Процедура закупки объявлена 19.10.2023 15:01. Дата последних изменений - 07.11.2023 10:23
Мобільний лазне – пральний комплекс на базі металевого морського контейнера (20-футовий стандартний Dry Cube) на шассі або еквівалент -
| Идентификатор закупки | UA-2023-10-19-010315-a | |
| ID | b7dc91706e774056b9bf1b83d80c907a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`450`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Категорія замовника -пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі»органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Місцезнаходження Замовника:12700,м.Баранівка,вул.Соборна,20,Баранівського району, Житомирської області.Код ЄДРПОУ 04344386.Вид закупівлі: відкриті торги з урахуванням абз.6 п.3 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178.(зі змінами). На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи.Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.Додатково виділені кошти згідно рішення 52сесії 8-го скликання №2475 від 26.09.2023року.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Баранівська міська рада | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 1`450`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
19.10.23
Период уточнений
до 24.10.23
Период обжалования
до 24.10.23
Прием предложений
до 27.10.23
Квалификация
с27.10.23
Предложения рассмотрены
с31.10.23
Завершен
07.11.23
Мониторинг
Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок
Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)
Дата создания мониторинга06.12.2023 16:00
СтатусНарушения не выявлены
ID мониторингаUA-M-2023-12-06-000095