Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 02.11.2023 16:48. Дата последних изменений - 01.12.2023 17:59

«09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія)» -

Идентификатор закупки UA-2023-11-02-013409-a  
ID 9fc43554906542248ca36c3215b0e2a1  
Общая ожидаемая стоимость закупки
3`365`143.60 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. 7.2 Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни) 7.3 Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. 7.4 У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, такі документи повинні мати автентичний переклад на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу. Місце поставки: 1. Структурний підрозділ «Міська поліклініка №1» вул. Чорновола, 59 А, м. Івано-Франківськ м.Івано-Франківськ, Івано-Франівська область EIC –код точки комерційного обліку 62Z0758548620256; 62Z9389696132003 2. Структурний підрозділ «Міська поліклініка №2» вул. Довга, 42, м. Івано-Франківськ м.Івано-Франківськ, Івано-Франівська область EIC –код точки комерційного обліку 62Z3783375009348; 62Z8718519406135 3. Структурний підрозділ «Міська поліклініка №3» вул. Франка, 30, м. Івано-Франківськ м.Івано-Франківськ, Івано-Франівська область EIC –код точки комерційного обліку 62Z187500348302; 62Z5536189442216 4. Структурний підрозділ «Міська поліклініка №4» вул. Вовчинецька, 196 А, м. Івано-Франківськ м.Івано-Франківськ, Івано-Франівська область EIC –код точки комерційного обліку 62Z4557246615911; 62Z7478572541376 5. Структурний підрозділ «Міська поліклініка №5» вул. Привокзальна, 17, м. Івано-Франківськ EIC –код точки комерційного обліку 62Z70458521255139 6. Структурний підрозділ «Міська дитяча поліклініка» - вул. Тичини, 4, м. Івано-Франківськ (центральний корпус) м.Івано-Франківськ, Івано-Франівська область EIC –код точки комерційного обліку 62Z0311231756773; 62Z29761943398253 - вул. Г. Мазепи, 179, м. Івано-Франківськ (педіатричне відділення №1) м.Івано-Франківськ, Івано-Франівська область EIC –код точки комерційного обліку 62Z5537825561696 - вул. В. Стуса, 2, м. Івано-Франківськ (педіатричне відділення №4) м.Івано-Франківськ, Івано-Франівська область EIC –код точки комерційного обліку 62Z7503567512162; 62Z8141714642150 - вул. Г. Хоткевича, 46, корпус 5, м. Івано-Франківськ (педіатричне відділення №5) EIC –код точки комерційного обліку 62Z1019803840915 - вул. Молодіжна, 50, м. Івано-Франківськ (педіатричне відділення №6) м.Івано-Франківськ, Івано-Франівська область EIC –код точки комерційного обліку 62Z2527256312845 - вул. Галицька, 124 А, м. Івано-Франківськ (педіатричне відділення №7) м.Івано-Франківськ, Івано-Франівська область EIC –код точки комерційного обліку 62Z3252963526815 - вул.Сорохтея 41А, м. Івано-Франківськ (педіатричне відділення №8) EIC –код точки комерційного обліку 62Z8295887310789 Амбулаторія загальної практики сімейної медицини: - вул. 22 січня, 218а, с.Крихівці, м.Івано-Франківськ, Івано-Франівська область EIC –код точки комерційного обліку 62Z2242174308063 - вул. Просвіти, 4 с.Угорники, м.Івано-Франківськ, Івано-Франківська область (громадський будинок). EIC –код точки комерційного обліку 62Z7561642023397. - вул. Ясенева, 2, с.Микитинці, м.Івано-Франківськ, Івано - Франківська область. (адмінбудинок №2). EIC – код точки комерційного обліку 62Z6245238168263. ЗАКУПІВЛЯ НА 2024РІК

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 3`365`143.60 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
02.11.23
Период уточнений
до 07.11.23
Период обжалования
до 07.11.23
Прием предложений
до 10.11.23
Аукцион
13.11.23
Квалификация
с13.11.23
Предложения рассмотрены
с17.11.23
Завершен
01.12.23
03.11.2023, 10:27
Щодо класу напруги
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник.
Постановою НКРЕКП від 25.08.2021 № 1430, внесено зміни до Порядку встановлення (формування) тарифів на послуги з розподілу електричної енергії, затвердженого постановою НКРЕКП від 05.10.2018 № 1175.
Абзацами другим-четвертим пункту 8.1 глави 8 Порядку визначено, що споживачі, які отримують електричну енергію від оператора системи розподілу на межі балансової належності номінальною напругою 27,5 кВ та вище, а також споживачі, приєднані до шин електростанцій (за винятком суб'єктів господарювання, що виробляють електричну енергію з альтернативних джерел, а саме з енергії сонячного випромінювання, біогазу, біомаси, енергії вітру та мікро-, міні- та малими гідроелектростанціями), відносяться до 1 класу напруги.
Споживачі, які отримують електричну енергію від оператора системи розподілу на межі балансової належності номінальною напругою нижче 27,5 кВ, відносяться до 2 класу напруги.
Клас напруги встановлюється споживачу окремо за кожною межею балансової належності.
Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу.
Просимо повідомити який клас напруги Ваших площадок вимірювання.
Дана інформація необхідна для проведення розрахунку і визначення вартості товару.
Дякуємо!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.11.2023, 14:42)
Споживач відноситься до 2 класу напруги.
03.11.2023, 10:31
Якість електричної енергії
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник.
Щодо вимоги Замовника відповідно додатку 3 тендерної документації « Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI КСР параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» пояснюємо:
ч.7 ст.72 Закону України «Про ринок електричної енергії» Оператор системи передачі та оператори систем розподілу забезпечують якість електричної енергії відповідно до укладених договорів.
п.1.1.2. Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 - якість електропостачання - перелік визначених Регулятором показників (і їх величин), які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з передачі, розподілу та постачання електричної енергії, а також якість електричної енергії;
п.2.1. Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №310 (далі - Кодекс) - якість електричної енергії – сукупність властивостей електричної енергії відповідно до встановлених стандартів, які визначають ступінь її придатності для використання за призначенням;
п.11.4.1. Кодексу - ОСР повинен дотримуватися затверджених Регулятором показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії та якості електричної енергії.
п.11.4.5. Кодексу - Якість електричної енергії характеризується фізичними параметрами поставленої споживачу електричної енергії та їх відповідністю встановленому стандарту.
п.11.4.6. Кодексу - Параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (далі - ДСТУ EN 50160:2014).
п.11.4.14. Кодексу - Перелік показників якості електропостачання повинен зазначатися у договорі про надання послуг з розподілу електричної енергії.
п.11.4.15. Кодексу - ОСР надає споживачам компенсації за недотримання показників якості електропостачання у розмірі та порядку, що встановлені Регулятором.
п.11.4.16. Кодексу - ОСР повинен оприлюднити на власному вебсайті інформацію щодо величин показників якості електропостачання, розмірів компенсацій та порядку їх надання.
Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», Правил роздрібного ринку електричної енергії та Кодексу систем розподілу Постачальник електричної енергії не несе відповідальності за якість електричної енергії. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЯКІСТЬ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ РЕГУЛЯТОРОМ (НКРЕКП) ПОКЛАДЕНО ВИКЛЮЧНО НА ОПЕРАТОРА СИСТЕМИ ПЕРЕДАЧІ (ПрАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО») ТА ОПЕРАТОРІВ СИСТЕМ РОЗПОДІЛУ (ОБЛЕНЕРГО).
Постачальник електричної енергії несе відповідальність ВИКЛЮЧНО ЗА ЯКІСТЬ НАДАННЯ ПОСЛУГ З ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРЧНОЇ ЕНЕРГІЇ.
Для забезпечення постачання електричної енергії і у споживача і у постачальника в обов’язковому порядку має бути укладено договір на послуги з розподілу електричної енергії. Відповідно до вимог тендерної документації дана закупівля проводиться без врахування послуг з розподілу.
Отже, на підставі вищевикладеного просимо видалити з додатку 3 тендерної документації «Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI КСР параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення».
Дякуємо.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.11.2023, 15:33)
Дані норми визначені кодексом системи розподілу, які також мають бути враховані у умовах тендерної документації відкритих торгів. Тому що сам Додаток 3 тендерної документації називається технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики мають також параметри предмета закупівлі, які регулюються та встановлюються кодексом системи розподілу. Зауважуємо, що умовами Додатку 3 тендерної документації не встановлено вимога щодо забезпечення якісних параметрів електричної енергії саме постачальником та вимогами тендерної документації непередбачені документи, які будуть підтверджувати якісні характеристики предмета закупівлі. А відтак зазначений зміст включений до тендерної документації, що стосується п.29 Особливостей та кодексу системи розподілу.
03.11.2023, 13:22
додаток 7
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник! Розділ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачає надання - листа згоди Додаток 7. Однак Тендерна документація містить лише 6 додатків. Просимо внести відпоідні зміни до Тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.11.2023, 13:49)
Відповідно до Розділу тендерної документації Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції дана технічна механічна описка ніяким чином не повипливає на розгляд тендерних пропозицій. Дана вимога не розглядається замовником.
03.11.2023, 15:34
ІКЦ
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник.
Пропонуємо Вам змінити розділ 11 Договору «Порядок розв'язання спорів», у зв’язку з тим, що умови даного розділу носять дискримінаційний характер, а саме: Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії мають обмежену кількість учасників ринку електроенергії, це ті учасники, які постачають електричну енергію побутовим споживачам.
Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018року №312 (далі - Правила), п.8.3.17 Правил Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором.
Більшість учасників обслуговує менше 50000 споживачів, отже - Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів та кол-центрів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. п.8.3.6. Правил - Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником.
Додаток 5 до Правил роздрібного ринку електричної енергії «ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР про постачання електричної енергії споживачу», а не ТИПОВИЙ ДОГОВІР, отже може бути змінений.
Просимо ознайомитися з Рекомендаціями непобутовим споживачам щодо закупівлі електричної енергії за процедурами публічних закупівель від НКРЕКП за посиланням: https://www.nerc.gov.ua/news/rekomendaciyi-nepobutovim-spozhivacham-shchodo-zakupivli-elektrichnoyi-energiyi-za-procedurami-publichnih-zakupivel
Рекомендуємо даний розділ викласти в наступній редакції:
«Спори та розбіжності, що можуть виникнути із виконання умов цього Договору, у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів.
Якщо спори і розбіжності не будуть урегульовані шляхом переговорів та шляхом досудового урегулювання спорів, їх вирішення здійснюється у судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.»
Дякуємо
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован06.11.2023, 10:32)
Розділ 11 проекту договору (Порядок розв’язання спорів) розроблений відповідно до розділу 11 (Порядок розв’язання спорів) «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, № 312 від 14.03.2018 року, та відповідає йому за змістом. Отже, вищезазначений розділ договору є таким, що відповідає чинному законодавству України та не носить дискримінаційного характеру.
Додатково інформуємо Вас, що проектом договору передбачені й інші форми досудового врегулювання спору між Споживачем та Постачальником (окрім звернення до Інформаційно-Консультаційного центру по роботі із споживачами електричної енергії), а також судовий порядок врегулювання спорів.