Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 22.04.2024 16:19. Дата последнего редактирования мониторинга 10.05.2024 14:13

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2024-04-22-000087  
ID 2a9044798806459c888b25d94db5fb49  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
22.04.24
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог пункту 28 Особливостей та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 під час формування тендерної документації.  
Дата публикации 09.05.2024 17:24  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального некомерційного підприємства "Хмельницька обласна стоматологічна поліклініка" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.03.2024 №76, реєстр пропозицій, протокол розкриття від 20.03.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-інженерний центр «Сканер», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.03.2024 №89, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 21.03.2024, договір від 28.03.2024 №20/2024 (далі – договір), пояснення від 01.05.2024 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Так, підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Підпунктом 3.5.3 пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Однак, у підпункті 3.5.7 пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначена наступна інформація: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. У зв’язку із чим, учасник-переможець надає наступні документи: - У зв’язку з воєнним станом в Україні, введеним указом Президента «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022 від 24.02.2022 року, враховуючи технічну неможливість перевірити інформацію замовником за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, учасник-переможець надає інформаційну довідку з Реєстру стосовно фізичних та юридичних осіб (Відповідно до листа Мінекономіки від 23.06.2022 р. № 3323-04/40967-06 “Щодо застосування статті 17 Закону у зв’язку із введенням воєнного стану” та листа НАЗК від 31.05.2022 р. № 23-06/12865-22 “Про розгляд листа та надання роз’яснення” така довідка формується онлайн учасником: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/getpersonalreference/individual).». З 04.09.2023 Національне агентство з питань запобігання корупції відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення (далі Реєстр), з урахуванням безпекових аспектів. Тобто, з 04.09.2023 в Реєстрі можна отримати довідку про наявність або відсутність відомостей про себе та про юридичну особу, до якої застосовано заходи кримінально-правового характеру за корупційне правопорушення. Враховуючи вищевикладене, в порушення абзацу восьмого пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей. Особливостей Замовником встановлена вимога до переможця процедури закупівлі щодо документального підтвердження публічної інформації, що міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 09.05.2024 17:24  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Замовник погоджується з Висновком та зобов’язується врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог пункту 28 Особливостей та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 під час формування тендерної документації.  
Дата редактирования  
Дата создания 10.05.2024 14:09  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.04.2024 № 31-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 22.04.2024 № 31-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 11 UA-2024-03-12-008847-a 12.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА  
Дата решения о начале мониторинга 22.04.2024 00:00  
Дата публикации 22.04.2024 17:32  
Дата создания 22.04.2024 17:32  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913645  
Адрес компании Ukraine, Хмельницький  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 38) 265-73-60
m.s.volynets@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 22.04.2024 17:32 - 14.05.2024 00:00  
Дата публикации решения о результатах 09.05.2024 17:24 - 24.05.2024 00:00