Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 22.12.2023 11:14. Дата последнего редактирования мониторинга 10.01.2024 16:54

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2023-12-22-000064  
ID 719e6650941147ceb773443b103913aa  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
22.12.23
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275 установлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду пропозиції ТОВ «ТІТОРГ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення установленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 08.01.2024 17:44  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 08 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 (далі – Особливості №1275), розгляду пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військової частини 3078 Національної гвардії України (далі – Замовник), затверджене протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи Замовника від 01.12.2023 № 1859, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТІТОРГ» (далі – ТОВ «ТІТОРГ»), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 13.12.2023 № 1883, повідомлення про намір укласти договір від 13.12.2023, договір від 22.12.2023 № 260/ВОЗ-2023 на суму 24 174 000,00 грн, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 22.12.2023 № 1, пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 29.12.2023 та 03.01.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановив вимогу, що переможець спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати документи зазначені у підпунктах 1-15 даного пункту. В електронній системі закупівель такі документи переможцем ТОВ «ТІТОРГ» не оприлюднено. На запит Держаудитслужби Замовник 29.12.2023 оприлюднив в електронній системі закупівель документи надані переможцем ТОВ «ТІТОРГ» на виконання вимог пункту 5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Отже вимога Замовника щодо направлення переможцем в інший спосіб ніж передбаченого електронною системою закупівель, є порушенням вимоги частини восьмої статті 12 Закону, якою визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі. Постановою Касаційного адміністративного суду Верховного Суду України від 02.03.2023 у справі 640/26603/21 (далі – Постанова) суд виснував, що публічна закупівля здійснюється поетапно, завершальним етапом якого є укладення та виконання договору. Враховуючи те, що принцип прозорості повинен застосовуватись на усіх етапах закупівель, а електронна система закупівель забезпечує, зокрема обмін інформацією і документами саме в електронному вигляді, виключним способом взаємодії між учасниками закупівлі та Замовником є електронна система закупівель. Окрім цього, в цій же Постанові наголошено, що дана правова норма стосується як учасників так і переможця/ів торгів.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 08.01.2024 17:44  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу М’ясні блоки з яловичини свіжоморожені, код ДК 021:2015:15110000-2 М’ясо, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені, внесено зміни до оголошень про проведення спрощених закупівель, що вже оприлюдненні в електронній системі закупівель, а також зміст висновку про результати моніторингу доведено до всіх уповноважених осіб Замовника  
Дата редактирования  
Дата создания 10.01.2024 16:54  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.12.2023 № 362 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 42 UA-2023-12-02-000238-a 02.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ  
Дата решения о начале мониторинга 22.12.2023 00:00  
Дата публикации 22.12.2023 13:40  
Дата создания 22.12.2023 13:40  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 98) 677-57-27
v.o.vysotskyi@dasu.gov.ua 

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
lidiya9ln@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 22.12.2023 13:40 - 13.01.2024 00:00  
Дата публикации решения о результатах 08.01.2024 17:44 - 23.01.2024 00:00