Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 26.01.2024 16:27. Дата последних изменений - 15.02.2024 12:50

Електрична енергія (ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія) -

Идентификатор закупки UA-2024-01-26-014116-a  
ID 175ba4573ec146bf9c01b5cd6a5815ba  
Общая ожидаемая стоимость закупки
2`307`500.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Гончарівська селищна рада  
Общая ожидаемая стоимость закупки 2`307`500.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
26.01.24
Период уточнений
до 02.02.24
Период обжалования
до 02.02.24
Прием предложений
до 05.02.24
Аукцион
05.02.24
Квалификация
с05.02.24
Предложения рассмотрены
с06.02.24
Завершен
15.02.24
29.01.2024, 10:33
Вилучення незаконних вимог з тендерної документації щодо обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, працівників, що суперечить п. 29 Особливостей
Общий вопрос о закупке
В тендерній документації (У ДОДАТКУ 5 ЗІ СЛІВ «Під час постачання електричної енергії учасник повинен забезпечити реалізацію права замовника на особистий прийом відповідною службовою (посадовою) особою…» ДО КІНЦЯ ДОДАТКУ 5 до пункту 5) ви встановили вимоги про надання документів, які фактично відповідають кваліфікаційним вимогам за п.1 та п.2 ч. 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» , що суперечить положенням п. 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Відповідно до п. 29 Особливостей Замовник при здійсненні закупівлі електроенергії замовнику заборонено встановлювати деякі кваліфікаційні критерії та заборонено вимагати від учасника підтвердження інформації щодо наявності в учасника процедури закупівлі ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ, ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД.
Незаконні вимоги тендерної документації повністю підпадають під визначення п.1 та п.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», які заборонено встановлювати у закупівлях електроенергії відповідно до п.29 Особливостей. ТОБТО, В УКАЗАНИХ ВИМОГАХ ВИ ФАКТИЧНО ВИМАГАЄТЕ ПІДТВЕРДИТИ НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ПЕВНИХ ПРАЦІВНИКІВ.
На підставі вищезазначеного, вимагаємо вилучити з тендерної документації вищезазначені незаконні вимоги, а саме повністю вилучити всі вимоги у ДОДАТКУ 5 ЗІ СЛІВ «Під час постачання електричної енергії учасник повинен забезпечити реалізацію права замовника на особистий прийом відповідною службовою (посадовою) особою…» ДО КІНЦЯ ДОДАТКУ 5 до пункту 5.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован30.01.2024, 17:28)
Шановний Учасник, уважно розглянувши ваше питання звертаємо увагу на те, що : Додаток 5 сформований відповідно до пункту 3 ст 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Звертаємо увагу, що ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» вказана в Додатку 1 до Тендерної документації де чітко та ясно все розписано. Стосовно вашого зауваження «Під час постачання електричної енергії учасник повинен забезпечити реалізацію права замовника на особистий прийом відповідною службовою (посадовою) особою» звертаємо вашу увагу на п 8.3.3 Правил роздрібного ринку «8.3.3. Під час здійснення своєї діяльності, зокрема розгляду отриманих від споживачів звернень (скарг/претензій), учасники роздрібного ринку мають дотримуватися розроблених стандартів/вимог/процедур. Стандарти/вимоги/процедури, які розробляються учасниками роздрібного ринку, мають відповідати таким вимогам:
1) бути викладені зрозумілою та доступною мовою;
2) надавати можливість споживачу подавати звернення/скарги/претензії в усній формі (за допомогою телефону або під час особистого прийому відповідальному працівнику учасника роздрібного ринку) та/або письмовій формі (включаючи засоби електронного зв'язку);
3) надавати можливість споживачам з обмеженими можливостями отримувати інформацію, подавати звернення/скарги/претензії у зручний для них спосіб. Для забезпечення такої можливості учасники роздрібного ринку мають розробити інструкцію з урахуванням вимог, визначених законодавством;
4) чітко описувати поетапні заходи (алгоритм), які вживає учасник роздрібного ринку в ході розгляду звернення (скарги/претензії), отриманої від споживача, а також порядок особистого прийому споживачів;
5) описувати рішення, які може приймати учасник роздрібного ринку за результатами розгляду звернення (скарги/претензії) (вибачення, надання роз'яснень, повідомлення про здійснені заходи щодо усунення порушень, повідомлення про відшкодування збитків/компенсації тощо).» Відповідно до Тендерної документації У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію(-ії) роз`яснення(-нь) державних органів. Тому не вважаємо за потрібне вносити зміни.
30.01.2024, 20:31
Тендерна документація складена не у відповідності до положень чинного законодавства
Общий вопрос о закупке
В підпункті 1 пункту 1 Додатку 5 ви вимагаєте надати довідку «Довідку про створення Учасником власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів». Далі у підпункті 1.1 ви вимагаєте надати «Положення про власний структурний підрозділ - Центр обслуговування споживачів (клієнтів)». В підпункті 2 є вимога: «Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу». В підпунктах 2.1 та 2.2 містяться вимоги ще підтверджуючі документи на підтвердження зазначеної інформацію. Аналогічно далі незаконно вимагається багато документів щодо матеріально-технічної бази та технологій аж до підпункту 5 Додатку 5. Тобто, ви з незрозумілих причин свідомо незаконно вимагаєте надати документи про ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗУ ТА ТЕХНОЛОГІЇ, що передбачено п.1 та п.2 ч. 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». При тому, що у п.29 Особливостей чітко і ясно визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно Особливостей для закупівлі електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються, тобто не можна вимагати будь-які документи про обладнання, матеріально-технічну базу, технології, та працівників. Це прописано конкретно щодо закупівель саме електроенергії. Таким чином, ця тендерна документація складена не у відповідності до положень чинного законодавства. Ви бажаєте накладення штрафу на уповноважену особу з боку Державної аудиторської служби України?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован31.01.2024, 15:53)
відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії учасники ринку,якими ви являєтесь, у вас має бути або Центр обслуговування клієнтів що підтверджується положенням або Структурний підрозділ, має бути кол-ценрт, що також підтверджується положенням, також ви маєте мати сайт та особистий кабінет відповідно до законодавства. Це все вказано в Правилах роздрібного ринку, тому відношення до матеріально технічної бази данні вимоги не мають. Щоб ви могли надати хоч якийсь документ ми прибрали деякі пункти. Якщо відповідно до законодавства ви не повинні мати жоден з вище наведених центрів надайте лист пояснення відповідно до умов тендерної документації.
30.01.2024, 20:43
Незаконні вимоги тендерної документації про надання документів з персональними данами осіб, які не мають жодного відношення до цієї закупівлі
Общий вопрос о закупке
В п.п.4.1, 4.2, 4.3 в Додатку 5 тендерної документації є вимоги надати «4.1. РЕЄСТРИ НАДАННЯ КОМПЕНСАЦІЇ СПОЖИВАЧАМ, ЗА ФОРМОЮ ВСТАНОВЛЕНОЮ ДОДАТКОМ 4 ДО «ПОРЯДКУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАНДАРТІВ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ ТА НАДАННЯ КОМПЕНСАЦІЙ СПОЖИВАЧАМ ЗА ЇХ НЕДОТРИМАННЯ», ЗАТВЕРДЖЕНИМ ПОСТАНОВОЮ НКРЕКП ВІД 12.06.2018 № 375, ЯКІ ПОДАВАЛИСЬ УЧАСНИКОМ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ ДО НКРЕКП НА АДРЕСУ: SQR@NERC.GOV.UA ЩОКВАРТАЛЬНО НАКОПИЧУВАЛЬНИМ ПІДСУМКОМ ПРОТЯГОМ 20 ДНІВ ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ ЗВІТНОГО МІСЯЦЯ.
4.2. ЗВІТ ЗА ФОРМОЮ 12-НКРЕКП- МОНІТОРИНГ-ПОСТАЧАННЯ (КВАРТАЛЬНА) «ЗВІТ ПРО ЦІНИ НА РОЗДРІБНОМУ РИНКУ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ», ЗАТВЕРДЖЕНОЮ ПОСТАНОВОЮ НКРЕКП «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ФОРМ ЗВІТНОСТІ З МОНІТОРИНГУ ДЛЯ УЧАСНИКІВ РИНКУ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ ТА ІНСТРУКЦІЙ ЩОДО ЇХ ЗАПОВНЕННЯ» № 450 ВІД 29.03.2019 РОКУ (ЗІ ЗМІНАМИ) ЗА ОСТАННІЙ ЗВІТНИЙ ПЕРІОД.
4.3. ЗВІТ ЗА ФОРМОЮ 14-НКРЕКП-ПОСТАЧАНННЯ (КВАРТАЛЬНА) «ЗВІТ ЩОДО ПОКАЗНИКІВ КОМЕРЦІЙНОЇ ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ З ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ», ЗАТВЕРДЖЕНОЮ ПОСТАНОВОЮ НКРЕКП «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ФОРМ ЗВІТНОСТІ ЩОДО ПОКАЗНИКІВ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ ТА ІНСТРУКЦІЙ ЩОДО ЇХ ЗАПОВНЕННЯ» № 374 ВІД 12.06.2018 РОКУ (ЗІ ЗМІНАМИ ) ЗА ОСТАННІЙ ЗВІТНИЙ ПЕРІОД.»

Дані документи є внутрішніми документами діяльності постачальника та не підлягають передачі третім особам, оскільки містять персональні дані споживачів, які не мають жодного відношення до вас та цієї закупівлі. В цих реєстрах містяться ПІБ, точки розподілу, адреси приватних осіб, зокрема, адреси їх помешкань у які здійснюється постачання електроенергії. Яка мета отримання вами цих реєстрів? Ви хочете незаконно втручатись у приватне життя звичайних фізичних осіб та у їх квартири? Це є серйозним порушенням і якщо хтось з постачальників вам радить включити таке в тендерну документацію, то це не є добре. Особливо якщо хтось з споживачів, чиї персональні дані незаконно оприлюднює цей постачальник, звернеться в НКРЕКП зі скаргою на цього постачальника. А це обов’язково відбудеться рано чи пізно. Радимо вам вилучити цю нісенітницю з тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован31.01.2024, 15:53)
Шановний Учасник, щодо вашого питання будуть внесенні деякі зміни