Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 12.03.2024 10:52. Дата последних изменений - 12.04.2024 15:04

Послуги з метрологічної повірки -

Идентификатор закупки UA-2024-03-12-003282-a  
ID 6c68bfec7519456f9e1b2d78aa340328  
Идентификатор плана UA-P-2024-03-12-002084-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
423`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради  
Общая ожидаемая стоимость закупки 423`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
12.03.24
Период уточнений
до 17.03.24
Период обжалования
до 17.03.24
Прием предложений
до 20.03.24
Аукцион
21.03.24
Квалификация
с21.03.24
Предложения рассмотрены
с26.03.24
Завершен
12.04.24
13.03.2024, 08:16. ID: UA-2024-03-12-003282-a.b1
Требование (Жалоба)
Додаток 1.
Вимога п.7 Додатку 1 "Заповнити таблицю з посиланням на пункт сфери уповноваження згідно Додатку до свідоцтва про уповноваження на проведення повiрки ЗВТ, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології" не може бути виконана для п.39-56 таблиці Додатку 1, оскільки ці медичні засобами не є законодавчо регульованими засобами вимірювальної техніки. Так само результатом надання послуг щодо таких медичних засобів не може бути свідоцтво про повірку засобу вимірювальної техніки, або довідка про непридатність засобу вимірювальної техніки (ЗВТ), як того вимагає п.5 Додатку 1. Просимо уточнити вимоги п.5 та п.6 Додатку 1 щодо медичних засобів зазначених в п.39-56 таблиці.
Добрий день.
Детальніше вивчивши інформацію у вимозі прийнято рішення про задоволення вимоги Учасника. Та відповідно до інформації будуть внесені зміни до тендерної документації.
Ответ заказчика: 13.03.2024 15:05
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком