Дата создания мониторинга 30.01.2024 14:49. Дата последнего редактирования мониторинга 05.03.2024 10:31
Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок
| ID мониторинга | UA-M-2024-01-30-000039 | |
| ID | 693e888b910d4130abb02075d2d2f3c6 |
Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)
Мониторинг опубликован
30.01.24
Нарушения не выявлены
Выводы
| Описание | За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель встановлено неврахування вимог пункту 24 Особливостей та пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТД «СІНАЙ-ГОРА» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов укладеного договору про закупівлю законодавству установлено, що укладений договір про закупівлю не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, пункту 83, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає нормам частини 1 статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено. |
| Тип определенного нарушения | установлены нарушения законодательства в части непубликации, несвоевременной публикации информации на веб-портале Уполномоченного органа, , установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений), , |
| Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок | З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 20.11.2023 № 11, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. |
| Дата публикации | 16.02.2024 14:19 |
| Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки | Дата закінчення моніторингу: 16 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального закладу «Ліцей «Перспектива» Світловодської міської ради» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 03.11.2023 № 0311-23/2, тендерна пропозиція переможця товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «СІНАЙ-ГОРА» (далі – ТОВ «ТД «СІНАЙ-ГОРА»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.11.2023 № 1411-23 та від 06.02.2024 № 0602-24, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 14.11.2023, договір про закупівлю від 20.11.2023 № 11, додаткові угоди від 20.11.2023 № 1 та від 20.12.2023 № 2, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 22.12.2023 та від 06.02.2024, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 05.02.2024, 07.02.2024, 08.02.2024 та 14.02.2024, інформація з власного веб-сайту за посиланням: https://www.liceum.kr.ua/. Пунктом 24 Особливостей визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі - Порядок № 1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного закону, кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис фізичної особи Чумака Володимира Васильовича (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим не враховано вимоги пункту 24 Особливостей та пункту 3 Порядку № 1082. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, а саме, пункт 3 Додатку № 6 до тендерної документації містить вимогу, що деталі з’єднувальні (фітинги) латунні до пластмасових трубопроводів для зовнішніх мереж опалення, гарячого та холодного водопостачання повинні відповідати вимогам пунктів 2.2, 2.4, 2.5, 2.6, 2.9 ГОСТ 8965-75, при тому, що вказаний нормативний документ втратив чинність з 01.01.2022. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТД «СІНАЙ-ГОРА» не відповідала умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, листів-згод на обробку персональних даних за формою згідно Додатку № 5. При цьому, в пункті 3 розділу V тендерної документації передбачено, що на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних уповноваженої особи, яка підписала пропозицію учасника, а також письмову згоду від усіх осіб, щодо яких була надана зазначена сукупність відомостей. На виконання вказаних вимог учасником ТОВ «ТД «СІНАЙ-ГОРА» у складі тендерної пропозиції надано листи-згоди на обробку персональних даних від 09.11.2023 № 9/11/2023-9, № 10/11/2023-10, № 11/11/2023-11, № 12/11/2023-12 та № 13/11/2023-13. Проте, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ТД «СІНАЙ-ГОРА» не надано листа-згоди за формою згідно Додатку № 5 на обробку персональних даних фізичної особи Криворучко Н.М., персональні дані якої (дата народження, ідентифікаційний код, паспортні дані та адреса) містяться у тендерній пропозиції учасника (рішення єдиного учасника ТОВ «ТД «СІНАЙ-ГОРА» від 27.07.2023 № 1 та протокол Загальних зборів учасників ТОВ «ТД «СІНАЙ-ГОРА» від 07.08.2023 № 1), що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ та пункту 3 розділу V тендерної документації. Також, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, інших документів, передбачених тендерною документацією згідно Додатку № 8. При цьому, в пункті 1.5 Додатку № 8 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції календарного плану виконання робіт з урахуванням обсягів запланованих робіт та їх кошторисної вартості у відповідності до розрахунку ціни, наданої Учасником тендерної пропозиції. На виконання вказаних вимог учасником ТОВ «ТД «СІНАЙ-ГОРА» у складі тендерної пропозиції надано календарний графік виконання будівельних робіт від 09.11.2023 № 17/11/2023-17. Проте, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції вказаного учасника надано календарний графік виконання будівельних робіт, в якому відсутня інформація щодо обсягів запланованих робіт та їх кошторисної вартості, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ та пункту 1.5 Додатку № 8 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТД «СІНАЙ-ГОРА» як таку, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. За результатами моніторингу відповідності умов укладеного договору про закупівлю законодавству установлено наступне. Відповідно до частини 1 статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Так, частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацом 3 пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі - Постанова № 668) визначено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. При цьому відповідно до пункту 5 Постанови № 668, гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) - є істотною умовою договору, яка відповідно до пункту 19 Особливостей змінюватись не може. Однак, моніторингом встановлено, що в пункті 7.1 розділу 7 укладеного договору про закупівлю від 20.11.2023 № 11 зазначено, що «Підрядник гарантує відповідність виконаних робіт та конструкцій проектній документації і будівельним нормам та правилам протягом 5 років після їх виконання та встановлення», що не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, а відтак не відповідає нормам частини 1 статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей. Також, моніторингом встановлено, що в укладеному між Замовником та ТОВ «ТД «СІНАЙ-ГОРА» договорі про закупівлю від 20.11.2023 № 11, відсутній план фінансування будівництва, який має бути його невід’ємною частиною, що не відповідає умовам пункту 83 Постанови № 668. |
| Обнаружены нарушения (да/нет) | ДА |
| Дата создания | 16.02.2024 14:19 |
| Документы |
Информация относительно обжалования в суде
| Описание | Правові підстави: 8.10, 922-VIII, Закон України "Про публічні закупівлі", https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19 Керуючись ч. 10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи незгоду замовника з інформацією, викладеною у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-03-013561-a підлягає оскарженню в судовому порядку. 29.02.2024 року було подано адміністративний позов в Кіровоградський окружний адміністративний суд. |
| Законодательство | Закон України "Про публічні закупівлі" Статья закона: 8.10 Версия законодательства: 2020-04-19 |
| Дата публикации | 01.03.2024 09:25 |
| Дата создания | 01.03.2024 09:25 |
| Дата открытия производства | 29.02.2024 |
| Номер открытии производства | 340/1204/24 |
| Документы |
Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения
| Описание | ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі №UA-2023-11-03-013561-a На виконання вимог, викладених у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про результати моніторингу закупівлі № UA-2023-11-03-013561-a Комунальний заклад «Ліцей «Перспектива» Світловодської міської ради» повідомляє про наступне: Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади визначені Законом України "Про публічні закупівлі". Права, обов'язки, функції та повноваження ДАСУ визначені законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та Положенням «Про державну аудиторську службу України», затвердженим постановою КМУ від 03.02.2016 № 43 з подальшими змінами. Висновок ДАСУ з зобов'язанням здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 20.11.2023 року №11 не є таким, що прийнятий на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України. Ні Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ні Закон України «Про публічні закупівлі», ні «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, ні Положення «Про Державну аудиторську службу України», затверджене постановою КМУ від 03.02.2016 № 43, - не містять повноважень ДАСУ зобов'язувати розривати укладені договори між замовником та учасником-переможцем за наслідками проведення публічної закупівлі. Отже, така вимога є неправомірною, а саме такою, що прийнята не «у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України». Окрім цього, укладений договір може бути розірваний лише на підставах, встановлених законом та/або на підставах, встановлених договором. Закон не містить такої підстави розірвання договору як «на підставі висновку ДАСУ» (за зобов'язанням ДАСУ). У відповідності до ст. 629 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України), договір є обов`язковим для виконання сторонами. Статтею 651 ЦК України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Згідно частини 1 статті 652 ЦК України, у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов`язання. Відповідно до частини 1 статті 188 Господарського кодексу України (далі – ГК України), зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Отже, що ГК України та ЦК України не містить норм, які б передбачали підставою для розірвання діючого договору висновок ДАСУ, так само як і правового порядку розірвання такого договору. Отже, Замовник не має законних підстав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 20.11.2023 року N 11 та/або ініціювати розірвання договору в односторонньому порядку. Замовник зауважує, що формулювання, наведене у висновку: «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю» не містить посилань на конкретну норму права, яка є підставою для припинення зобов'язань та/або розірвання договору. При цьому жодним із нормативних актів такий порядок не передбачений, а чинне законодавство не містить такої підстави для розірвання договору як висновок моніторингу Держаудитслужби. Крім того, Висновок ДАСУ з зобов'язанням здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 20.11.2023 року № 11 не є таким, що прийнятий з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано. Так, згідно п. 14 част.1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі", моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Отже, навіть якщо припускати, що порушення замовником вже вчинені то ДАСУ, зобов'язуючи припинити зобов'язання/розірвати укладений договір, не може досягти мети моніторингу процедури закупівлі – запобігти порушенням у сфері публічних закупівель. Отже, висновок ДАСУ (як і вимога про припинення зобов'язання/розірвання договору) суперечить меті моніторингу, а саме є таким, що прийнятий не «з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано». Крім того, Висновок ДАСУ з зобов'язанням про припинення зобов'язання/розірвання укладеного договору не є таким, що прийнятий «пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія)». Абзац сьомий частини першої статті 6, частина п’ята статті 19 та стаття 23 ГК України забороняють незаконне втручання органів державної влади, їх посадових осіб у господарські відносини, у господарську діяльність суб'єктів господарювання. Втручання органу державного фінансового контролю в публічні закупівлі є виправданим у разі, якщо виявлене порушення має негативний вплив для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів). Зауваження ДАСУ носять суто формальний характер, оскільки жодне з них не пов`язано із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створенням конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобіганням проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції. Захід реагування у вигляді припинення зобов`язань по договору про закупівлю є виключним заходом, обрання якого можливе у разі, якщо наявні порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. В ході проведення моніторингу закупівлі відповідачем не було встановлено порушення, яке має негативний вплив для бюджету, у спірному висновку не зазначено щодо неефективного, незаконного, нецільового використання бюджетних коштів, не встановлено обставин, що створюють загрозу корупційним діям та зловживанням з боку учасників торгів. При цьому пунктом 6 частини 1 статті 1 Закону № 922 встановлено, що договір про закупівлю — господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Зазначивши у висновку про необхідність здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором, відповідач не визначив спосіб усунення виявлених порушень (судовий або позасудовий), що свідчить про його нечіткість та невизначеність. На час проведення моніторингу договір про закупівлю виконувався, претензії щодо якості, строків виконання робіт у замовника відсутні, а тому відсутні будь-які підстави для розірвання договору про закупівлю в односторонньому порядку. Станом на 31 грудня 2023 року Договір №11 від 20.11.2023 року виконаний в частині робіт, запланованих календарним графіком (додаткова угода 2) на 2023 рік в повному обсязі, про що свідчать підписані та оплачені: Акти про приймання виконаних будівельних робіт, а також КБ 3 (довідка про вартість виконання будівельних робіт та витрати). Керуючись ч. 10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи незгоду замовника з інформацією, викладеною у висновку, висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-03-013561-a підлягає оскарженню в судовому порядку, про що замовником буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. |
| Дата редактирования | |
| Дата создания | 22.02.2024 15:55 |
| Документы |
РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА
| Описание оснований для проведения мониторинга | ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.01.2024 № 10-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.01.2024 № 10-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2023-11-03-013561-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. |
| Дата решения о начале мониторинга | 30.01.2024 00:00 |
| Дата публикации | 30.01.2024 16:56 |
| Дата создания | 30.01.2024 16:56 |
| Документы |
УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА
| Название организации | Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) |
| Идентификатор закупки | UA-EDR: 40919579 |
| Адрес компании | Ukraine, Житомир |
| Роль | Співробітник Державної аудиторської служби України |
| Контактное лицо | Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) |
+38 (0 98) 977-36-09
|
galunijyasinska@ukr.net |
Даты и сроки
| Период мониторинга | 30.01.2024 16:56 - 21.02.2024 00:00 | |
| Дата публикации решения о результатах | 16.02.2024 14:19 - 02.03.2024 00:00 |