Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 18.12.2023 16:12. Дата последних изменений - 09.01.2024 15:00

Арматура, кутник, лист оцинкований та рифлений, стальний полоса, прокат сталевий гарячекатаний, труба профільна -

Идентификатор закупки UA-2023-12-18-017997-a  
ID 919c82951ce1452bbf7b0ea7321d91ba  
Общая ожидаемая стоимость закупки
4`279`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Додатки у одному файлі з тендерною документацією.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика АТ Прикарпаттяобленерго  
Общая ожидаемая стоимость закупки 4`279`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
18.12.23
Период уточнений
до 23.12.23
Период обжалования
до 23.12.23
Прием предложений
до 26.12.23
Квалификация
с26.12.23
Предложения рассмотрены
с28.12.23
Завершен
09.01.24
19.12.2023, 10:44
уточнення
Общий вопрос о закупке
Доброго дня
Чи можлива разова поставка?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.12.2023, 11:49)
Доброго дня. Поставка партіями, згідно заявок замовника, протягом року.
19.12.2023, 17:17
Стосовно відповідності ДСТУ
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, Доброго дня!

Вами у технічних, якісних та інших характеристиках до прелмету закупівлі, що містяться у ТД, вказано, що арматура діаметром 14, 16 та 18 мм має відповідати ДСТУ 3760:2006.
Цей ДСТУ станом на момент оголошення процедур закупівлі є недіючим!
Просимо виправити ТД.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.12.2023, 17:20)
Доброго дня. Замовник опрацює Ваше зауваження та за необхідності внесе зміни.
20.12.2023, 10:39
Відповідність прудмета закупівлі ДСТУ
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, Доброго дня!

У технічних, якісних та інших вимогах до предмету закупівлі, які містяться у ТД, Вами вказані застарілі стандарти!
п. 1-3 арматура:
вказаний стандарт: ДСТУ 3760:2006
Цей стандарт є недіючим. Діючий стандарт - ДСТУ 3760:2019;
п. 4-10 Кутник:
вказаний стандарт: ГОСТ 8509-93, ГОСТ 19281-89, ГОСТ 380-88, ГОСТ 8510-86.
Ці стандарти є недіючими. Діючий стандарт - ДСТУ 4484:2005;
п. 11-12 Лист:
вказаний стандарт: ДСТУ 8540, ДСТУ 2834, ДСТУ 8803.
Ці стандарти є недіючими. Діючий стандарт: ДСТУ 2834-94/ГОСТ 16523-97;
п.13 Лист оцинкований:
вказані стандарти: ГОСТ 19904.
Цей стандарт є недіючим. Діючий стандарт: ДСТУ EN10346:2014(EN10346:2009);
п.14 Лист рифлений:
вказаний стандарт: ГОСТ 8568-77.
Цей стандарт є недіючим. Діючий стандарт: ДСТУ 2651:2005/ГОСТ 380-2005;
п.15-18 Полоса(смуга) стальна:
вказаний стандарт: ДСТУ 103-76/ДСТУ 103-2006.
вказаний стандарт є недіючим. Діючий стандарт: ДСТУ 4747:2007.

Уся інформація про діючі стандарти взяті із сертифікатів на продукцію віробників (МЕТІНВЕСТ, ЗАПОРІЖСТАЛЬ, АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ).

Просимо внести відповідні зміни до ТД.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.12.2023, 10:41)
Ваше запитання буде опрацьовано та за необхідності внесені зміни.
20.12.2023, 12:14
Вимоги до переможця
Общий вопрос о закупке
Шановний Замвонику! Вимогами тендерної документації передбачено наступне: Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель електронні кольорові копії з сканованих паперових оригіналів): - ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками; - дозвіл або декларацію на виконання робіт підвищеної небезпеки, на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та інші дозволи, передбачені чинним законодавством, необхідні для виконання робіт, зазначених в тендерній документації. Дані документи можуть вимагатися при проведенні закупівлі на виконання робіт (надання послуг), але ніяк не на поставку товару. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації Дякуємо
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.12.2023, 12:55)
Доброго дня. В документацію були внесені зміни. Даний пункт було редаговано.
21.12.2023, 20:59
Досвід
Общий вопрос о закупке
Доброго дня. У тендерній документації міститься вимога: "- Кількісний обсяг виконання аналогічного договору (договорів) з постачання товарів не повинен бути менше ніж 50 (п’ятдесят) % від обсягу, що вимагається закупівлею);" Чи правильно ми розуміємо, що Замовник має на увазі половину від кількості 1107 м² та 22688 м? Враховуючи, що предметом закупівлі є товар, що здебільшого продається тоннами або кілограмами, просимо Замовника виключити вимогу, що унеможливлює участь в ній більшості можливих учасників лише через неспівпадіння у кількісних показниках. Або замінити її на - "50% вартості від бюджету закупівлі".
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован22.12.2023, 08:43)
Доброго дня. Шановний учасник, закон "Про публічні закупівлі" передбачає, що саме Замовник визначає, які кваліфікаційні критерії вимагаються від учасника, згідно специфіки закупівлі. Встановлення вимоги 50% від обсягк, не потрушує норми законодавства, навіть більше АМКУ вважає дану вимогу цілком обгрунтованою, та такою що можуть виконати більше як два учасника, це якщо до питання дискримінації.... Крім того, наголошує діюче законодавство по закупівлям та інші юридичні норми ЗАБОРОНЯЮТЬ Замовнику змінювати тендерну документацію під побажання учасника.
22.12.2023, 11:51
Термін дії договору
Общий вопрос о закупке
Наша компанія цінує вас як давнього та надійного партнера! У грудні 2023 заводи - виробники активно підвищують вартості металопрокату, при цьому у відповідності до прогнозів, рівень цін буде підвищуватися і у 2024 році. При цьому фіксувати та прогнозувати ціни на календарний рік складно навіть у мирний час, не кажучи вже про країну у якій йде війна .... Умовами ТД та договору передбачено, що договір дійсний до 31.12.2024, проте з огляду на вищевикладене зафіксувати ціни на такий довгий термін - просто неможливо. З огляду на це, просимо внести зміни до ТД та проекту договору де прописати: "Договір діє до 31.03.2024 з можливістю пролонгації на три місяці за згодою двох сторін. При цьому кількість пролонгацій погоджується за згодою двох сторін, але загальний термін повинен бути не довше ніж 31.12.2024"
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован22.12.2023, 12:20)
Доброго дня. В умовах, які визначили у запитанні, працюють зараз усі підприємства ринку України...і при цьому як показує аналіз торгів у системі Прозорро, торги відбуваються та договори на рік укладаються. Тому зараз у тендерну документацію замовник не бачить доцільності внесення змін, тим більше, що ЗУ "Про публічні закупівлі" містить виключні підстави зміни істотних умов договору ( п.19 Постанови 1178 та ЗУ про Публічні закупівлі) і вони не передбачають квартальних пролонгацій. Безпідставне внесення змін до договору в частині істотних умов загрожує УО Замовника штафними санкціями.