Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 03.03.2018 10:31. Дата последних изменений - 17.04.2018 10:48

Металочерепиця, лист рифлений, лист плоский -

Идентификатор закупки UA-2018-03-03-000180-a  
ID 6c4eb4755c9941d8b27b063073eaa480  
Ожидаемая стоимость
2`796`672.18 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Регіональна філія «Львівська залізниця» ПАТ «Українська залізниця»  
Ожидаемая стоимость 2`796`672.18 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 27`967.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
03.03.18
Период уточнений
до 25.03.18
Период обжалования
до 31.03.18
Прием предложений
до 04.04.18
Аукцион
10.04.18
Квалификация
с10.04.18
Торги отменены
17.04.18
07.03.2018, 11:02. ID: UA-2018-03-03-000180-a.c1
Требование (Жалоба)
незаконні вимоги в документації
Замовником в додатку №6 до тендерної документації розміщено "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ПІДТВЕРДЖУЮЧИХ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ НОРМАТИВНО-ТЕХНІЧНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ТЕХНІЧНИМ І ЯКІСНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ" в якому Замовник вимагає в учасників надати:

1. Відповідність предмета закупівлі нормативно - технічній документації.

Як підтвердження надати один з наступних документів:
1.1. Сертифікат відповідності, або копію сертифікату відповідності (форма копії являє собою кольоровий бланк з втисненою голограмою і діагональним написом «Копія»), видані органом з сертифікації, який має відповідну галузь акредитації в державній системі сертифікації УкрСЕПРО або Національним агенством з акредитації України або їх нотаріально засвідчені копії, чинні на момент подання пропозиції. Якщо термін дії сертифікату відповідності (копії сертифікату відповідності) продукції закінчується до кінця терміну постачання продукції, то учасник повинен надати гарантійний лист, що новий сертифікат відповідності буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного сертифікату відповідності. Якщо виробників декілька, то сертифікати повинні бути надані на кожного виробника продукції;
1.2. У випадку, якщо товар не включений до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні (зі змінами чинними на момент подання тендерної пропозиції) – довідку з органу сертифікації про це, видану не раніше 60 днів до дати розкриття тендерних пропозицій та декларацію постачальника (виробника) про відповідність (зразок: Додаток №7). Довідка з органу сертифікації повинна обов’язково містити інформацію щодо відповідності товару вимогам Технічних регламентів.
1.3. У випадку, якщо товар не включений до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні (зі змінами чинними на момент подання тендерної пропозиції), але підпадає оцінці відповідності за вимогами Технічніх регламентів - декларацію про відповідність, складену відповідно до чинного законодавства у сфері оцінки відповідності продукції Технічним регламентам або її нотаріально засвідчену копію. Якщо термін дії декларації про відповідність продукції закінчується до кінця терміну постачання продукції, то учасник повинен надати гарантійний лист, що нова декларація про відповідність буде надана не пізніше закінчення терміну дії чинної декларації про відповідність. Якщо виробників декілька, то декларації про відповідність повинні бути надані на кожного виробника продукції;


В Україні відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 29 грудня 2017 р. № 500 "Про скасування національних нормативних документів" з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації, а саме:
ДСТУ 2296–93 "Державна система сертифікації. Знак відповідності. Форма, розміри, технічні вимоги та правила застосування"
ДСТУ 3410–96 "Державна система сертифікації. Основні положення"
ДСТУ 3411:2004 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів сертифікації продукції та порядок їх призначення і надання повноважень на діяльність у Системі"
ДСТУ 3412–96 "Державна система сертифікації. Вимоги до випробувальних лабораторій"
ДСТУ 3413–96 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Порядок проведення сертифікації продукції"
ДСТУ 3414–96 "Державна система сертифікації. Атестація виробництва. Порядок проведення"
ДСТУ 3415–96 "Державна система сертифікації. Реєстр Системи"
ДСТУ 3417–96 "Державна система сертифікації. Процедура визнання результатів сертифікації продукції, що імпортується"
ДСТУ 3418–96 "Державна система сертифікації. Вимоги до аудиторів та порядок їх атестації"
ДСТУ 3419–96 "Державна система сертифікації. Сертифікація систем якості. Порядок проведення"
ДСТУ 3420–96 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів, що здійснюють сертифікацію систем управління"
ДСТУ 3498–96 "Державна система сертифікації. Бланки документів. Форма та опис"
ДСТУ 3957–2000 "Державна система сертифікації. Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції"

В зв'язку з вищевказаними змінами з 01.01.2018 року органи сертифікації не тільки не сертифікують продукцію, а й НЕ ВИДАЮТЬ ЖОДНИХ ДОВІДОК ПРО ТЕ ЧИ ПІДПАДАЄ ТОВАР СЕРТИФІКАЦІЇ, оскільки сертифікація відсутня повністю - жоден товар не підлягає обов'язковій сертифікації.

Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.

ПРОШУ ЗАМОВНИКА ПРИВЕСТИ ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ВИМОГ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА ТА ВИКЛЮЧИТИ З НЕЇ НЕЗАКОННІ ВИМОГИ ВИКЛАДЕНІ В ЧЕСТИНІ ПЕРШІЙ ДОДАТКУ №6.
Доброго дня. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно інформації опублікованої на офіційному веб-порталі Верховної Ради України, наказ № 28 від 01.02.2005 р. «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» є діючим.
Дякуємо за звернення.
Ответ заказчика: 13.03.2018 20:20
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена
14.03.2018, 20:01. ID: UA-2018-03-03-000180-a.c2
Жалоба в АМКУ
ООО "ТАЙЛ"
Оскарження незаконних вимог в тендерній документації
Відповідно до рішення тендерного комітету Регіональної філії «Львівська залізниця»
ПАТ «Укрзалізниця» було оголошено закупівлю (Металочерепиця, лист рифлений, лист плоский) Код ДК 021:2015 – 44110000-4 (Конструкційні матеріали) (ідентифікатор закупівлі UA-2018-03-03-000180-a).

Відповідно до ч.4 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.



Як зазначено у Тендерній документації Замовника:
Тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі, повинна складатися з:
форми «Тендерна пропозиція», що подається у вигляді, наведеному в Додатку №3 цієї тендерної документації;
документів, які вимагаються для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним
критеріям, встановленим Замовником (згідно пункту 6 Розділу II та Додатку №1) та інших документів, необхідних для прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (згідно Додатку №2); гарантійний лист щодо погодження з проектом договору згідно Додатку №4 до тендерної документації; документів, передбачених Додатком №6 (Перелік документів, підтверджуючих відповідність предмета закупівлі нормативно-технічній документації та технічним і якісним характеристикам) до цієї тендерної документації, та містити повну інформацію щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника Технічній специфікації Замовника (згідно Додатку № 5).

Замовником в додатку №6 до тендерної документації розміщено "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ПІДТВЕРДЖУЮЧИХ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ НОРМАТИВНО-ТЕХНІЧНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ТЕХНІЧНИМ І ЯКІСНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ" в якому Замовник вимагає в учасників надати:

1. Відповідність предмета закупівлі нормативно - технічній документації.
Як підтвердження надати один з наступних документів:
1.1. Сертифікат відповідності, або копію сертифікату відповідності (форма копії являє собою кольоровий бланк з втисненою голограмою і діагональним написом «Копія»), видані органом з сертифікації, який має відповідну галузь акредитації в державній системі сертифікації УкрСЕПРО або Національним агенством з акредитації України або їх нотаріально засвідчені копії, чинні на момент подання пропозиції. Якщо термін дії сертифікату відповідності (копії сертифікату відповідності) продукції закінчується до кінця терміну постачання продукції, то учасник повинен надати гарантійний лист, що новий сертифікат відповідності буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного сертифікату відповідності. Якщо виробників декілька, то сертифікати повинні бути надані на кожного виробника продукції;
1.2. У випадку, якщо товар не включений до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні (зі змінами чинними на момент подання тендерної пропозиції) – довідку з органу сертифікації про це, видану не раніше 60 днів до дати розкриття тендерних пропозицій та декларацію постачальника (виробника) про відповідність (зразок: Додаток №7). Довідка з органу сертифікації повинна обов’язково містити інформацію щодо відповідності товару вимогам Технічних регламентів.
1.3. У випадку, якщо товар не включений до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні (зі змінами чинними на момент подання тендерної пропозиції), але підпадає оцінці відповідності за вимогами Технічніх регламентів - декларацію про відповідність, складену відповідно до чинного законодавства у сфері оцінки відповідності продукції Технічним регламентам або її нотаріально засвідчену копію. Якщо термін дії декларації про відповідність продукції закінчується до кінця терміну постачання продукції, то учасник повинен надати гарантійний лист, що нова декларація про відповідність буде надана не пізніше закінчення терміну дії чинної декларації про відповідність. Якщо виробників декілька, то декларації про відповідність повинні бути надані на кожного виробника продукції;


15 січня 2015 року Верховна Рада прийняла закон «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», яким припиняє дію Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.1993 № 46-9 та з 1 січня 2018 року скасовано система обов'язкової сертифікації продукції УкрСЕПРО. Зокрема, з цієї дати НЕ сертифікуватиметься кранова, протипожежна продукція, метало- та деревообробне обладнання, а також будівельні матеріали, вироби і конструкції.

Відповідно було прийнять і наказ ДП "УкрНДНЦ" від 29 грудня 2017 р. № 500 "Про скасування національних нормативних документів" з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації, а саме: ДСТУ 2296–93 "Державна система сертифікації. Знак відповідності. Форма, розміри, технічні вимоги та правила застосування" ДСТУ 3410–96 "Державна система сертифікації. Основні положення" ДСТУ 3411:2004 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів сертифікації продукції та порядок їх призначення і надання повноважень на діяльність у Системі" ДСТУ 3412–96 "Державна система сертифікації. Вимоги до випробувальних лабораторій" ДСТУ 3413–96 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Порядок проведення сертифікації продукції" ДСТУ 3414–96 "Державна система сертифікації. Атестація виробництва. Порядок проведення" ДСТУ 3415–96 "Державна система сертифікації. Реєстр Системи" ДСТУ 3417–96 "Державна система сертифікації. Процедура визнання результатів сертифікації продукції, що імпортується" ДСТУ 3418–96 "Державна система сертифікації. Вимоги до аудиторів та порядок їх атестації" ДСТУ 3419–96 "Державна система сертифікації. Сертифікація систем якості. Порядок проведення" ДСТУ 3420–96 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів, що здійснюють сертифікацію систем управління" ДСТУ 3498–96 "Державна система сертифікації. Бланки документів. Форма та опис" ДСТУ 3957–2000 "Державна система сертифікації. Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції"

В зв'язку з вищевказаними змінами з 01.01.2018 року ОРГАНИ СЕРТИФІКАЦІЇ ВІДСУТНІ.
Установи, що були органами сертифікації, та надавали такі довідки з 01.01.2018 р. не тільки не сертифікують продукцію, а й НЕ ВИДАЮТЬ ЖОДНИХ ДОВІДОК ПРО ТЕ ЧИ ПІДПАДАЄ ТОВАР СЕРТИФІКАЦІЇ, оскільки сертифікація відсутня повністю - жоден товар не підлягає обов'язковій сертифікації.

Відповідно до ч.4 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.


ТОВ «ТАЙЛ» звернувся з вимогою до Замовника, про те наша вимога була відхилена знав ступною мотивацією:
«Доброго дня. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно інформації опублікованої на офіційному веб-порталі Верховної Ради України, наказ № 28 від 01.02.2005 р. «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» є діючим. Дякуємо за звернення.»

ТОВ «ТАЙЛ» не погоджується з цією позицію та наголошує на тому, що СКАСОВАНО ЗАКОН, який має вищу юридичну силу, ніж Наказ КМУ та СКАСОВАНО ДСТУ з питань сертифікації.
26.01.2018 р. МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ прийняло Наказ «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів» (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 р. за № 194/31646) яким поміж скасовано дію наказів з питань сертифікації та в т.ч. наказ № 28 від 01.02.2005 р. «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні».


Замовник вимагає від Учасника документи, які Учаснику НЕМОЖЛИВО виконати вимоги Замовника та надати документи, що вимагаються ч.1 Додатку №6 до тендерної документації.

В Учасника є діючи сертифікати на перші 2 позиції товару, проте надати «довідку з органу сертифікації про це, видану не раніше 60 днів до дати розкриття тендерних пропозицій» по позиції №3 Учасник не може.


Відповідно до частини дев'ятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини десятої статті 18 Закону.


Наведені вище обставини свідчать про наявність підстав для задоволення Скарги.

Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі", ПРОСИМО:
1. Зобов'язати Регіональну філію «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» внести зміни до тендерної документації та виключити з тендерної документації незаконні вимоги в т.ч. виключити ч.1 додатку №6 до тендерної документації закупівлі UA-2018-03-03-000180-a
Рассмотрение остановлено
06.04.2018 17:48