Процедура закупки объявлена 26.10.2023 07:59. Дата последних изменений - 09.11.2023 15:20
Горох колотий -
| Идентификатор закупки | UA-2023-10-26-000076-a | |
| ID | f32b671a917c4d0cbcf482bbcf8db21a |
Ожидаемая стоимость
14`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Горох сушений, колотий жовтого кольору, без сторонніх присмаків, не гіркий, не кислий. Не допускаються – пророслі, биті, зморщені, пошкоджені шкідниками боби; сторонні включення, хруст від мінеральних домішок, ознаки плісняви, наявність шкідників та їх личинок, горохової січки , наявність в партії гороху одного кольору, бобів інших кольорів. Пакування – горох запакований в спожиткові (пакети / пачки вагою не більше 5 кг) або транспортну тару, вагою 25 -50 кг, що дозволена для контакту з харчовими продуктами. Тара та пакувальні матеріали, які використовують для пакування повинні бути не пошкоджені, чисті, сухі, без сторонніх запахів та обов’язково повинна мати відповідне маркування. Постачання товару здійснюється два рази в місяць, невеликими партіями, відповідно до заявок Замовника, за адресами 21 (двадцяти одного) закладу, підпорядкованих Управлінню освіти і науки Бердичівської міської ради. Заявки передаються по електронній пошті або по факсу. Товар має постачатися і розвантажуватися транспортом та силами Учасника, з наданням на кожну партію товару копій документів, що підтверджують його якість, є дійсними на дату постачання та завірені печаткою та підписом посадової особи постачальника. Водій, в тому числі вантажники, експедитори та інші особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують навантажувально-розвантажувальні роботи, повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та мають бути забезпечені санітарним одягом. При заключні договору надаються копії документів, що підтверджують його якість: протокол досліджень та/або експертний висовок та/або звіт/ тощо, з додатками в разі посилання в документі на додатки (оригінал документа/копія засвідчена підписом та печаткою уповноваженої особи постачальника), за 2023 рік, з дослідженнями на вміст: мікотоксинів, токсичних елементів, пестицидів, радіонуклідів. Дані документи повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Розрахунки за кожну поставлену партію Продукції здійснюється Замовником у безготівковому порядку в українській національній валюті - гривнях шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Продукції враховуючи вимоги постанови № 590 від 09.06.2021р (зі змінами та доповненнями).
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Управління освіти і науки Бердичівської міської ради | |
| Ожидаемая стоимость | 14`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения |
Закупка объявлена
26.10.23
Прием предложений
до 31.10.23
Квалификация
с31.10.23
Предложения рассмотрены
с01.11.23
Завершен
09.11.23