Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 04.08.2016 18:15. Дата последних изменений - 04.11.2016 23:03

Послуги щодо організовування конференцій і спеціалізованих виставок - за кодом ДК 016:2010 - 82.30.1 (Послуги з організації ярмарок і виставок - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 79956000-0 (Організація та проведення міжнародних заходів з економічних та інвестиційних питань в м. Києві та за кордоном - організація та проведення Інвестиційного форуму міста Києва). -

Идентификатор закупки UA-2016-08-04-000736-b  
ID 8c10310ce6284a419ff135612794fae6  
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`185`500.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Виконавець зобов’язується забезпечити виконання відповідної підготовчої та організаційної роботи щодо проведення Інвестиційного форуму міста Києва (далі - Форум), який буде проходити у місті Києві у жовтні 2016 року. Мета Форуму: створення та підтримка постійно діючого інструменту/майданчику для розвитку бізнесу. Формат Форуму: паралельне проведення панельних секцій (дискусійна частина) та презентаційних блоків (представлення проектів). Організація заходу на високому міжнародному рівні шляхом проведення панельних дискусій та презентацій бізнес-проектів із залученням провідних консультантів, представників бізнес-кіл та міжнародних фінансових фондів та організацій. Після кожного презентаційного блоку планується обговорення питань галузі, проведення прямих В2В та G2В переговорів з конкретними представниками інвестиційних компаній і бізнесу для пошуку можливостей спільної реалізації проектів. Обов'язковим елементом Форуму має стати презентація результатів проведення заходу через ЗМІ. Наближену програму Форуму наведено у таблиці 2 даного Технічного завдання. Визначені програмою заходи є наближеними та можуть бути переглянуті Замовником. Цільова аудиторія: представники бізнесу, міжнародних фінансових організацій та фондів, інвестори, представники іноземних держав, політичні діячі, державні органи, ЗМІ. Галузі: інфраструктура, енергозбереження, сфера ІТ-технології, соціальна сфера, промисловий сектор, нерухомість. Основні завдання Форуму: 1. продемонструвати прозорість міської влади; 2. надати чітке представлення про економічний та інвестиційний потенціал української столиці; 3. показати потенційним партнерам результати впроваджених реформ і проектів, змін в роботі з інвесторами; 4. запропонувати нові проекти для залучення інвестицій. Мова: українська/англійська. Кількість учасників: 350 осіб. Тривалість Форуму: 1 день. Місце проведення Форуму: місто Київ, приміщення (готель або конференц-хол тощо) з наявними не менш ніж двома конференц-залами, холом для зустрічі гостей та реєстрації учасників Форуму, проведення кава-брейків і фуршету, кімнатою для підготовки лекторів/спікерів/модераторів, кабінками для синхронного перекладу запропонований Учасником. Обов’язкові вимоги щодо місця проведення: зручне географічне розташування; транспортна доступність; достатня площа та місткість приміщення; необхідний ступінь технічного оснащення залу; конфігурація робочого простору з можливістю трансформації меблів; розвинена інфраструктура, наявність санвузлів, гардероба, паркування. Вимоги щодо оренди залів: Перший зал - площа не менше 750 кв.м., місткістю не менше ніж 350 осіб; Другий зал - площа не менше 550 кв.м., місткістю не менше ніж 200 осіб. Обидва зали повинні бути типу «клас» або «амфітеатр» з можливістю підключення необхідного обладнання та встановлення банерів, оснащені системою кондиціонування, високошвидкісним Wi-Fi доступом до мережі Internet, мобільною системою звукопідсилення, системою синхронного перекладу. Конкретизація зазначених, а також інших щодо предмету закупівлі вимог міститься у таблиці 1 «Вимоги технічного, якісного та кількісного характеру щодо предмету закупівлі» до Технічного завдання. Учасник, на підтвердження відповідності вимогам Замовника щодо технічного, якісного та кількісного характеру предмету закупівлі у складі Тендерної пропозиції надає заповнену належним чином (у графі «Відповідність Учасника») із зазначенням «Так» або «Ні» таблицю 1.1 (Таблиця відповідності), яку викладено нижче. На вимогу Замовника щодо оформлення інформації та документів Тендерної пропозиції, Таблиця відповідності, надана у її складі, повинна бути пронумерована та містити підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки (у разі наявності).

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)  
Общая ожидаемая стоимость закупки 1`185`500.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
04.08.16
Период уточнений
до 13.08.16
Период обжалования
до 19.08.16
Прием предложений
до 23.08.16
Аукцион
ожидается
Квалификация
с25.08.16
Предложения рассмотрены
с09.09.16
Завершен
26.09.16
12.08.2016, 15:42
Список учасників
Общий вопрос о закупке
Добрий день, шановна Марина Олександрівна. Уточніть будь-ласка чи надаєте Ви список учасників форуму, який потім на підготовчому етапі потрібно буде скласти?
Ответ заказчика
Шановний учаснику!

Ми дуже вдячні за Вашу зацікавленість ініціативами Київської міської державної адміністрації та маємо надію на спільну їх реалізацію в межах організації та проведення Інвестиційного форуму міста Києва.
На Ваше питання стосовно складання списку учасників, вимоги щодо якого передбачені замовником в межах надання послуг на підготовчому етапі, повідомляємо наступне.
Інформацію щодо цільової аудиторії Інвестиційного форуму міста Києва викладено у Технічному завданні на закупівлю послуг щодо організовування конференцій і спеціалізованих виставок - за кодом ДК 016:2010 - 82.30.1 (Послуги з організації ярмарок і виставок - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 79956000-0; Організація та проведення міжнародних заходів з економічних та інвестиційних питань в м. Києві та за кордоном - організація та проведення Інвестиційного форуму міста Києва) (далі - Послуги) (див. Додаток 3 Тендерної документації).
В межах надання Послуг учасник закупівлі повинен забезпечити складання списку потенційних учасників Інвестиційного форуму міста Києва, серед яких фігуруватимуть представники бізнесу, інвестори, представники міжнародних фінансових організацій та фондів, іноземних держав, політичні діячі, державні органи, ЗМІ.
Додатково інформуємо, що у Технічному завданні також визначені пріоритетні для представлення на Інвестиційному форумі галузі.
Після остаточного погодження замовником запропонованого учасником-переможцем списку запрошених, учасник-переможець запрошує гостей, визначеним у Технічному завданні способом.
12.08.2016, 16:05
Оплата тендеру
Общий вопрос о закупке
Шановна Марина Олександрівна, уточніть будь-ласка, оплата за надання послуг по тендеру здійснюється до його початку чи після?
Ответ заказчика
Шановний учаснику!

Ми дуже цінуємо Вашу зацікавленість у можливій співпраці в межах організації та проведення Інвестиційного форуму міста Києва.
На Ваше питання стосовно умов оплати повідомляємо, що розрахунки за надані послуги за результатами закупівлі здійснюються на підставі статті 49 Бюджетного кодексу України. Оплата наданих послуг здійснюється у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Акту приймання – передачі наданих Послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Акту, за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування.
У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування оплати наданих Послуг на свій реєстраційний рахунок.
Додатково повідомляємо, що наведений вище порядок розрахунків є істотною умовою договору про закупівлю та не може змінюватися після його підписання до повного виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.
Проект договору про закупівлю Послуг щодо організовування конференцій і спеціалізованих виставок  за кодом ДК 016:2010  82.30.1 Послуги з організації ярмарок і виставок  за кодом СРV за ДК 021:2015  79956000-0 (Організація та проведення міжнародних заходів з економічних та інвестиційних питань в м. Києві та за кордоном  організація та проведення Інвестиційного форуму міста Києва) викладено у Додатку 4 до Тендерної документації.
Порушене Вами питання регламентується у положеннях Договору, викладених у розділі 2 «Вартість та порядок розрахунків».