Процедура закупки объявлена 17.10.2023 08:55. Дата последних изменений - 13.11.2023 15:40
Папір офісний А4 (ДК 021:2015: 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне) -
| Идентификатор закупки | UA-2023-10-17-000450-a | |
| ID | 6aa70d8ac31b4770b55e3be253c5c5c3 |
Ожидаемая стоимость
621`735.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Львівська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» | |
| Ожидаемая стоимость | 621`735.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 6`217.35 Гривна | |
| Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
17.10.23
Период уточнений
до 23.10.23
Прием предложений
до 30.10.23
Аукцион
31.10.23
Квалификация
с31.10.23
Предложения рассмотрены
с09.11.23
Завершен
13.11.23
17.10.2023, 13:31
Додаток 1
Общий вопрос о закупке
Добрий день! У Вас у Додатку 1 зазначено у таблиці ціни без ПДВ та приписка "* Без ПДВ, якщо учасник не є платником ПДВ або товар не оподатковується ПДВ згідно чинного законодавства." і при цьомк неможна відступати від Вашої форми при заповненні цього додатку. А якщо Учасник платник ПДВ, як зазначати ціну? Залишати не заповненими поля і вказувати тільки суму без ПДВ, суму ПДВ та суму з ПДВ чи вказувати ціни без ПДВ чи змінювати назву колонок на "Ціна за одиницю товару (грн, з ПДВ)" та "Загальна вартість (грн, без ПДВ)" та зазначати ціни відповідно з ПДВ? Надайте, будь ласка, уточнення. Дякуємо за відповідь!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован17.10.2023, 13:54)
Доброго дня. Якщо Учасник являється платником ПДВ , заповняє Додаток 1 згідно встановленої форми, а саме: ціну за одиницю і загальну вартість без ПДВ, нижче зазначаючи суму ПДВ та всього з ПДВ.