предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами; засобів та процесів прибирання і догляду, а також пестицидів; маркування, зовнішнього вигляду та реклами.»
Керуючись ст.41,42, 44,45 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (вимоги щодо об’єкту потужностей, обладнання та персоналу) та вищезазначеним п.4, виключною компетенцією Держпродспоживслужби є перевірка в частині вимог щодо гігієни.
В зв’язку з чим вважаємо що вимога щодо надання Акту виключно Держпродспоживслужбою є дискримінаційною, та наводить на думку що вимоги тендерної документації можуть стосуватися лише якогось обраного учасника.
Виходячи з того що в Україні діють акредитовані лабораторії (згідно чинного законодавства), однією із основних функцій яких є перевірка потужностей, у т.ч. обладнання цих потужностей, за результатами якої складається Акт санітарно - епідеміологічного обстеження з додатковим обстеженням об’єктів потужностей та продукції, вимагаємо внести відповідні зміни в
«Додаток 2.
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
ТА ВИКЛАСТИ У НАСТУПНІЙ РЕДАКЦІЇ:
- Акт перевірки виданого органами Держпродспоживслужби або акредитованою лабораторією МОЗ України, що є підтвердженням потужності та виробничого обладнання.»
« Заходи державного контролю здійснюються у формі аудиту, інспектування, передзабійного та післязабійного огляду, відбору зразків, лабораторного дослідження (випробування), документальної перевірки, перевірки відповідності, фізичної перевірки. У межах заходів державного контролю здійснюється державний моніторинг.»
Відпоідно до п.4 ст. 19 зазначеного закону:
«Інспектування передбачає перевірку дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин та відповідності їх діяльності вимогам щодо:
1) гігієни;
2) плану коригувальних дій, розробленого та впровадженого оператором ринку за результатами попередніх перевірок;
3) інцидентів, пов’язаних з безпечністю харчових продуктів та/або кормів.
Інспектування може включати в себе перевірку потужностей, прилеглої території, приміщень, обладнання та інвентарю, транспортних засобів, а також харчових продуктів та кормів; сировини, інгредієнтів, допоміжних матеріалів для переробки, які використовуються для приготування та виробництва харчових продуктів та кормів, напівфабрикатів; предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами; засобів та процесів прибирання і догляду, а також пестицидів; маркування, зовнішнього вигляду та реклами.»
Керуючись ст.41,42, 44,45 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (вимоги щодо об’єкту потужностей, обладнання та персоналу) та вищезазначеним п.4, виключною компетенцією Держпродспоживслужби є перевірка в частині вимог щодо гігієни.
В зв’язку з чим вважаємо що вимога щодо надання Акту виключно Держпродспоживслужбою є дискримінаційною, та наводить на думку що вимоги тендерної документації можуть стосуватися лише якогось обраного учасника.
Виходячи з того що в Україні діють акредитовані лабораторії (згідно чинного законодавства), однією із основних функцій яких є перевірка потужностей, у т.ч. обладнання цих потужностей, за результатами якої складається Акт санітарно - епідеміологічного обстеження з додатковим обстеженням об’єктів потужностей та продукції, вимагаємо внести відповідні зміни в
«Додаток 2.
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
ТА ВИКЛАСТИ У НАСТУПНІЙ РЕДАКЦІЇ:
- Акт перевірки виданого органами Держпродспоживслужби або акредитованою лабораторією МОЗ України, що є підтвердженням потужності та виробничого обладнання.»
Доброго дня , внесені зміни у ТД.
Ответ заказчика: 27.04.2018 16:40
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком
04.05.2018, 17:42. ID:
UA-2018-04-04-000570-b.a10
Жалоба в АМКУ
ФЛП "ПЕТРОСОВА НАТАЛІЯ ГЕОРГІЇВНА"
Скарга , що стосується вимог тендерної документації.
щодо внесення змін до пунктів тендерної документації, які є дискримінаційними по відношенню до Учасників у процедурі відкритих торгів на закупівлю Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги.
Оставлено без рассмотрения