Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 11.02.2024 09:44. Дата последних изменений - 22.02.2024 16:25

Кава, чай та супутня продукція за ДК 021:2015 15860000-4 (Чай чорний, великолистовий) -

Идентификатор закупки UA-2024-02-11-000032-a  
ID 29a2db6063684066a740560affd75c55  
Ожидаемая стоимость
18`596.25 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Постачальник бере на себе зобов’язання поставити Покупцю у власність товар, найменування, асортимент, кількість, ціна товару, та інша інформація щодо товару та технічної документації до нього, наведені в Специфікації, яка є Додатком № 1 до цього Договору (далі - Товар), а Покупець - прийняти та оплатити такий Товар в порядку та на умовах, визначених цим Договором. Обсяг закупівлі Товару може бути зменшений, зокрема з урахуванням фактичного обсягу фінансування видатків Покупця. У випадку, якщо Сторони домовилися змінити обсяг закупівлі, це узгоджується Сторонами шляхом підписання відповідної додаткової угоди до Договору. Постачальник підтверджує, що укладання та виконання ним цього Договору не суперечить нормам законодавства Україні та відповідає його вимогам, а також підтверджує те, що укладання та виконання ним цього Договору не суперечить цілям діяльності Постачальника, положенням його статутних документів чи інших дозвільних документів відповідно до діючого законодавства. Постачальник зобов’язаний одночасно з товаром передати Покупцю документи, що засвідчують якість та безпеку продукції: декларація про відповідність що видається виробником продукції на кожну партію харчових продуктів, сертифікат відповідності чи свідоцтво про визнання відповідності, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, що підтверджується оригіналом або копією документу, що посвідчує якість запропонованого Товару, який не повинен містити штучних барвників, ароматизаторів, підсолоджувачів, підсилювачів смаку, консервантів. Оплата Товару здійснюється впродовж тридцяти календарних днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Поставка Товару здійснюється окремими партіями протягом 2 (двох) календарних днів з моменту замовлення. У випадку нагальної необхідності постачання Товару здійснюється протягом 1 робочого дня з моменту замовлення. Місце поставки Товару м. Київ, проспект Валерія Лобановського 2 Постачальник зобов’язаний одночасно з товаром передати Покупцю видаткову накладну та документи, що підтверджують якість та відповідність товару: декларація про відповідність що видається виробником продукції на кожну партію харчових продуктів, сертифікат відповідності чи свідоцтво про визнання відповідності, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, що підтверджується оригіналом або копією документу, що посвідчує якість запропонованого Товару, який не повинен містити штучних барвників, ароматизаторів, підсолоджувачів, підсилювачів смаку, консервантів. Маркування: на кожній одиниці фасування повинна бути інформація передбачена ст. 6 Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» № 2639-VII від 06.12.2018: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Без ГМО, що має бути зазначено на упаковці. Договір діє до 31.12.2024 року включно.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)  
Ожидаемая стоимость 18`596.25 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Закупка объявлена
11.02.24
Прием предложений
до 15.02.24
Квалификация
с15.02.24
Предложения рассмотрены
с15.02.24
Завершен
22.02.24
Информация о мониторинге закупки органами государственного финансового контроля отсутствует