Процедура закупки объявлена 24.01.2024 12:20. Дата последних изменений - 15.03.2024 11:06
Послуги зі встановлення офісного обладнання (переміщення, демонтаж встановлення банкоматів, інформаційно-транзакційних терміналів та електронних сейфів) -
| Идентификатор закупки | UA-2024-01-24-006471-a | |
| ID | 55187c7b17e8474d847e2819ee5d0bbb |
Общая ожидаемая стоимость закупки
435`275.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Торги проводяться на прайс суми цін за одиницю послуги, в розрізі кожного окремого Лоту, визначену в Додатку 1, з встановленим порогом цін по кожній одиниці послуги, визначеного в Таблиці 1 Додатку1 до Тендерної Документації: 87 055,00 грн. з ПДВ (вісімдесят сім тисяч п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок). За результатом торгів з переможцем буде укладено договір з визначеною загальною вартістю, що не перевищить: за Лотом 1 – 2 216 700.00 грн (два мільйони двісті шістнадцять тисяч сімсот гривень 00 копійок); за Лотом 2 – 3 086 500.00 грн (три мільйони вісімдесят шість тисяч п’ятсот гривень 00 копійок; за Лотом 3 – 2 244 500.00 грн (два мільйони двісті сорок чотири тисячі п’ятсот гривень 00 копійок); за Лотом 4 – 539 800.00 грн (п’ятсот тридцять дев’ять тисяч вісімсот гривень 00 копійок); за Лотом 5 – 387 000.00 грн (триста вісімдесят сім тисяч гривень 00 копійок).
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | АТ "Ощадбанк" | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 435`275.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
24.01.24
Период уточнений
до 30.01.24
Прием предложений
до 02.02.24
Аукцион
02.02.24
Квалификация
с02.02.24
Предложения рассмотрены
с22.02.24
Завершен
15.03.24
В данное время вопросов от участников нет