Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 02.11.2023 16:53. Дата последних изменений - 16.11.2023 08:53

Універсальна стоматологічна установка, верхня подача інструментів ДК 021:2015 - 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2023 - 60930 Установка стоматологічна портативна) -

Идентификатор закупки UA-2023-11-02-013568-a  
ID 34b2231579894948884bc58416a01cf5  
Идентификатор плана UA-P-2023-11-02-006879-b  
Общая ожидаемая стоимость закупки
250`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для надання кваліфікованої, якісною стоматологічної допомоги пацієнтам та для оновлення матеріально-технічної бази Замовник здійснює дану закупівлю з технічними вимогами передбаченими Додатком до тендерної документації, оскільки вказаний товар за своїми якісними, характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Ідентифікатор закупівлі № UA-2023-11-02-013568-a Джерело фінансування : власні кошти від господарської діяльності. Очікувана вартість предмета закупівлі : 250 000,00 грн. з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі проведеного моніторингу отриманих комерційних пропозицій.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради  
Общая ожидаемая стоимость закупки 250`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
02.11.23
Период уточнений
до 07.11.23
Период обжалования
до 07.11.23
Прием предложений
до 10.11.23
Квалификация
с10.11.23
Предложения рассмотрены
с10.11.23
Завершен
16.11.23
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано