Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 12.01.2024 16:45. Дата последнего редактирования мониторинга 31.01.2024 18:11

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2024-01-12-000048  
ID 6a16be0e000447a28eb43ec6bb7fa475  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
12.01.24
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону, вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону, вимог пункту 3 Постанови №1178 та вимог пункту 28 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК «Житлопромбуд-8»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства; дотримання вимог Постанови № 710 – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения , Непредоставление информации, документов в случаях, предусмотренных законом  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення установлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 26.01.2024 20:39  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 26 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства; повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.12.2023 № 01/12/23ВТ; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна Компанія «Житлопромбуд-8» (далі – ТОВ «БК «Житлопромбуд-8»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.12.2023 №6-ВТ; повідомлення про намір укласти договір від 14.12.2023 року; договір від 20.12.2023 № 11-Т (далі – Договір); зміни до Договору; звіт про виконання договору про закупівлю від 18.01.2024 січня; пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 25.01.2024 року. Моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що відповідно до вимог частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація, ніж інформація передбачена цією частиною. В оголошенні про проведення відкритих торгів Замовник зазначив вид предмета закупівлі – послуги. При цьому, вимогами пункту 18 частини другої статті 22 Закону передбачено зазначення у тендерній документації вимоги про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт або послуг. Проте, у пункті 9 розділу ІІІ тендерної документації Зазначено, що інформація про субпідрядника/співвиконавця не вимагається, оскільки предметом закупівлі є товар. Таким чином, при складанні тендерної документації Замовник порушив вимоги пункту 18 частини другої статті 22 Закону та як наслідок пункт 28 Особливостей. Крім того, моніторингом встановлено, що пункт 3 розділу VI тендерної документації містить вимогу, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Разом з цим, у Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що переможець процедури закупівлі при підписанні договору про закупівлю повинен надати в паперовому вигляді належно оформлені документи, згідно переліку. Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону, подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі. Постановою Касаційного адміністративного суду Верховного Суду України від 02.03.2023 у справі 640/26603/21 (далі – Постанова) суд визнав, що публічна закупівля здійснюється поетапно, завершальним етапом якого є укладення та виконання договору. Враховуючи те, що принцип прозорості повинен застосовуватись на усіх етапах закупівель, а електронна система закупівель забезпечує, зокрема обмін інформацією і документами саме в електронному вигляді, виключним способом взаємодії між учасниками закупівлі та Замовником є електронна система закупівель. Окрім цього, в цій же Постанові наголошено, що дана правова норма стосується як учасників так і переможця/ів торгів. Таким чином, при визначенні вимоги тендерної документації щодо надання документів, у паперовому вигляді, Замовником порушено вимоги частини восьмої статті 12 Закону та пункту 3 Постанови №1178. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Так, Північно-східним офісом Держаудитслужби в ході проведення моніторингу, в електронній системі закупівель Замовнику надіслано 18.01.2024 року запит про надання пояснень. Протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі відповіді Замовник не надав. Зазначене є порушенням вимог частини п’ятої статті 8 Закону. Відповідно до інформації розміщеній в електронній системі закупівель Замовник 18.01.2024 року оприлюднив звіт про виконання договору № 11-Т від 20.12.2024 року.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 26.01.2024 20:39  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Згідно встановленого порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї: Головним спеціалістом відділу контролю за будівництвом та енергетичного нагляду – (уповноваженою особою - до 05.12.2023р). Артемом СИЧЕМ здійснювалося складання тендерної документації на закупівлю «Поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) ЗДО № 92 за адресою: вул. Гастелло, 14А, м. Миколаїв», 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника та 01.12.2023 було оголошено закупівлю за ідентифікатором: № UA-2023-12-01-010971-a за предметом «Поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) ЗДО № 92 за адресою: вул. Гастелло, 14А, м. Миколаїв», 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника де встановлено порушення, а саме незазначення в тендерній документації посади уповноваженої особи відповідно до вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону; у пункті 9 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що предметом закупівлі є товар, проте, в оголошенні про проведення відкритих торгів вид предмета закупівлі – послуги; Додатком 4 до тендерної документації передбачено, що при підписанні договору Учасник Переможець зобов’язаний надати в паперовому вигляді належно оформлені документи. Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону, подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель, враховуючи вищевикладене порушено вимоги Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону, вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону, вимог пункту 3 Постанови №1178 та вимог пункту 28 Постанови № 1178. Згідно встановленого порушення стосовно ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом: Головним спеціалістом відділу контролю за будівництвом та енергетичного нагляду – (уповноваженою особою з 05.12.2023), Іриною ВЛАСОВОЮ було пропущено термін надання Відповіді на Запит, на який треба було надати відповідь через електронну систему закупівель до 24 січня 00:00, Відповідь була надіслана через електронну систему закупівель 25 січня 2024 року, чим порушенно вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.  
Дата редактирования  
Дата создания 31.01.2024 18:07  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.01.2024 № 3 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 12.01.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 12.10.2024 № 3 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 25 UA-2023-12-01-010971-a 01.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА  
Дата решения о начале мониторинга 12.01.2024 00:00  
Дата публикации 12.01.2024 19:39  
Дата создания 12.01.2024 19:39  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40478572  
Адрес компании Ukraine, Харків  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 67) 577-68-67
toretto.kh@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 12.01.2024 19:39 - 03.02.2024 00:00  
Дата публикации решения о результатах 26.01.2024 20:39 - 10.02.2024 00:00