Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 13.03.2024 11:19. Дата последних изменений - 25.03.2024 16:42

33600000-6 Фармацевтична продукція, Лікарські засоби, Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor (Амоксицилін/клавуланова кислота), Ampicillin (Ампіцилін), Aciclovir (Ацикловір), Kanamycin (Канаміцин), Linezolid (Лінезолід), Linezolid (Лінезолід), Electrolytes (Електроліти), Thiopental (Тіопентал), Fluconazole (Флуконазол), Cefazolin (Цефазолін), Cefepime (Цефепім), Cefotaxime (Цефотаксим)

Идентификатор закупки UA-2024-03-13-003826-a  
ID 4af9b579cc4a434fac5327f3fa31821e  
Идентификатор плана UA-P-2024-03-13-002967-a  
Ожидаемая стоимость
2`401`376.50 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 01.06.2024 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, партіями (обсяги поставки визначаються Замовником в заявці (телефоном, факсом, електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber, WhatsApp, Telegram)), протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання такої заявки, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години. Поставка лікарських засобів здійснюється автотранспортом Постачальника, який забезпечує умови зберігання та перевезення товару ("холодовий ланцюг" – якщо його дотримання вимагається умовами зберігання лікарських засобів). Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копіями чинних реєстраційних посвідчень на лікарські засоби, копіями сертифікатів якості, копіями висновків з контролю якості лікарських засобів, тощо, завіреними Постачальником належним чином. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами). Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування лікарських засобів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"  
Ожидаемая стоимость 2`401`376.50 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
13.03.24
Прием предложений
до 18.03.24
Квалификация
с18.03.24
Предложения рассмотрены
с20.03.24
Завершен
25.03.24

Спецификация закупки

1)
Амоксицилін і клавуланова кислота, порошок для ін'єкцій 1,2 гр
ДК 021:2015: 33650000-1 - Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори
Классификация по INN: amoxicillin and beta-lactamase inhibitor
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.06.2024
Информация по поставке партиями: Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 01.06.2024 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, партіями (обсяги поставки визначаються Замовником в заявці (телефоном, факсом, електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber, WhatsApp, Telegram)), протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання такої заявки, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години. Поставка лікарських засобів здійснюється автотранспортом Постачальника, який забезпечує умови зберігання та перевезення товару ("холодовий ланцюг" – якщо його дотримання вимагається умовами зберігання лікарських засобів). Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копіями чинних реєстраційних посвідчень на лікарські засоби, копіями сертифікатів якості, копіями висновків з контролю якості лікарських засобів, тощо, завіреними Постачальником належним чином. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами). Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування лікарських засобів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 3000 штука
2)
Ампіцилін,порошок для ін'єкцій 1,0
ДК 021:2015: 33650000-1 - Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори
Классификация по INN: ampicillin
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.06.2024
Информация по поставке партиями: Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 01.06.2024 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, партіями (обсяги поставки визначаються Замовником в заявці (телефоном, факсом, електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber, WhatsApp, Telegram)), протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання такої заявки, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години. Поставка лікарських засобів здійснюється автотранспортом Постачальника, який забезпечує умови зберігання та перевезення товару ("холодовий ланцюг" – якщо його дотримання вимагається умовами зберігання лікарських засобів). Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копіями чинних реєстраційних посвідчень на лікарські засоби, копіями сертифікатів якості, копіями висновків з контролю якості лікарських засобів, тощо, завіреними Постачальником належним чином. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами). Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування лікарських засобів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 3500 штука
3)
Ацикловір порошок для розчину для ін'єкцій по 250 мг №10
ДК 021:2015: 33650000-1 - Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.06.2024
Информация по поставке партиями: Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 01.06.2024 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, партіями (обсяги поставки визначаються Замовником в заявці (телефоном, факсом, електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber, WhatsApp, Telegram)), протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання такої заявки, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години. Поставка лікарських засобів здійснюється автотранспортом Постачальника, який забезпечує умови зберігання та перевезення товару ("холодовий ланцюг" – якщо його дотримання вимагається умовами зберігання лікарських засобів). Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копіями чинних реєстраційних посвідчень на лікарські засоби, копіями сертифікатів якості, копіями висновків з контролю якості лікарських засобів, тощо, завіреними Постачальником належним чином. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами). Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування лікарських засобів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 30 штука
4)
Канаміцин порошок для розчину для ін'єкцій по 1,0 г №1
ДК 021:2015: 33650000-1 - Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори
Классификация по INN: kanamycin
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.06.2024
Информация по поставке партиями: Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 01.06.2024 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, партіями (обсяги поставки визначаються Замовником в заявці (телефоном, факсом, електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber, WhatsApp, Telegram)), протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання такої заявки, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години. Поставка лікарських засобів здійснюється автотранспортом Постачальника, який забезпечує умови зберігання та перевезення товару ("холодовий ланцюг" – якщо його дотримання вимагається умовами зберігання лікарських засобів). Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копіями чинних реєстраційних посвідчень на лікарські засоби, копіями сертифікатів якості, копіями висновків з контролю якості лікарських засобів, тощо, завіреними Постачальником належним чином. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами). Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування лікарських засобів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 40 штука
5)
Лінезолід таблетки, вкриті оболонкою, по 600 мг №10
ДК 021:2015: 33650000-1 - Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори
Классификация по INN: linezolid
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.06.2024
Информация по поставке партиями: Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 01.06.2024 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, партіями (обсяги поставки визначаються Замовником в заявці (телефоном, факсом, електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber, WhatsApp, Telegram)), протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання такої заявки, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години. Поставка лікарських засобів здійснюється автотранспортом Постачальника, який забезпечує умови зберігання та перевезення товару ("холодовий ланцюг" – якщо його дотримання вимагається умовами зберігання лікарських засобів). Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копіями чинних реєстраційних посвідчень на лікарські засоби, копіями сертифікатів якості, копіями висновків з контролю якості лікарських засобів, тощо, завіреними Постачальником належним чином. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами). Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування лікарських засобів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 100 пачка
6)
Лінезолід розчин для інфузій, 2 мг/мл по 300 мл
ДК 021:2015: 33650000-1 - Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори
Классификация по INN: linezolid
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.06.2024
Информация по поставке партиями: Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 01.06.2024 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, партіями (обсяги поставки визначаються Замовником в заявці (телефоном, факсом, електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber, WhatsApp, Telegram)), протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання такої заявки, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години. Поставка лікарських засобів здійснюється автотранспортом Постачальника, який забезпечує умови зберігання та перевезення товару ("холодовий ланцюг" – якщо його дотримання вимагається умовами зберігання лікарських засобів). Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копіями чинних реєстраційних посвідчень на лікарські засоби, копіями сертифікатів якості, копіями висновків з контролю якості лікарських засобів, тощо, завіреними Постачальником належним чином. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами). Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування лікарських засобів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 3500 пачка
7)
Рінгера розчин для інфузій по 200 мл
ДК 021:2015: 33690000-3 - Лікарські засоби різні
Классификация по INN: electrolytes
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.06.2024
Информация по поставке партиями: Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 01.06.2024 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, партіями (обсяги поставки визначаються Замовником в заявці (телефоном, факсом, електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber, WhatsApp, Telegram)), протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання такої заявки, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години. Поставка лікарських засобів здійснюється автотранспортом Постачальника, який забезпечує умови зберігання та перевезення товару ("холодовий ланцюг" – якщо його дотримання вимагається умовами зберігання лікарських засобів). Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копіями чинних реєстраційних посвідчень на лікарські засоби, копіями сертифікатів якості, копіями висновків з контролю якості лікарських засобів, тощо, завіреними Постачальником належним чином. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами). Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування лікарських засобів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 4000 штука
8)
Тіопентал ліофілізат/порошок для розчину для ін'єкцій по 1,0 г
ДК 021:2015: 33660000-4 - Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття
Классификация по INN: thiopental
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.06.2024
Информация по поставке партиями: Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 01.06.2024 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, партіями (обсяги поставки визначаються Замовником в заявці (телефоном, факсом, електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber, WhatsApp, Telegram)), протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання такої заявки, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години. Поставка лікарських засобів здійснюється автотранспортом Постачальника, який забезпечує умови зберігання та перевезення товару ("холодовий ланцюг" – якщо його дотримання вимагається умовами зберігання лікарських засобів). Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копіями чинних реєстраційних посвідчень на лікарські засоби, копіями сертифікатів якості, копіями висновків з контролю якості лікарських засобів, тощо, завіреними Постачальником належним чином. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами). Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування лікарських засобів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2500 штука
9)
Флуконазол, таблетки/капсули, по 150 мг
ДК 021:2015: 33650000-1 - Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори
Классификация по INN: fluconazole
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.06.2024
Информация по поставке партиями: Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 01.06.2024 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, партіями (обсяги поставки визначаються Замовником в заявці (телефоном, факсом, електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber, WhatsApp, Telegram)), протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання такої заявки, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години. Поставка лікарських засобів здійснюється автотранспортом Постачальника, який забезпечує умови зберігання та перевезення товару ("холодовий ланцюг" – якщо його дотримання вимагається умовами зберігання лікарських засобів). Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копіями чинних реєстраційних посвідчень на лікарські засоби, копіями сертифікатів якості, копіями висновків з контролю якості лікарських засобів, тощо, завіреними Постачальником належним чином. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами). Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування лікарських засобів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 500 штука
10)
Цефазолін,порошок для ін'єкцій по 1 г
ДК 021:2015: 33650000-1 - Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори
Классификация по INN: cefazolin
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.06.2024
Информация по поставке партиями: Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 01.06.2024 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, партіями (обсяги поставки визначаються Замовником в заявці (телефоном, факсом, електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber, WhatsApp, Telegram)), протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання такої заявки, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години. Поставка лікарських засобів здійснюється автотранспортом Постачальника, який забезпечує умови зберігання та перевезення товару ("холодовий ланцюг" – якщо його дотримання вимагається умовами зберігання лікарських засобів). Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копіями чинних реєстраційних посвідчень на лікарські засоби, копіями сертифікатів якості, копіями висновків з контролю якості лікарських засобів, тощо, завіреними Постачальником належним чином. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами). Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування лікарських засобів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 7000 штука
11)
Цефепім,порошок для ін'єкцій 1,0
ДК 021:2015: 33650000-1 - Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори
Классификация по INN: cefepime
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.06.2024
Информация по поставке партиями: Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 01.06.2024 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, партіями (обсяги поставки визначаються Замовником в заявці (телефоном, факсом, електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber, WhatsApp, Telegram)), протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання такої заявки, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години. Поставка лікарських засобів здійснюється автотранспортом Постачальника, який забезпечує умови зберігання та перевезення товару ("холодовий ланцюг" – якщо його дотримання вимагається умовами зберігання лікарських засобів). Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копіями чинних реєстраційних посвідчень на лікарські засоби, копіями сертифікатів якості, копіями висновків з контролю якості лікарських засобів, тощо, завіреними Постачальником належним чином. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами). Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування лікарських засобів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 3000 штука
12)
Цефотаксим,порошок для ін'єкцій по 1 г
ДК 021:2015: 33650000-1 - Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори
Классификация по INN: cefotaxime
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.06.2024
Информация по поставке партиями: Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 01.06.2024 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, партіями (обсяги поставки визначаються Замовником в заявці (телефоном, факсом, електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber, WhatsApp, Telegram)), протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання такої заявки, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години. Поставка лікарських засобів здійснюється автотранспортом Постачальника, який забезпечує умови зберігання та перевезення товару ("холодовий ланцюг" – якщо його дотримання вимагається умовами зберігання лікарських засобів). Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копіями чинних реєстраційних посвідчень на лікарські засоби, копіями сертифікатів якості, копіями висновків з контролю якості лікарських засобів, тощо, завіреними Постачальником належним чином. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами). Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування лікарських засобів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 3000 штука

Тендерная документация

Проект договора
Проєкт договору_29-ЗПП_Лік.засоби.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 13.03.2024 11:19
Версия документа от: 13.03.2024 11:19
ID: 9a04f05710224cbe90c151dd491745e1
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 13.03.2024 11:19
Версия документа от: 13.03.2024 11:19
ID: a8d95cddc857487bbd6c514213cc2eeb

?:tender item config

Oписание критериев

Технічні характеристики предмета закупівлі
Амоксицилін і клавуланова кислота, порошок для ін'єкцій 1,2 гр
Критерий относится к предмету закупки Амоксицилін і клавуланова кислота, порош
Технічні характеристики
Класифікація згідно МНН: amoxicillin and beta-lactamase inhibitor
Класифікація згідно АТХ: j01cr02
Форма випуску: Порошок для розчину для ін'єкцій
Доза діючої речовини: 1000 мг/200 мг
Технічні характеристики предмета закупівлі
Ампіцилін,порошок для ін'єкцій 1,0
Критерий относится к предмету закупки Ампіцилін,порошок для ін'єкцій 1,0
Технічні характеристики
Тип пакування: Флакон
Класифікація згідно МНН: ampicillin
Класифікація згідно АТХ: j01ca01
Форма випуску: Порошок для розчину для ін'єкцій
Доза діючої речовини: 1000 мг
Кількість одиниць в упаковці : 1 штука
Технічні характеристики предмета закупівлі
Ацикловір порошок для розчину для ін'єкцій по 250 мг №10
Критерий относится к предмету закупки Ацикловір порошок для розчину для ін'єкц
Технічні характеристики
Класифікація згідно АТХ: j05ab01
Форма випуску: Порошок для розчину для інфузій
Доза діючої речовини : 250
Кількість одиниць в упаковці : 10
Тип пакування: Флакон
Технічні характеристики предмета закупівлі
Канаміцин порошок для розчину для ін'єкцій по 1,0 г №1
Критерий относится к предмету закупки Канаміцин порошок для розчину для ін'єкц
Технічні характеристики
Класифікація згідно МНН: kanamycin
Класифікація згідно АТХ: j01gb04
Форма випуску: Порошок для розчину для ін'єкцій
Доза діючої речовини: 1000 мг
Кількість одиниць в упаковці : 1 штука
Тип пакування: Флакон
Технічні характеристики предмета закупівлі
Лінезолід таблетки, вкриті оболонкою, по 600 мг №10
Критерий относится к предмету закупки Лінезолід таблетки, вкриті оболонкою, по
Технічні характеристики
Класифікація згідно МНН: linezolid
Класифікація згідно АТХ: j01xx08
Форма випуску: Таблетки, вкриті плівковою оболонкою
Доза діючої речовини: 600 мг
Кількість одиниць в упаковці : 10 штука
Тип пакування: Блістер
Технічні характеристики предмета закупівлі
Лінезолід розчин для інфузій, 2 мг/мл по 300 мл
Критерий относится к предмету закупки Лінезолід розчин для інфузій, 2 мг/мл по
Технічні характеристики
Класифікація згідно МНН: linezolid
Класифікація згідно АТХ: j01xx08
Форма випуску: Розчин для інфузій
Доза діючої речовини: 2 мг/мл
Кількість одиниць в упаковці : 1 штука
Тип пакування: Флакон
Об'єм: 300 мл
Технічні характеристики предмета закупівлі
Рінгера розчин для інфузій по 200 мл
Критерий относится к предмету закупки Рінгера розчин для інфузій по 200 мл
Технічні характеристики
Класифікація згідно МНН: electrolytes
Класифікація згідно АТХ: b05bb01
Натрію хлориду: 8.6 мг/мл
Кальцію хлориду дигідрату: 0.32 мг/мл
Калію хлориду: 0.3 мг/мл
Форма випуску: Розчин для інфузій
Об`єм Ожидаемое значение: 200
Тип пакування: Флакон, Пляшка
Кількість одиниць в упаковці Ожидаемое значение: 1 штука
Технічні характеристики предмета закупівлі
Тіопентал ліофілізат для розчину для ін'єкцій по 1,0 г
Критерий относится к предмету закупки Тіопентал ліофілізат/порошок для розчину
Технічні характеристики
Класифікація згідно АТХ: n01af03
Класифікація згідно МНН: thiopental
Форма випуску: Ліофілізат для розчину для ін'єкцій, Порошок для розчину для ін'єкцій
Доза діючої речовини: 1 г
Кількість одиниць в упаковці : 1 штука
Тип пакування: Флакон
Технічні характеристики предмета закупівлі
Флуконазол, таблетки/капсули, по 150 мг
Критерий относится к предмету закупки Флуконазол, таблетки/капсули, по 150 мг
Технічні характеристики
Класифікація згідно МНН: fluconazole
Класифікація згідно АТХ: j02ac01
Форма випуску: Таблетки дисперговані, Капсули, Капсули тверді, Таблетки, вкриті оболонкою, Таблетки
Тип пакування: Блістер, Стрип, Контурна чарункова упаковка
Доза діючої речовини: 150 мг
Технічні характеристики предмета закупівлі
Цефазолін,порошок для ін'єкцій по 1 г
Критерий относится к предмету закупки Цефазолін,порошок для ін'єкцій по 1 г
Технічні характеристики
Класифікація згідно АТХ: j01db04
Класифікація згідно МНН: cefazolin
Форма випуску: Порошок для розчину для ін'єкцій
Доза діючої речовини: 1000 мг
Тип пакування: Флакон
Технічні характеристики предмета закупівлі
Цефіпім,порошок для ін'єкцій 1,0
Критерий относится к предмету закупки Цефепім,порошок для ін'єкцій 1,0
Технічні характеристики
Класифікація згідно МНН: cefepime
Класифікація згідно АТХ: j01de01
Форма випуску: Порошок для розчину для ін'єкцій
Доза діючої речовини: 1000 мг
Тип пакування: Флакон
Технічні характеристики предмета закупівлі
Цефотаксим,порошок для ін'єкцій по 1 г
Критерий относится к предмету закупки Цефотаксим,порошок для ін'єкцій по 1 г
Технічні характеристики
Класифікація згідно АТХ: j01dd01
Класифікація згідно МНН: cefotaxime
Форма випуску: Порошок для розчину для ін'єкцій
Доза діючої речовини: 1000 мг
Тип пакування: Флакон

Даты и сроки

Дата публикации 13.03.2024 11:19  
Начало периода приема предложений 13.03.2024 11:19  
Окончание периода приема предложений 18.03.2024 09:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 01985423  
Юридический адрес 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 18.03.2024 09:04
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
2`384`617.41
Гривна с НДС

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
2`008`372.88
Гривна с НДС

АМОКСИЛ-К порошок для розчину для ін'єкцій по 1,2 г порошку у флаконі №1

0.00 без НДС

Ампіцилін пор. д/р-ну д/ін. 1г фл. №1

0.00 без НДС

Герпевір порошок для розчину для ін'єкцій по 250 мг в флаконах №10

0.00 без НДС

Канаміцину сульфат пор. д/р-ну д/ін. 1г фл

0.00 без НДС

ЛІНЕЗОЛІДИН Таблетки, вкриті плівковою оболонкою, по 600 мг № 10 у блістерах

0.00 без НДС

Лінезолідин р-н д/інф. 2мг/мл пляшка 300мл

0.00 без НДС

РІНГЕРА РОЗЧИН розчин для інфузій по 200 мл пляшка

0.00 без НДС

Тіопентал ліофілізат для розчину для ін'єкцій по 1,0 г

0.00 без НДС

ФЛУКОНАЗОЛ-ДАРНИЦЯ капсули по 150 мг по 1 капсулі у контурній чарунковій упаковці, по 1 контурній чарунковій упаковці у пачці

0.00 без НДС

Цефазолін, порошок для розчину для ін'єкцій по 1.0 г №10

0.00 без НДС

Цебопім пор. д/р-ну д/ін. 1г фл. №1

0.00 без НДС

Цефотаксим-БХФЗ пор. д/р-ну д/ін. фл. 1000мг №1

0.00 без НДС
Предложение отклонено
20.03.2024 13:26
2
2`384`617.41
Гривна с НДС

АМОКСИЛ-К порошок для розчину для ін'єкцій по 1,2 г порошку у флаконі №1

0.00 без НДС

Ампіцилін пор. д/р-ну д/ін. 1г фл. №1

0.00 без НДС

Герпевір порошок для розчину для ін'єкцій по 250 мг в флаконах №10

0.00 без НДС

Канаміцину сульфат пор. д/р-ну д/ін. 1г фл

0.00 без НДС

ЛІНЕЗОЛІДИН Таблетки, вкриті плівковою оболонкою, по 600 мг № 10 у блістерах

0.00 без НДС

Лінезолідин р-н д/інф. 2мг/мл пляшка 300мл

0.00 без НДС

РІНГЕРА РОЗЧИН розчин для інфузій по 200 мл у флаконах

0.00 без НДС

Тіопентал ліофілізат для розчину для ін'єкцій по 1,0 г

0.00 без НДС

ДИФЛЮЗОЛ® капсули по 150 мг, по 1 капсулі у блістері, 1 блістеру в пачці

0.00 без НДС

Цефазолін, порошок для розчину для ін'єкцій по 1.0 г №10

0.00 без НДС

Квадроцеф пор. д/р-ну д/ін. фл. 1г

0.00 без НДС

Цефотаксим, порошок для розчину для ін'єкцій по 1.0 г №10

0.00 без НДС
Победитель
20.03.2024 13:51

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
АТ "АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВМЕДПРЕПАРАТ""
Код ЕГРПОУ:00480862
2`384`617.41
Гривна с НДС
20.03.2024
13:51

Заключенные договоры

Номер договора
29-ЗПП
Дата подписания
22.03.2024
Дата начала действия
22.03.2024
Дата завершения действия
30.06.2024
Цена договора
2`384`617.41 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
2`228`614.40 Гривна